شناسه خبر : 81488
جمعه 29 اسفند 1399 , 11:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت ۳ نیروی عراقی در درگیری ارتش عراق با داعش

شهادت ۳ نیروی عراقی در درگیری های سنگین ارتش عراق با داعش

 ارتش عراق به همراه نیروهای بسیج مردمی این کشور در نقاط مختلف با هسته های مخفی داعش مقابله کردند که در نتیجه این درگیری ها ۳ نفر به شهادت رسیدند.

 ابتدا صبح پنجشنبه هواپیماهای ارتش عراق مخفیگاه های زیرزمینی گروهک تروریستی داعش را در صحراهای استان الانبار را هدف قرار دادند.
در ادامه پس از ساعتی در شمال بغداد، نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق حمله داعش در منطقه "طارمیه" از مناطق شمالی حوالی پایتخت را دفع کردند.

اما عصر هنگام اعضای داعش با پرتاب چند نارنجک دستی به یک منزل غیرنظامی در منطقه طارمیه، قصد ایجاد ناآرامی و برهم زدن امنیت را داشتند که منجر به خسارت مادی شد و تلفاتی درپی نداشت.

منطقه طارمیه در دو ماه گذشته شاهد حملات تقریبا هر روزه داعش بوده است که معمولا به علت مقابله همیشگی نیروهای ارتش و بسیج عراق موفق به انجام عملیات های خود نمی شوند.

داعش دیروز هم به این منطقه حمله کرد که در مواجهه با نیروهای امنیتی ۳ نفر تروریست به هلاکت رسیدند و ۲ نیروی امنیتی عراق نیز زخمی شدند.

پنجشنبه شب نیز درگیری های شدید بین هسته های گروهک تروریستی داعش و نیروهای امنیتی در یکی از مناطق شهر "حویجه" واقع در استان کرکوک ادامه داشت که در همین پیوند رسانه "صابرین نیوز" اعلام کرد بر اساس اطلاعات اولیه ۳ نفر پلیس و بسیج مردمی شهید شدند.

گفتنی است نیروهای داعش اخیرا فعالیت خرابکارانه خود را برای اعلام موجودیت دوباره از سر گرفته اند که در پاسخ نیروهای مسلح عراق عملیات هایی در مناطق مختلف این کشور ترتیب می دهند تا هسته های مخفی تروریست ها را از بین ببرند.

این حملات بطور روزانه از طریق زمین و هوا صورت می گیرند.

کشف سلاح های سنگین و انواع راکت، پیدا کردن مخفیگاه ها و راه های زیرزمینی و ضبط تسلیحات داعش از نتایج این عملیات هاست.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi