شناسه خبر : 81568
پنجشنبه 05 فروردين 1400 , 10:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار گروه جهادی ایثارگران بوشهر با فرمانده مرزبانی استان

گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر به اتفاق مسئول کانون همبستگی فرزندان شاهد در دفتر سردار رضایی در مورد استفاده از ظرفیت های مرزبانی...

فاش نیوز - گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر به اتفاق مسئول کانون همبستگی فرزندان شاهد در دفتر سردار رضایی در مورد استفاده از ظرفیت های مرزبانی در انجام کارهای جهادی بویژه در روستاهای محروم بحث و تبادل نظر کردند.

  به گزارش خبرنگار ما از بوشهر، گروه جهادی ایثارگران بدون مرز به اتفاق مسئول کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهر با حضور در دفتر سردار رضایی، فرمانده مرزبانی استان بوشهر، ضمن تقدیر از مرزبانان غیور، در مورد استفاده از ظرفیت های مرزبانی در انجام کارهای جهادی، بویژه در روستاهای محروم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 در این دیدار، سردار رضایی روحیه جهادی و انقلابی را از مولفه های مهم مرزبانان ایران اسلامی عنوان کرد، و ضمن استقبال از مشارکت در کارهای جهادی، آمادگی مجموعه تحت امرش را برای همکاری و مساعدت در این کار خدا پسندانه و ارزشی اعلام نمود.

 دیدارهای مشترک و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران مرزبانی از دیگر موضاعاتی بود که سردار رضایی از آن استقبال کرد.

  گفتنی است اسفندماه سال 99 گروه جهادی ایثارگران بدون مرز به اتفاق مسئول کانون همبستگی فرزندان شاهد و نماینده استانداری بوشهر در منزل شهیدان محمد و سلیمان صابرزاده، از شهدای مرزبانی در شهر برازجان حضور یافته و با لوح تقدیر و هدیه از پدر و مادر این شهیدان والامقام تجلیل نمودند.

  در پایان نیز یک چفیه ای به عنوان یادگاری از پایداری و مقاومت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، از طرف گروه به فرماندهی مرزبانی استان بوشهر اهدا گردید و مقرر شد با توجه به برگزاری ششمین مرحله اردوی جهادی گروه در روستای شمسون بشاگرد، هم مرز با استان سیستان و بلوچستان در تعطیلات نوروز امسال، با مساعدت سردار رضایی و همچنین فرماندهی مرزبانی هرمزگان،از ظرفیت های لجستیکی و سایر کمک های مرزبانی این استان نیز در این اردوی پانزده روزه استفاده شود.

 

گزارش و عکس از علامه زاده

اینستاگرام
خدا قوت سردار رضایی نژاد عزیز
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi