شناسه خبر : 81618
شنبه 07 فروردين 1400 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ قالیباف به برادر شهید بلباسی درباره اعتبارات مجلس برای محرومیت‌زدایی

 محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس در پاسخ به برادر شهید بلباسی در خصوص اعتبارات تخصیص‌ داده شده مجلس برای محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های مردمی جهادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سلام به شما آقا رسول بلباسی عزیز، إن شاء الله همه ما در راه جهاد برای رفع مشکلات مردم در مسیر شهید بلباسی ثابت قدم باشیم در خصوص مطلبی که فرمودید با توجه به اشرافی که به این مسأله داشتم، اتفاقا در بودجه به این مسأله توجه ویژه داشتیم.

 مجلس علاوه بر اختصاص اعتبار حدودا پنجاه هزار میلیارد تومانی برای مناطق محروم، سازوکار توزیع نقطه زن این منابع در آن مناطق را پیش بینی و امکان تعریف پروژه عمرانی را برای گروه های مردمی که با فرهنگ جهادی فعالیت می کنند، فراهم کرده است تا در صورت اهتمام دولت، این بودجه به جای آنکه بی ضابطه و کم اثر ریخت و پاش شود، گروه های جهادی مردمی هم بتوانند دقیقا برای رفع نیازهای محرومان در بیش از دو هزار و دویست نقطه کشور اقدام کنند.

مجلس اعتبار لازم را در نظر گرفته و سازوکار قانونی لازم را طراحی کرده است؛ مسئولیت اجرایی بر عهده دولت است و گروه های جهادی باید تخصیص عادلانه و شفاف این منابع را از دولت مطالبه کنند.

پاسخ قالیباف به برادر شهید بلباسی درباره اعتبارات مجلس برای محرومیت‌زدایی

منبع: مشرق
اینستاگرام
مسئولین نظام جناب اقایان بزرگوار دکتر قالیباف حسن روحانی و افای رییسی نامه و درخواست این مدت ۲۸ سال به شماها میدهم ۱۴درصد جانبازی از ارتش دارم با کمیسیون های احراز سانحه شورای عالی پزشکی و ماده ۱۲۰ قانون ارتش جانبازی ام را تایید کرده در حالیکه پرده گوشم را صد در صد از دست دادم. شماره پرونده ام در سال۹۱ شماره ۸۰۹۰ میباشد همزمان بالینی نداشتم ولی مسیولین ارتش مجروحیتم را تایید کردند دیوان عدالت هم مجروحیتم تایید کرده ولی بنیاد شهید کرمانشا یا اسلام اباد پرونده ام به علت بی ع التی یا قدرت بیان زیادی نداشتم که از حق خودم دفاع کنم درخواست رسیدگی دارم از شما بزرگواران و مسیولین مملکت چونکه درد می کشم رسیدگی کنید. دارای کارت ایثار هستم. ۲۱ماه در خط مقدم جنگ هستم و تاکنون هیچ امتیازی به من ندادند. رسیدگی کنید تا مرا پدیرش و درمان کنند. به شما مسیولین بزرگوار پناه اوردم که رسیدگی کنم. کد ملی ۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲
غلامرضا نوروزی
سلام رزمندگان بسیجی دفاع مقدس فاقدبیمه درمانی وشغل حمایت کنیدتشکرازنمایندگان محترم اجراکنیدقانون رزمندگان معسرتصویب شد
از سربازانی ارتشی که در جبهه و جنگ بودند و مجروحیتشان با با اسناد تایید شده و سارمان ایثارگران ارتش به انها حق داده . چرا قانون بنیاد شهید در این رابطه سر پیچی می کند.چرا پدیرش نمی شوند یا درمان ننمیشوند. جناب اقایان رییس جمهور و مجلس و قوه قضاییه من بارها مدارکهای اون اقایی که با کدملی ۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲ ملاحضه کردم و قانون ایران اسلامی اولش به نام بسم الله تصویب میشود. اگر خدا حق است این ناحق کردنا چرا. باید عدالتی باشد شیرین تر از ابی باشد که انسان های تشنه مثل این سرباز رزمنده ارتش به ان برسند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi