شناسه خبر : 81623
شنبه 07 فروردين 1400 , 12:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنگوی نیروهای مسلح یمن:

آرامکو را با ۲۰ پهپاد و موشک بالستیک هدف قرار دادیم

یحیی سریع نمایه

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد پایگاه‌های شرکت آرامکو در چند منطقه را با ۱۲ پهپاد و ۸ موشک بالستیک به دقت هدف قرار دادند.

به گزارش المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (جمعه) در بیانیه‌ای از جزئیات حمله پهپادی اخیر یمن در پاسخ به تجاوزگری‌های عربستان سعودی خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: عملیات «روز پایداری ملی» با موفقیت انجام و پایگاه‌های شرکت آرامکوی عربستان در «راس تنوره، رابغ، ینبع و جیزان» با ۱۲ پهپاد «صماد ۳» و ۸ موشک بالستیک از نوع ذوالفقار، بدر و سعیر هدف قرار گرفته شد.

او افزود: همچنین پایگاه هوایی ملک عبدالعزیز در الدمام و مواضع نظامی دیگری در نجران و عسیر با ۶ پهپاد «قاصف کی ۲» هدف قرار گرفته شدند.

یحیی سریع تاکید کرد که این عملیات در تحقق اهداف خود موفقیت آمیز بوده است و به دشمن فریبکار و جنایتکار درباره پیامدها و عواقب تداوم جنگ و محاصره مردم یمن هشدار می‌دهیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان این بیانیه بر آمادگی نیروهای یمنی بر انجام عملیات نظامی شدیدتر و دردناک‌تر طی دوره آینده تاکید کرد.

منابع خبری بامداد امروز جمعه از حمله پهپادی نیروهای یمنی به فرودگاه‌های عربستان خبر دادند.

بر این اساس، صدای چند انفجار در فرودگاه‌های عربستان به گوش رسید. همچنین ورود و خروج هواپیما به دو فرودگاه جده و جیزان عربستان متوقف شده است.

ائتلاف متجاوز سعودی نیز مدعی شد یک پهپاد مسلح یمنی را در آسمان جنوب عربستان ساقط کرده است.

وزارت انرژی عربستان از نابودی یکی از مخازن فرآورده‌های نفتی عربستان در استان جیزان در حمله پهپادی نیروهای یمنی خبر داد. تحقیقات درباره برآورد میزان خسارت این حمله در جریان است.

اینستاگرام

حضور نیروهای عربستان سعودی، امارات، سودان، انگلیس و آمریکا در خاک یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi