شناسه خبر : 81636
یکشنبه 08 فروردين 1400 , 10:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین شهید عربستانی انصارالله در جنگ با ائتلاف سعودی+عکس

یمن

جنبش انصارالله یمن امروز (شنبه ۲۷ مارس) اولین شهید عربستانی خود را در مبارزه با تجاوز ائتلاف عربی به رهبری رژیم سعودی به یمن تشییع کرد.

شهر «صنعا»، پایتخت یمن امروز شنبه (۲۷ مارس ۲۰۲۱) شاهد مراسم پر شکوه تشییع اولین شهید عربستانی بود که در مبارزه با تجاوز نظامی ائتلاف عربی به رهبری رژیم سعودی در صفوف جنبش انصارالله به شهادت رسید.

«توئیتر» امروز شاهد سیل توئیت های کاربرانی بود که شهادت «عبد العزیز یوسف سعد محمد عمر»، متولد مکه مکرمه به عنوان اولین شهید عربستانی که در مبارزه با رژیم آل سعود به شهادت رسید، را تبریک و تسلیت گفته اند.

اولین شهید عربستانی جنبش انصارالله در جنگ با ائتلاف سعودی +عکس

«احمد المؤید»، نویسنده و پژوهشگر سیاسی یمنی در این ارتباط در توئیتی نوشت: «جز سربازانی از سرزمین حرمین شریفین، هیچ سرباز ایرانی یا سربازی از ملیت های دیگر در نبردهای صنعا سقوط نکرده ... این یکی از قهرمانانی است که حقیقت را شناخت و پای در این مسیر گذاشت ... در کنار مظلوم ایستاده ... از مال و ثروت و مقام و منصب و وعده ها گذشت و بین سنگر  بن سلمان و ترامپ و نتانیاهو و سنگر مستضعفین، سنگر دوم را برگزید».

اولین شهید عربستانی جنبش انصارالله در جنگ با ائتلاف سعودی +عکس

شهید «عبد العزیز یوسف سعد محمد عمر» از جمله نظامیان ارتش رژیم سعودی بود که در یکی از نبردهای این جنبش با متجاوزان سعودی و ائتلاف عربی در یمن به اسارت گرفته شده بود و طی دوره اسارت رفتار و تعامل رزمندگان انصار الله و آگاهی از حقایق جاری در عرصه میدانی یمن او را متحول کرد و موجب پیوستن داوطلبانه وی به صفوف جنبش انصار الله و مبارزه وی با تجاوز نظامی ائتلاف عربی به رهبری رژیم سعودی و سرانجام نائل شدن به فیض شهادت شد.

اولین شهید عربستانی جنبش انصارالله در جنگ با ائتلاف سعودی +عکس

 

  •  
  •  
  •  
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi