شناسه خبر : 81668
سه شنبه 10 فروردين 1400 , 12:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تامین مسکن برای ایثارگران فاقد خانه وزارت ورزش

 امیدوارم ورزشکاران معلول و جانباز در المپیک توکیو مثل همیشه افتخار آفرین باشند

تامین مسکن برای جانبازان ۱۵ درصد به بالا، فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۵ درصد فاقد خانه/ امیدوارم ورزشکاران معلول و جانباز در المپیک توکیو مثل همیشه افتخار آفرین باشند

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران از تامین مسکن برای جانبازان ۱۵ درصد به بالا و فرزندان شهدا و‌ جانبازان بالای ۷۵ درصد فاقد خانه شاغل در‌ این ‌وزارتخانه خبر داد.

 به گزارش برنا، سردار سید قاسم قاسمی در مصاحبه نوروزی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ضمن تبریک عید نوروز ،حلول سال ۱۴۰۰ و اعیاد شعبانیه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد. وی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت روز شهدا و جانباز در روزهای ۲۲ و ۲۸ اسفند توضیح داد: این مراسم با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاون رییس جمهور و رییس بنیادشهید و جانشین هماهنگ کننده سپاه پاسداران و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در حضور تعداد محدودی از خانواده ایثارگر شاغل در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

مشاور وزیر در امور ایثارگران همچنین افزود: باتوجه به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، سرلشکر صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری حضور یافتند و در مراسمی سلام فرماندهی کل قوا را به ورزشکاران، جانبازان، ایثارگران و خانواده این عزیزان ابلاغ کردند. وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت روز شهدا و رزمندگان در سراسر کشور، گفت: جا دارد از تمامی مدیران استانی به خاطر تعامل و همراهی شان به خاطر برگزاری آیین های گرامیداشت یاد و خاطره عزیزانی که حق بزرگی بر ما دارند تشکر می کنم.

 سردار قاسمی در ادامه سخنانش از وزارت ورزش و جوانان به عنوان یکی از وزارتخانه های برتر، فعال و پرتلاش در تکریم یاد و نام شهدا و جانبازان و ایثارگران نام برد و افزود: از حمایت های دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، معاونان ایشان بسیار سپاسگزارم و باور دارم این اتفاقات زیبا تنها باهمراهی این بزرگواران شکل گرفت.

 این مقام مسوول تاکید کرد: دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و معاونین ایشان در تمامی شرایط حامی و مشوق برنامه های حمایتی از ایثارگران و معلولان خانواده بزرگ ورزش و جوانان هستند که جا دارد دراین فرصت از این عزیزان تشکر کنم.

 وی با بیان اینکه خود را خادم ایثارگران میدانم، اظهار داشت: افتخار می کنم که برای این عزیزان تلاش می کنم و شخصا اگر کوتاهی در تکریم این بزرگواران اتفاق داده عذرخواهی کرده و تلاش میکنم در سال ۱۴۰۰ اقدامات موثرتری را داشته باشیم.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در بخش دیگری از سخنانش توضیحاتی را درخصوص تامین مسکن برای جانبازان ۱۵ درصد به بالا و فرزندان شهدا وجانبازان بالای ۷۵ درصد فاقد مسکن خبرداد.

وی توضیح داد: در این ارتباط وزیر ورزش و جوانان، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید موافقت خود را اعلام کردند، ما نیز این موضوع را به تمام استانها ابلاغ کردیم تا براساس دستورالعمل برای این بزرگواران اقدام لازم صورت بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه ارائه برخی خدمات به معلولان به عهده این دفتر گذاشته شده است یاداور شد: سال آینده به خاطر برگزاری پارالمپیک توکیو سال پرکار و پرتلاشی برای ورزشکاران معلول کشورمان است.

سردار قاسمی افزود: امیدوارم این عزیزان با غیرتی مثال زدنی همچون گذشته برای کشور افتخار آفرین باشند و بتوانند پرچم جمهوری اسلامی ایران با تکیه برتوانمندی های شان در بزرگترین آوردگاه ورزشی بارها و بارها به اهتزار دربیاورند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در پایان سخنانش این نکته را متذکر شد که شیوع ویروس کرونا، اجرای برنامه توسط حوزه ایثارگران را با محدودیت مواجه کرد به طوریکه در مراسم گرامیداشت روز شهدا و جانباز ، پذیرای تعداد محدودی از عزیزانمان بودیم که امیدوار با ریشه کن شدن این بیماری بتوانیم در سال پیش رو به طور شایسته ای درخدمت تمامی ایثارگران باشیم.

 

اینستاگرام
سلام دوستان شبکه فاشنیوز ورزمندگان وجانبازان امیواریم این دروغ شاخدار راست باشد
باسلام .سرداربزرگوارجناب آقای شریفی وجناب آقای مجتهد ازشما تشکروقدردانی میکنم بابت پیگیری بحق وبجا جهت حقوق ایثارگران عزیز اجرتان باایزدمنان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi