شناسه خبر : 81699
پنجشنبه 12 فروردين 1400 , 13:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رزمنده باشیم!

رزمنده فقط بچه‌های جنگ نیستند، بلکه همه‌ی آنانی هستند که با فرهنگ ناب ایثار و شهادت پرورش یافته‌ و در این راه گام برداشته اند.

فاش نیوز - رزمنده فقط بچه‌های جنگ نیستند، بلکه همه‌ی آنانی هستند که با فرهنگ ناب ایثار و شهادت پرورش یافته‌اند و در این راه گام برداشته اند.
رزمنده همان افسران جوان مبارزه با تهاجم‌های گوناگون دشمن هستند. رزمنده همان ولایت‌مداران واقعی هستند که به ندای رهبری معظم انقلاب حفظه الله لبیک گفته اند و می‌گویند.

رزمنده واقعی اهل دل است
اهل عشق ورزیدن به رهبری معظم است
اهل عشق به شهداست
اهل ایثار است
اهل خدمت بی منت است
اهل بی ریایی است
اهل تواضع است
اهل مبارزه با دشمنان ولایت است، چه داخلی و چه خارجی!
رزمنده اهل دروغ نیست
اهل زَد و بند نیست
اهل اخلاص است
اهل اختلاس نیست
اهل ولایت (دیار) اسلام است
نه ولایت کفر  

رزمندگان اسلام اهل ابتکار
اهل اختراع
اهل کار، تلاش، اندیشه، تفکر و تولید هستند
اهل کمک، مساعدت، همیاری و پشتیبانی
اهل برداشتن و پاکسازی خاکریزها و میدان‌های مینی است که دشمن به انواع و اقسام شیوه‌ها، در صدد انسداد راه‌های پیشرفت و جلوگیری از غلبه‌ی نیروهای انقلاب به هر طریق و روشی است.

 رزمنده‌ی مسلمان، اهل شکستن سدّهایی است نامرئی که با شیوه‌های مدرن بر سر راه پیشرفت جامعه‌ اسلامی ساخته شده است. که حتی دشمن را از آن همه تبحر و آگاهی و اندیشمندی که باعث شده حتی اجازه‌ی دخالت و سنگ‌اندازی و دخالت در امور جمهوری اسلامی را به خود بدهند، بر نهادن انگشت واماندگی بر دهانشان وادار نمایند.

آری!

رزمنده همانی است که در بزنگاه‌ها، توطئه‌ها و ...، چشمانی بیدار دارد، قامتی آماده دارد، حتی اگر در قامت، محدودیت داشته باشد، در استفاده از مغز و اندیشه و تفکر، پای در رکاب خواهد بود.

 رزمندگان دلاور اعم از زن و مرد، پیر و جوان اکنون باید بیائید وسط میدان

 هنگامی که دشمنان دست به کار شده‌اند تا ملت قهرمان ما را از شرکت در تعیین سرنوشتشان و شرکت در انتخابات بازدارند، بر ماست که با روشنگری و بصیرت‌افزایی، اتحاد و همدلی و همچنین در طرح (هر ایرانی همچنان یک انقلابی است)، خواب‌های دشمنان و بدخواهان را به کابوس تبدیل نمائیم.
در پایان سلامتی و توفیقات روزافزون برای همه‌ی رزمندگان از درگاه الهی مسئلت دارم.


بیائید در این طرح شرکت کنیم تا خودمان کاندید مورد نظرمان را انتخاب کنیم
به رای همگانی و نظر جمعی  اعتقاد داشته باشیم
ضمن آنکه کاندیداهای جبهه انقلاب متعهد به پذیرش تصمیم قطعی ائتلاف نیروهای انقلاب گردیده‌اند
تا ان‌شاءالله شاهد یک انتخابات پُرشور و انتخاب یک نیروی ولایی و تلاشگر باشیم
پس همه با هم، طرح هر ایرانی، همچنان یک انقلابی است

*ومن اللّه التوفیق وعلیه التکلان*  

فرزند شهید سیستانی
علیرضا ضابطی

اینستاگرام
باسلام .چرا مسولین ساکت نشستند .مگر نمی بینید تفرقه ونفاق را درجامعه .چرا ساکت چرا ساکت نشستید .ما شهید وزخمی ندادیم .که وطن فروشان .به جان ومال وعقیده ودین و وطن وهستی این مردم افتاده اند.ما سرباز مکتب امام ره وولایتیم از مرگ هیچ هراسی نداریم .ماجانمانرا فدای ناموس و وطن خود کرده ومیکنیم .رهبر م درمقابل این روباه صفتان ساکت منشین .روباه هانی در لباس دوست ریشه دوانیدن در ارگانهای وباید انان را رسوا کرد .هرلحظه سکوت .مساوی است با بی حیای روباه صفتان.هشدار هشدار بر مردان حقیقت جو وحق طلب .دشمن با جنگ نرم وبی صدا رخنه کرده .وباید با تدابیر زیرکانه ریشه انان را خشکاند.انشاالله.بزودی
والله رزمنده بودیم ولی ابن دولت و بنیاد شهید ابن دولت هم رزمندگی و هم همه چیز را از ما گرفت. ارتش جانبازی ما را قبول کرد ولی بنیاد شهید حق ما را ضابع کرد. ایثارگران ارتش با کمیسیون های احراز سانحه و ۱۲۰ و شورای عالی پزشکی سازمان ایثارگران ارتش ۱۴درصد در سال ۹۱ جانبازی به من داد ولی بنیاد شهید با اینکه دیوان عدالت محکومش کرده اما هنوز مرا پدیرش نکرده است. خدا حق است ابن ظلم و ناحقی مسئولین دیگر چرا. مگر با بسم الله قانون تصویب نکردید. چرا سرپیچی می کنید. چرا حق به حق دار نمی دهبد.اگر خودتان را باسواد حساب می کنید تماشای خدای بالاسرتان هم بکنبد. من ثابت میکنم با مدرک و اسناد . شما دروغ میگویید. غلامرضا نوروزی کدملی۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲

...

مهریه
در ازدواج
و
مکانیزم ماشه
در برجام
هر دو

عندالمطالبه
هستند .
و نابودگرند .
و ویرانگرند .
...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi