شناسه خبر : 81782
دوشنبه 06 ارديبهشت 1400 , 13:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس فراکسیون ایثارگران در گفت و گوی اختصاصی با فاش نیوز تشریح کرد:

خدمات و تسهیلاتی که در ۱۴۰۰ به ایثارگران اختصاص می‌یابد

تأسیس سازمان رزمندگان، تبدیل وضعیت، واگذاری خودرو، حقوق رزمندگان و جانبازان زیر۲۵درصد، پاداش پایان خدمت، تسهیلات مسکن و...

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از لحاظ شدن قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و تامین منابع مالی مورد نیاز اجرای آن در سال 1400 خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، احمد امیر آبادی، نماینده ایثارگر مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با فاش نیوز در حاشیه نخستین جلسه علنی مجلس در سال جاری به مصوبات ایثارگری قانون بودجه سال 1400 اشاره و بر اجرای کامل مصوبات با لحاظ تامین منابع مالی و احکام قانونی تاکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه از اینکه فراکسیون ایثارگران پیگیر مطالبات جامعه ایثارگری است، خود ایثارگران خوشحال هستند.

تبدیل وضعیت

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: قطعاً در بحث تبدیل وضعیت، هیچ مقام دولتی نمی‌تواند در این زمینه مقاومت و از قانون تخطی کند و فطعا دستگاه‌ها همکاری خواهند کرد و قول همکاری را هم به مجلس داده‌اند. بنابراین ما قانون را طوری نوشته‌ایم که هیچکس نتواند از قانون تخطی و برداشت دیگری کند. مشکلی را که در بحث استفساریه با دیوان عدالت اداری و سازمان استخدامی داشتیم، در حکم بودجه به طور کامل حل کردیم.

در مورد مصوبات مجلس شورای اسلامی برای ایثارگران در سال 1400 باید بگویم که بودجه را تصویب کردیم و همه مصوبات ایثارگری هم در بودجه سال 1400 است.

وی افزود: دولت و دستگاه‌های مشمول ماده 2 قانون جامع (حاکمیتی ، دولتی و قوای سه گانه ) را مکلف کردیم که همه نیروهای شرکتی، قرارداد معین، کارگری، حجمی، تبصره‌ای، بند"ب" و "الف" ماده 18 قانون خدمات رسانی به ایثارگران را لحاظ کرده و بدون شرط آزمون و شرط سنی و جنسیتی، در سال 1400 تبدیل وضعیت رسمی و قطعی شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم ادامه داد: 500 میلیارد تومان برای اجرای این قانون در سال 1400 لحاظ شده است تا بهانه بار مالی برای اجرای آن وجود نداشته باشد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وقتی که بودجه ابلاغ می‌شود تا آئین نامه‌های آن به سایر دستگاه‌ها ابلاغ شود، مقداری طول می کشد.

تشکیل سازمان رزمندگان

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در رابطه با رزمندگان معسر خاطر نشان کرد: سازمان رزمندگان را در سال جاری تشکیل دادیم و این موضوع برای نخستین بار است. ما چندین میلیون رزمنده داریم اما هیچ سازمانی به آنها رسیدگی نمی کرد و بنیاد شهید فقط به خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان رسیدگی می‌کند.

بنابراین سازمان رزمندگان در قانون سال 1400 زیر نظر وزارت دفاع تشکیل شد و حدود 108 هزار رزمنده معسر در آن دارای ردیف بودجه‌ای شدند که نزدیک به سه هزار و پانصد میلیارد تومان و بر مبنای ماهیانه دومیلیون و 200 هزار تومان مستمری در سال جاری به آنان پرداخت شود.

امیر آبادی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در حقیقت برای رزمندگان معسر، تسهیلاتی بر طبق قانون برنامه ششم لحاظ شده است که مبلغ 500 میلیارد تومان مابه‌التفاوت سود و تسهیلات مسکن در سال جاری در نظر گرفته شده است.

جانبازان 5 تا 24 درصد معسر

رئیس فراکسیون ایثارگران ادامه داد: همچنین برای جانبازان بین 5 تا 24 درصد معسر (38 هزار نفر) حدود هزار و 80 میلیارد تومان در ردیف بنیاد شهید لحاظ شده است و آن بنیاد را مکلف کردیم که از ابتدای سال جاری به این 38 هزار نفر، ماهیانه دومیلیون و 200 هزار تومان پرداخت شود.

خودروی جانبازان

عضو مجمع نمایندگان استان قم تاکید کرد: شرکت های خودرو سازی را مکلف کردیم که برای جانبازان جسمی و حرکتی و بالای 50درصد که تا کنون موفق به دریافت خودرو نشده‌اند، به آنها خودرو واگذار کنند.

وی افزود:  5هزار میلیارد تومان برای بیمه تکمیلی ایثارگران در سال 1400 لحاظ شده است.

همچنین حدود 700 میلیارد تومان برای مشکل حقوق جانبازان در نظر گرفته شده است که در این زمینه کمبود داشتند.

نماینده ایثارگر مجلس یازدهم ادامه داد: حدود 180 میلیارد تومان برای بحث اجرای ماده 51 لحاظ شده است؛ موضوع بخش جابجایی صندوق تامین اجتماعی در مورد بیمه‌های ایثارگران را در نظر گرفتیم و قرار شد از این محل، مبلغ به ایثارگران پرداخت شود.

پاداش پایان خدمت

وی گفت: برای ماده 38 نیز مبالغ مناسبی در نظر گرفته شده است و برای تامین پاداش پایان خدمت ایثارگران و خانواده شهدا و به خصوص شهدای بازنشسته مبلغ مناسبی در سال جاری لحاظ شده است و در بند"و" پیش بینی شده است.

تسهیلات مسکن

امیر آبادی اضافه کرد: برای خود جانبازان و ایثارگران که تا پایان سال گذشته تسهیلات مسکن آنها، به نوعی تسویه کرده اند و زیر 25میلیون تومان وام دریافت کرده بودند، مقرر شد در سال 1400 مجدداً تسهیلات مسکن یارانه‌ای به آنها تعلق گیرد.

همچنین در مورد تسهیلات مسکن امسال، مقرر شد نباید کمتر از 200 میلیون تومان باشد که این موضوع را در یک حکم مورد تاکید قرار  دادیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بلاخره امسال، بودجه 1400 در مورد ایثارگران تلاش کرد که دیگر خودش محور تلفیق شود. همچنین نمایندگان هر پیشنهادی داشتند به فراکسیون ارائه و فراکسیون آن را به کمیسیون تلفیق ارجاع ‌کند.

تنقیح قوانین

امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس در توضیح جایگاه مجلس در قوای کشور متذکر شد: مجلس شورای اسلامی دو وظیفه اساسی قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون را بر عهده دارد. بر این اساس در سال جاری قرار شد که یکسری از قوانین را تنقیح کنیم، چرا که دست و پا گیر است.

وی اضافه کرد: به معاونت قوانین رسماً اعلام کردیم که یک سری قوانین برای تنقیح را در اولویت خود قرار دهند. نکته دیگری که همه ما باید به آن توجه کنیم اجرای قانون است. چرا که دستگاه مربوطه باید خود را با ناظر قانونگذار وفق دهد. متاسفانه در برخی مواقع، در شوراها و جاهای مختلف، تصمیماتی اتخاذ می‌شود که کاملاً در این راستا نیست.

امیرآبادی در ادامه سخنان خود توضیح داد: در این زمینه شوراهای زیادی مانند شورای انقلاب فرهنگی، شورای هماهنگی اقتصادی قوا، ستاد ملی کرونا و..... هستند که یکسری از آنها به جای مجلس شورای اسلامی قانونگذاری می‌کنند.

نماینده مردم قم در بهارستان افزود: اینها در بعضی از مواقع، بحث هایی را مطرح می‌کنند که در راستای تصمیمات و قوانین مجلس نیست؛ بنابراین باید مراقب باشند که تصمیمات آنها همسو با مجلس باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم مجلس در سال 1400 همین روند‌ی را که از روز اول شروع کرده است، ادامه داده و زمینه خوبی را در بحث پشتیبانی از تولید و رفع موانع تولید داشته باشد.

 

اینستاگرام
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ. آخ مردم ازخنده، بسه دیگه.
سلام،چرا فقت ب جانبازان و آزاده ها تعلق دارد .پس اونی که جانباز نیست ولی ۳۰ماه در جنگ حضور داشته با دشمن جنگیده و از جون خودش مایه گذاشته تعلق نمیگیرد .مهم این است که در جنگ حضور داشته اونم بالایه دوسال والا گناه دارن حتما باید تیر خورده باشن یا نقص عضو باشن
آقای دکتر استفساریه ذخیره مرخصی جانبازان را که در کمیسیون اجتماعی مجلس قبل به تصویب رسیده بود پیگیری نمایید.
بنده ۲۶ ماه منطقه جنکی دارم ایثارکر اعصاب روان هستم تشکیل پر ونده دادم هر وقت به بنیاد مراجه می کنم اصلا امییت نمی دن می کویند برای شما اس مس می یاد در صورتی که بند بیکار مستاچر هستم صاحب خانه برایم شکایت کرد درشعبه ۷ دادسرای رشت می باشد حتا رفتم بنیا ی وکیل بمن ندادند بنده با وکیل مشاوره کردم به من کفته شمارا محکوم می کنه اساسیه بارت را بیرون می ریزه بنده زنو ۶ فرزند دارم که یکی دخترم ۱۷ ساله ویکی پسر ۲۲ ساله مجرد دارم اخه شما را بخدا بداد من برسید دروست نیست اساسیه یک جانباز یا ی ایثارگر سره کوچه ریخته بشه ادرس کیلان رشت بالاتر از فلکه رازی کوچه پژمان کوجه دوم پلاک ۲۰ مستاچر کد ملی ۲۵۹۲۹۶۶۸۶۲
فقط بلددید جانبازان رو تفکیک کنید فقط جانبازان 50 درصد به بالا رو خودرو میدیم انهم بد از 35 سال جانبازی پس جانبازان درصد پاینتر چه باید بکنند همین بچهه ها جنگیدن کمترینش بظاهر که مهمترین صدمه جمسی میباشه همان اسیب روحی وروانی میباشه که اکثرا مشکل دارن وهمین امر سبب اسیبهای فراوانی در خانواده های جانبازان شده فقط وعده وتصویب قوانین ناهنجار که جامعه رو به سمت وسوی ناهنجاری سوق میدهد
چرا دروغ میگید خدا بالا سرتون نیست
با سلام لطفا پدر نظامیان که دارای کارت ایثار هستن و یا 45روز به بالا ایثارگری دارن را هم تبدیل وضعیت کنید...
باباخجالت که نمی کشید روی سنگ پاروکه سفید کردید سه ساله ماروبردیددفتراسنادرسمی که تعهدبدیم که ازهیچ نهادی حقوق نمی گریم وازکارافتاده هستیم بنده متولدسال۱۳۴۴/۱۰/۱۳هستم بیکارم یعنی توی پیک موتوری تهران کارمیکنم شماکه اون موقع به نون می‌گفتید قاقاماازچندثانیه به خودمون خبرنداشتیم شمااگرنامسلمون هستیدیه فکری کنیدمسلمانی پیدا نیست کدملی۰۰۴۸۲۸۷۰۳۲ حرفهای دیگه سانسور میشه یاارسال نمیشه که بارون کنم
بابا من پدرم ۱۰ درصد جانبازی داره مشکل اعصاب و روان داره . از کار افتاده است ۵۰ سالشه خودم مشکل پزشکی دارم منو معاف نکردن چه قانونیه اخهپدرم ترکش داره نمیتونه کار کنه زوره من برم خدمت .
من سرجمع با خدمت من سربازی ونیروی عملیاتی سپاه. پاسداران ۶۰ ماه در دوران دفاع مقدس تو جای جای جبهه های دفاع مقدس خدمت کردم ۴ تا بچه دارم ساکن روستا وهیچ حقوقی از هیچ ارگانی دریافت نمیکنم ولیمه ندارم خدای تو روستا خونه خودمو ندارم وبرا کارت ایثار ثبت نام کردم زندگی برام جهنم شده ایکاش توجبهه شهید میشدم واین روزا را نمی‌دیدم آقای نماینده دردمو به کی بگم به سپاه هم مراجعه میکنم با تمسخر جواب میدهند حرف زیاد هست که اینجا نمی‌گنجد موفق باشید فقط بدونید خداشاهد وناظر هست
من از سال ۶۴ داستان ۷۰ البته این مدت شامل خدمت سربازیم هم میشود تو مناطق عملیاتی ودفاع مقدس شرکت داشتم نع در دوران مقدس ته الان ریالی حقوق نگرفتم وهیچ امتیازی ووکمکی وغیره بهم نکرده آند درحال حاضر با۴ تا بچه تورویتا زندگی میکنم تو خانه وراث لطفاً راهنمای کنید باید دردمو به کی وکجابرم بگم تو شرایط.خیلی بدی هستم خدایی
باسلام .من بازنشسته نیروهای مسلح هستم و ۲۲ ماه درجبهه بودم .چرا ماده ۸۷ قانون اساسی در مورد واگذاری ۵ درصد جانبازی به پرسنلی که بیش از ۶ ماه در جبعه بودند عمل نمی کنند .مجلسی که خود قانون گذار است ولی مجری قانون را مجبور نمی کند که قانون را اعمال کند این چه مجلسی هست ؟ متاسفم
خداوکیلی برای مسؤلین خجالت آور وبرای رواسای کشوری با تمام ثروت که رزمندگان کشور درعسرت باشند..همه کشورهای جهان رزمنده را با هر اندازه سابقه جبهه بازنشسته واز تمام امکانات رفاهی بی نیاز میکنند.تاریخ همه جنگهارا بخونید ...بعد تصمیم بگیرید ....
سلام دلاور همیشه خندان باشیم...رزمندگان .هیچ نفرین نکنید .‌‌‌‌‌دعاکنید مسؤلین بی کفایت کشته بشوند نه مسؤل خوب..بدون اجر و ثواب شهادت ...آمین
سلام دلاور مردان مرد ..همگی دعا کنیم خیانت کاران که باعث عسرت رزمندگان هستند به درد یزید گرفتار شوند...آمین یا شهداء
سلام.دوست وهمرزم گرامی .. بجای خنده باید خون گریست..
سلام اون جانباز زیر25که شاغل نیست برای خودش وفرزندانش کار دولتی نبود ونیست حق حقوق ان خانواداز جنگ نقص عضو پدرشان بود چه گنای کردندچه خدمت به انان کردید فقط استفاد از ایثارانان
سلام من راننده شرکت هویزه بودم ودر عملیات مجروح شیمیایی شدم درمنطقه جزیره مجنون ۶ماه دربیمارستان لشکره ۹۲ اهواز بستری وبقیه مجروحیت را در نقاحت گاه گذراندم وحتی درادامه اسمم درایثارگران یوسف اباد هم هست لطفا مرا یاری کنید باتشکر فراوان
فقط آمار و ارقام میدید،فقط کمسیون پشت کمسیون،حکم دادیم ،دستور دادیم ،آفتابه لنگن ۱۰۰دست،شام و ناهار هیچی.،بسه دیگه، همه بچه های جنگ الان بالای ۵۰ و ۶۰ سنشونه،هر بلایی که بوده سرشون آمده،بسه فریبکاری،من ۴.۵ ماه سابقه جبهه دارم ،از این همه کمسیون و بودجه، خروار خروار پول که شما ادعا به پرداخت به رزمندگان دارید هنوز یه تشتکم به دست من و رزمندگان زیر ۶ ماه سابقه نرسیده، والا تو این ۳۰ سال عراقی ها صدای مارو شنیدن،شما که از بیت المال حقوق میگیرید تا برای احقاق حق ما کار ‌کنید هنوز مارو ندیدید
سلام بر نماینده محترم قم
پس تکلیف معافیت مالیاتی رزمندگان که در قالب ماده ۵۶ قانون جامع ایثارگران در تلفیق تصویب شده بود،چه شد؟
بی انصافی ماخوزستانیا ماجنگیدیم اوارگی و شهید وووو وتاحالا بسیچ کشور هستیم دیگه دارن برای خودشا ن بی وچدانی ما نکار داریم و .چ .
سلام شوهرمن ۱۳ سالش بوده جبهه بده شیمایی هم زدن ریاهاش داغونه اعصاب وروانش دگیره ولی ۹ساله از این دربه اون درمیزنیم هیچی ۳تابچه داریم مادرش هم بامازندگی میکنه ۶نفریم وعریضه نویسی بیمه سلامت داریم به زور زندگی میکنیم به کی پنابریم از کی کمک بخوایم؟؟
سلام بنده هم چنین درد دارم
خیلی از قوانین و مصوبات مجلس از جمله قانون جامع خدمت رسانی به خانواده شهداء و جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنان که از زمان تصویب آن سالها می گذرد و معطل مانده اند به این دلیل است که هیئت دولت یا نمی خواهد و یا وقتی را برای نوشتن آئین نامه و ابلاغ آن به دستگاه های اجرایی صرف نمی کند . مجلس باید قوانین مصوب خود را جهت اجرا ، مستقیم به دولت ابلاغ کند نه اینکه قوانین و مصوبات مجلس در صف نوشتن آئین نامه ها توسط هیئت دولت ، تفسیر به غلط شده و یا محدود ( تحدید ) گردیده و از هدف واقعی خود دور شود . مصوبات مجلس در قانون جامع ایثارگران نباید به این بهانه درگیر بورکراسی های اداری و پیچ و خم های شایدها و اگرها بشود بلکه باید با تعیین حدود زمانی معین مثلاً تا سه ماه بعد از تصویب آئین نامه های آن نوشته و اجرایی و ابلاغ شوند .
من دوسال پیش در لشکر ۹۲ زرهی اهواز تشکیل پرونده وکمیسیون پزشکی انحام دادم برای جانبازی ۵درصد تا الان هیچ خبری نشد وبرای کارت ایثار گر هوشمند هم اقدام کردم این پرونده هم رفت دنبال اولی به ایثارگران فرار گاه جنوب مراجعه میکنم میگن همه اینها در حد حرف هیچی داخل اینها نیست باید کجا مراجعه کنیم ۶۰ سال سن دارم اجاره نشیمم با پنج تا بچه
سلام ۲۶۰نفرنماینده مجلس چقدروقت صرف میکنندقانونی درموردایثارگران مصوب میکنندامایک کارمندجزیی دریک شهرستان ازاجرای ان خودداری میکندومیگویددوست ندارم مصوبه مجلس رااجراکنم بابرخوردی زشت باجانبازویاخانواده شهیدوکسی هم پاسخگونیست نمایندگان به خودشان زحمت ندهندبیان توحوزه انتخابیه شون ببینن چه خبره احمدملکقاسمی ازکرمان
سلام. والله ما که از این مجلس چیز خاصی ندیدیم بغیر از دعواهای زرگری با دولت. دود این دعواها هم به چشم ملت میروددرشروع مجلس پراید۳۰میلیون بود اما الان ۱۲۰میلیون در شروع مجلس مرغ در دسترس بود اماالان پایی مرغ میخوریم. این را هم بگم اخیارات مجلس از دولت خیلی بیشتره
به فرموده امام حسین علیه السلام اگردین ندارید حداقل آزادمرد باشید
حقیقت را بگویید حقیقت را بنویسید حقیقت را منعکس کنیدحقیقت را سانسورنکنید
اگرجرعت دارید اگرازخدا می ترسید
جانبازان معسر با این مبلغ کم بعد از تورم ویرانگر چه کنند لااقل حق اولاد و مسکن و ،،،،،،مثل کارمندان دولت اضافه کنند صحبت از 3/500/000 ت بود
واقعا زشته برای دولت شیعه که خط فقر 10م باشه
به جانباز مفلوک 2م داده بشه
عضو مجمع نمایندگان استان قم تاکید کرد: شرکت های خودرو سازی را مکلف کردیم که برای جانبازان جسمی و حرکتی و بالای 50درصد که تا کنون موفق به دریافت خودرو نشده‌اند، به آنها خودرو واگذار کنند.؟؟؟؟؟؟
سنگ بزرگ نشانه نزدن است این همه رسیدگی را کجای دلمان بگذاریم جناب امیرآبادی
بهترین پاسخ شما دادین. خلاصه ومختصر معنی دار.جالب خیلی بجا
اتفاق خاصی نبود اقای امیر ابادی.چرا من نباید فوق العاده بگیرم ولی فرزند جانباز درصد بگیرد/چرا من جانباز درصد معاف از شهریه نیستم ولی فرزند جانباز درصد هست؟ و هزاران بی عدالتی که در چوب و خط شما بزرگواران محروم از همه چیز هستم؟شما هم مثلدوستان قبل شعا زیا ولی عمل صفر است.ولی در تمام دنیا جانباز جانباز است ودارای امتیاز یک سان ولی شما سال است که ما را از همه چیز محروم کردید.
والله ما هم فرزند جانباز55درصد وآزاده هستیم درحق ماهم هیچ کاری نکردند
دیگه خیالتون راحت باشه ی کمک هزیینه تحصیل میدادن اونم گرفتن دیگ نمیدن بجاش ب شما برسن ک رزمنده معسر فلان با این اعتراضات نابجا نکه ب شما نرسیدن ب ماهم نرسیدن اینا که میگن ی مشت دروغ خودم فرزند جانباز درصدی هستم هیچی ب ما ندادن و نمیدن نخواهند داد الکی تو بوق نکنین نمیتونین لز حق خودتون دفاع کنین نگین ب درصدی ها میرسن ب ما نمیرسن شما ی لحظه نمیتونی پدری ک ما داریم تحمل کنی ی عمر تو خونع ما جنگ اعصاب و مریضی هس خدا واس هیشکی نیاره ولی خوبه با منطق فکر کنین چیزی مجانی به کسی نمیدن
با سلام
به مچلس انقلابي هم اميدي نيست اينان حتي نتوانستند موضوع ساده اي مثل معافيت ماليات بر حقوق رزمندگان 6 ماه به بالا را در بودجه 1400تصويب كنند.
ممنون خدا قوت مرد خستگی ناپذیر که بحق از حق وحقوق فرزندان شرکتی وحجمی دفاع جانانه داشتین از طرف نیروهای حجمی آبفا تهران
باسلام بنده ۲۴ماه تومنطقه عملیات بودم ازآن موقع
۳۵ سال گذشته هیچ چیزی تا به حال برایم ندادندفقط یک کارت ایثاگری همبن وبس تمام هم دورهای من حقوق ماهانه میگیرند من نمی دونم چرا به من که ۲۶ سال مستجرم نمی دهند کجا بایدمراجع کنم
باسلام وخسته نباشد به شبکه فا..........
این همه غرش انقلابی این همه داد وفریاد که شما مجلس محترم نسبت به جانبازان ورزمندگان داشتید شد همین
وقتی شما نماینده مردم بینوا شدید همه چی ارزان بود ولی در جال حاضر هر خانوادع ای یک نفر قلچماق میخواد
شب وروز بدود سر صف مایتاج زندگی
با بسته های پول هم وزن اجناس
عین ونزوئلای دوست وبرادر
اخه مسلمان یک میلیون راکردید ۲ م
ولی مایتاج ۸۰۰درصد گران شدن
عجب شاکاری کردید ۰
حالا با۲ت چکار کنیم۹
دوست عزیز اگه بیکار باشی بهت حقوق تعلق میگرد پدر من الان حدود دو ماه است بهش حقوق میدن بخدا
باسلاممن چهار ماه شش روز در جبهه بودم کارت ایثار دادن ولی هیچحقوقی واریز نکرد چهار فرزند وهمسرم با خودم شش نفر کارگر عادی ام پنجاهودو سالماست فرق من با انکه شش ماه بوده چیست نان پیدا نمیکنم بخوریم این عدالت اسلامی وانقلابی مباشد
سلام علیکم، با احترام و تشکر از همه عزیزانی که بینی و بین الله بدون تبلیغ و جار و جنجال برای رفع معزل و چالش های پیش روی ایثارگران و خانواده های معظم آن ها تلاش می کنند.
خواهشی از فاش نیوز دارم، چون راه ارتباط سریع به رییس محترم کمیسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی را نمی دانم و هر بار هم که از طریق وب گاه مجلس به اکثریت نمایندگان محترم ملت پیامک و یا ایمیل ارسال نمودیم، دریغ از یک سطر پاسخ.
نتیجه، پیشنهاد زیر را دارم:
1- فاش نیوز محبت فرماید با هر کدام از مس
تشکیل سازمان رزمندگان واقعا به جا است.چون باید رزمندگان مثل بنیاد شهید یک متولی داشته باشند.در ضمن رزمندگانی که زیر 6 ماه حضور در جبهه دارند مظلوم واقع شده اندو هیچ خدماتی به آنها داده نمی شود و این بی عدالتی است.جانبازان زیر 25 درصد هم که دارای بیمه تکملیلی ناقص و حقوق بسیار کم هستند. در خصوص سابقه جبهه هم ستاد کل نیروهای مسلح سابقه حضور د ر مناطق عملیاتی شمال غرب را برای بعد از قطعنامه فقط برای کسر خدمت فرزند قبول دارد و نه سابقه جبهه. که جا دارد این مصوبه تغییر کند. مجلس شورای اسلامی هم خوب است برای ایثارگران شغل آزاد هم مانند کارمندان ایثارگر معافیت مالیاتی مانند قایل شود.. چرا که برخی مشاغل آزاد یک وقت درآمد دارد یک وقت ندارد.و گاها از یک کارمند دولت کمتر درآمد دارند. متاسفانه سازمان مالیاتی کشور مانند مالیات غرب تهران سلیقه ای عمل می کند. چرا که بااینکه طبق قانون ، موسسات فرهنگی دارای مجوز ارشاد از پرداخت مالیات معاف هستند ولی اداره غرب تهران برای موسسات فرهنگی ایثارگر نه تنها معافیت صادر نمی کند بلکه بیشتر از واحدهای تجاری همجوار مالیات صادر می کند.این نیز یک ظلم است به ایثارگران که به جای اینکه به ایثارگران در جبهه فرهنگی کمکی هم بشود به این کار ضربه هم می زنند.
موضوع مجوزطرح ترافیک جانبازان را باپلاک مخصوص و ویژه ای سراسری کنید،،نه فقط مختص تهران باشد!
دراکثرشهرهاطرح ممنوعیت و زوج وفرداجرامیشود.
مثل مشهد،اصفهان،شیراز،کرمانشاه و.....
درضمن موضوع معافیت عوارض بزرگراهی راهم برای جامعه هدف الکترونیکی کنید.
پیشنهاد:باوزارت کشور و راهورهماهنگ کنیدکه پلاک مخصوص وثابت به خودروی کلیه جانبازان بدهندتا بروکراسی اداری هم ازبین برود***
و...
سلام دوستان شبکه وعزیزان رزمنده
باری را که از رو دوش ما بر ندا شتید با این وضیعت ولی به خاط خدا به رزمندگانی که مستا جرند مقداری زمین بدید چکار کنیم نه میتوانیم خانه اجاره کنیم .......فقط مقداری زمین جای یک چادر ودر ضمن تسهیلات را پارتی بازی
نکنید گر چی بعید است در کشور ما یک خدمتی ویا کمکی بدون پارتی بازی
ضمن عرض سلام خدمت عزیزان شبکه فاشننیوز
باتشکر از زحمات این دوستان
خواهشمندیم که مارزمندگان معسر که مستا جریم وواقعا خیلی گرفتار ونیازمند ودرخواست مقداری زمین کهحتی جای یک چادر....چادر.....چادر
این قضیه را لطفا برسی وگذارش بفرمایید با تشکر فراوان
ضمن تشکر ازنمایندگانی لا اقل به فکر رزمندگان هستن ولی دراجرا هیچ خبری نیست الله اعلم
ای کاش فکری برای مسکن ایثارگران فاقد خانه هم میکردند
سلام . من پس از سالها بدنبال جانبازی و 24 ما خدمت در منطقه جنگی و پس از خدمت بصورت متناوب به جهبه حاج عمران و کرمانشاه و ایلام و غیره و غیره و پشتیبانی در منطقه 19تهران محله نعمت اباد . امسال 1401 موفق شدم بجای جانبازی که 50درصد به بالا بود کارت ایثارگری گرفتم . از همه طرفه مالی هم محاصره شدم تا جایی که عروسی پسرم از متزل زدم بیرون و مدتی است از خجالت نرفتم منزل . خواهشلا از نظر مالی ما را دریابید . زنده باد جمهوری اسلامی ــ پاینده باذ رهبر ــ برفراز باش پرچم . منتظر خبر خوش هستم تا با دست پر بروم منزل . این یه واقیعت است می توانید بروید محل که تازه هم رفتیم از زن و بچه و عروسم بپرسید . عاجزانه خواهشمندم کمکم کنید ...
چرا بعداز این همه سال هنوز کار ما درست نشده من باهم دورهام خدمت رفتیم از آنها داره همان حقوق ناچیز میگره ولی من که هزار گرفتاری دارم جواب نیامده
لطفا خواهشا ملتسمانه تقاضا دارم فکری برای وضعیت مسکن رزمندگان بکنید بخدا توان اجاره یک اتاق رو هم دیگه نداریم حداقل زمین پنجاه متری در اختیارمون بزارند
سلام ودرود به دوستان عزیز ش.....ز
از زحمتکشان فاشنیوز در خواست داریم پیگیری نمایند که تسهیلات رزمندکان شامل چی هست وهمچنین با توجه به مشکلات این قشر از لحاظ مسکن کبعضی واقعا مشکل دارند ایا رافت حکومت اسلامی شامل حال این قشر هم از لحظ زمین ومسکن میشود
بسیار از شبکه فاشنیوز تشکر داریم
باسلام برتمامی زحمت کشان وانسانهای پاک وبی الایش .که هدف از بودن در این دنیارا جز خدمت به خلق خدا ورضایت خالق چیز دیگری نمیدانند .وافکار پلید شیطانی را با یاد خدا از صفحه زندگی وزنده بودن پاک کردن وفقط رضایت خالق یکتا را در ضهن واعمالشان می پرورانند.از خداوند بزرگ برای انان دعای خیر وعزت وسر بلندی طلب مینمایم.اری ای عزیزان وزحمت کشان وعوامل بزرگوار سایت فاش نیوز .این حقیر خدمت شما قبل از عید عرض کردم .ما را مهرهای بازی شترنج خود قرار داده اند .وازاین دادیم ودادنها در طول این سالها زیادشنیده ایم.از قدیم میگفتند سنگ بزرگ علامت نزدن است .و فعلا مملکت ما شده جولانگاه دزدان واختلاس گران وباند بازیها وسرکشی ها که خدا عاقبت همه را ختم به خیر گرداند.وبرای نمایش قدرت وبه رخ هم کشیدن این گروه وان جناح وسرپوش بر بزه کاری وغارت وچپاول مال واموال مردم وسرمایه ای که میتواند در رفاع حال وبهبود وارتقاع کشور صرف شود .هزینه اعیاشیهای اقازاده ها وغیره میشود.وبا تجربه سنی خودم عرض میکنم خدمت شما .اگر کسی صداش در بیاد .اول با زوروقدرت ساکتش میکنند واگر ببینند پشت کار همگیر وهمه گان شود سر کیسه را شل کرده وعده ای را عزل وعده ای رانسب کاری ودرجه میدهند.ودرپشت پرده دزد از دزد حمایت وشاه دزداز همه انها.وشده یک ارگان ویا اداره ای برای رفاع این ملت خالص ومخلصانه بدون وابستگی ویا تحمیل ونفوذ قدرت با دستی گامی بردارد.نه چون قانون را نسب ووفق وشرایط کار ان سازمانرا
برنامه ریزی واعمال شده تحویلداده وطبق ان ساز وکار اعمال شده از انان کارای میخواهند.ورعایت ونظم را بر مااعمال شده میدانند.وقانون را که مجلس ونمایندگان مردم سالاری تسویب وباید اجرا کننده انجام وبرنامه ریزی در دخل ومخارج سهم قانون تسویب شده را در نظر بگیرد وودوباره هرسال برای تامین بوجه سال اینده به مجلس خرج کرد وهزینه مصرفی راگزارش نماید .سر صحبت من همین قانون ایثارگران .که ده سال پیش تسویب شده وهرسال به دلایل خواسته ونخواسته.به اجرا در نیامده .وبعد از سی وسه سال از گذشت جنگ .هنوز مدیر ومسولی دل سوز نبوده ونیامده ودرشعارها منم منم بسیار دیده ایم ولی درعمل هیچ ودیگر هم به هیچ درد ما نمیخورد ودر همین سایت بدون هیچ ترس بجز از خالق یکتا از کسی ویا مخلوق خداوند میگویم .برونند بمیرند که باعث شرم ساری در بودن انسان وانسانیت شده ودین پاک رسول خدا ص را با مادیات عده ای فرصت طلب ودنیاپرست مورد بد بینی ودودستگی ونفاق شده اند.ودل مردان خدا ترس وانسان دوست وصادقانی زحمت کش که عمر خود را فدای مردم ودین وانسانیت وعزت کردند به درد اوردن وبدانند حق وحقیقت همیشه پاینده واستوار بوده وهست.وای رهبر عزیز وهمنام علی ع اولین مرد امامت.به اسمت سوگند ما پا در رکاب بوده وهستیم ومثل اهل کوفه عهد شکن نیستیم که علی تنها بماند.ما مرد عمل وجانثاران راه حسینیم .امر با شما وسر دادن با ما.اگر خدا قبول کند .اینان فقط مقصودشان وهدفشان با برهم زدن اقتصاد کشور ومعیشت مردم .بدنام کردن دین الهی چیز دیگری نیست .یکی بر نعل ویکی بر میخ میزنند.خداوند برانان رسوای عمل کردشان را فراهم سازد .انشالله.امین .ما مردم سخت وبا سختیها میسازیم.وباکی نداریم.
نمیدونم این مسولان ایثارگران را استخدام کردن که حقوق ب گیرن یا برای ایثار گران دفاع مقدس مخصوصن سربازان کاری انجام دهند من چندین بار هزینه کردم ب یگان و.... مراجعه کردم فقط یه کارت ایثارگر ب من دادن که به هیچ دردی نخورد هم بسیجی داوطلب بیش ازشش ماه درمنطقه عملیاتیبودم هم وسال سربازی در منطقه عملیاتی بودم گردان 3 تیگ 1 لشگر 23 نیرو مخصوص که کار هم ندارم از شیمایی هم رنج می برم گوش چپم هم درزمان جنگ ازدست دادم توان پیگیری هم ندارم اگر میتونید کمکم کنید
سلام..شماطبق قانون خودتان که حداقل حقوق رابرای کمک معیشت درنظرگرفتیدرابه این قشربدهید..چرا2200. ؟؟؟اگرازروزاول مبلغی رابابت کسورات بازنشستگی ازهمین کمک معیشت کسرمیکردیدالان نزدیک به پانزده سال بودکه این عزیزان بیمه بازنشستگی داشتند،،نه خودتان کسرکردیدونه گذاشتیدخودمان واریزکنیم..این کمک معیشت شدبلای جان جانبازان زیر25درصد...چرادیگردرصدمان راافزایش نمیدهند؟؟مگربنیادفقط شده برای 25درصدبه بالا؟؟چراهرامتیازی هست برای 25به بالاست؟؟باهزاردردبیدرمان داریم زندگی میکنیم ولی دریغ ازکمیسیون مجددوافزایش درصد..چرا؟؟؟
سلام ودرود دوستان ما فقرا که به هر دلیلی که بزرگترین ان بی عدالتسیت ونشستن عده ای که با دغلبازی وحیله وپارتی واز هر راه غیراز راه درست وسط سفره انقلاب نشستند و حق مردم را خوردند امروزه بامقداری مستمری که یک هفته ای بیشتر کفاف نمیکند ماندیم ومستاجر واواره در کشوری که بیشتر شبیه میدان غارتست وهیچ راهی جز اینکه دست نیاز به سوی کسانیکه مقداری انصاف دارند واانسانیت را فراموش نکرده اند ومسئول رزمندگان معسرند دراز کنیم چون الان سنمان بالاست کار که نمیتوانیم بکنیم
لذا خواهشمندیم عادلانه به فکر ما باشید
مگر ما چی میخوایم .ایی که بشود مابقی عمررا سپری کرده و...
انشالللللله که خداوند مشکل همه را حل کندومسئولین رزمندگان هم دست خدای کریم باشند
خسته نباشید وتشکر از زحمات همه زحمت کشان
وبرای تشکیل سازمانرزمندگان از مجلس وعوامل ایثارگران هم تشکر میشود
از شبکه فاشنیوز تقاضا میشود پیگیری
بفرمایند که برای در یافت تسهیلات رزمندگان معسر چکار باید کرد
ضمن عرض سلام وادب واحترام خدمت همه رزمندگان جانبازان وجناب آقای امیرآبادی عضوهییت رئیسه مجلس محترم ونمایندگان وفراکسیون ایثارگران جهت تلاش ومصوبات جدیدبرای این قشر جانبازان معسر انشااله که اجراشود چون قول داده آن متولیان امرسالهاست ماباخانواده هایمان منتظرماندیم وتشکرمی کنیم ازآقای میلاد قنبری رئیس انجمن ایثارگران انشااله خواهشمندیم این مصوبه قرارشد فروردین 1400حقوق مصوب راازبنیاد پرداخت کنندچون 3سال است پرونده ماجانبازان معسر به بنیاد برود انشااله که اینچنین شده باشد امروز18روزازفروردین گذشته دیگ با56سال سن که همه جانبازان به علت سن بالا گرانی وتورم ومشکلات روحی روانی هزینه درمان خرج زنده ماندن بالارفتن سن فرزندانمان داغونمان کرده بازهم تشکرازهمه عزیزان که مشکلات جانبازان وایثارگران ورزمندگان رادنبال وحل می کنن باتشکر جانبازان زیر25درصدمعسرساتا
باسلام ازجانبازان هستم برای ایشان پیشنهاداتی داشتم ۱- هرجانبازی که درهرسازمان واداره ای بازنشسته میشود( چه خصوصی چه دولتی)یکی از فرزندانش (چه دختر،چه پسر) جایگزین شود بدون شرایط استخدامی( البته اینرابگوییم ای عمل درموردافرادسفارشی وازمابهترون سالهاست که اجرامیشودچه بانامه،چه باتلفن یاتماس بامدیران)۲-اکثراسازمانهای دولتی و غیردولتی بخشی از کارهای خود رابه بخش خصوصی واگذار کرده می‌توانددرقانون تعیین کنند در قراردادهای فی مابین درصدی از نیروهای خود را علاوه برمعلولین،ازخانواده ایثارگران بایستی انتخاب نماید۳- در سالهای ماضی که قسمتی از ادارات دولتی به بخش خصوصی واگذارشده ( مانند مخابرات ایران) براساس اصل۴۴ واگذاری بایستی کلیه کارکنان شاغل ایثارگرخودبه خود به مجموعه مادرتخصصی دولت برگشت داده شود که متاسفانه حداقل درمورد مخابرات این کار صورت نگرفته است حال که به مدتی پیگیری می‌نماییم می‌گویند نه نمیشودقانون این اجازه رابه مانمیدهدونمیشودازبخش خصوصی به دولتی بیاییدحتی اگر هم از خانواده ایثارگران باشیدوالسلام شماره نمایم
هدایتی مشهد
خدا قوت خادم شهدا خسته نباشید از طرف نیروهای شرکتی استان ایلام
خدا قوت از زحمات شما نماینده عزیز سپاس گذاریم دعا گو هستیم انشاعلا در پناه خداوند مهربان باشید از طرف نیروهای شرکتی ایسارگر استان ایلام
سلام جناب اقای دکتر فرهانی شما که می فرماید جانبوزان خوشحال هستعن برای ۲۲۰۰ خوشحال نیستعن خود قانون چند سال پیش حداقل حعقوق کارمندی تصویب کرده بود شما لطف کنید همون حدعقل به جانبازان فراموش شده بدین با د دویست یک ماه با این گرانی نان خالی ههم نمی شه خورد تورا خدا به جانبازان ساتا رحم کنید چند سال در عزاب زند گانی می کنعن پول ندارن دنبال کارشون برن ولی همه شیمیای عصابروان تیر ترکش هستعن خدا اجر تون بده معمنون سپاس از شما
دوستان شبکه فاشنیوز خسته نباشید ممنوناز زحمات شما نسبت به قشر ایثارگران
ایادر نمایندگان محترم به اندازه ۲ دقیقه با خود فکر کرده اند که این جانبازان زیر ۲۵درصد ورزمندگان چگونه با۲ م.....تومان باید زندگی کنندمگر ما هم در کشور شما زندگی نمیکنیم
در کشوری که تعدای به عنوان مدیر وزیر رئیس. ک۱۰درصد جامعه نیستند و۹۰درصد سرمایه ودر امد کشور را میبلعند ومگر نرخ زندگی را این ده درصد تعین نمیکنند
یعنی ما با۲م...ت بافلان اقا که شاید ۲میلیارد درامددارد بایدبه یک نرخ خرید کنیم
چرا همیشه کاسه وکو زه رو سر فقرا خورد میشود طبق مصوبه مجلس حد اقل حوق کارمند باید به ما بدهندکه ۳۵۰۰ م ن میباشد
کجاه 2200000تومان !!!؟.برای ما در فروردین 1250000 واریز شده
برایه رزمندگان که در این 30سال کاری نکردید لااقل به آنها که مستاجرند والان درسنین 50به بالا هستند یک وام خرید مسکن بدهید!!!!! کل این امتیاز برایه رزمندگان فقط سوبسید درصد سود وام است وبس !!!!یعنی نظام نمیخواهد یک کار کوچک برایه رزمندگانی که هیچ امتیازی در این 30 سال نگرفته اند انجام دهد ؟
مجلس و مجلسیان عزیز خصوصا فراکسیون ایثارگران، باورکنید اینهایی که اینجاذکرکردید اگه اجرایی نشه. خودتونم خوب میدونید که شدنی نیست، لااقل میذاشتید اجرایی بشه و روی ریل بیفته بعد خبرشو منعکس میکردید. روی سرمون پرشده ازشیره هایی که مالیدید، بس کنید.
متاسفانه ظاهرا حرف های آقای امیرآبادی در مورد تصویب همه مصوبات ایثارگران در کمیسیون تلفیق صحیح نبوده است.این نشان از بی توجهی به جامعه ایثارگران و به خصوص رزمندگان دارد.
من یک ایثارگر ارتش هستم با دوجبهه اگر به شما یک ریال دادند به من یک ریال ندادن نه بیمه نه حقوقی دارم اخه این انصافه مستاجر باسه تا فرزنده برزگ امیدوارم خیر نبینید کم مانده برم تو ساطل اشغال برگرددم بالاخره خدای هست
تشکر از شبکه فاشنیوز
۳۵ سال بعداز جنگ است وهنوز معلوم نیست مجروحان را کی باید کمک کند وبه کجا مراجعه کنند بیمه ندارند
۳۵سال بعد از جنگ است وهنوز تعدادزیادی از رزمندگان که مجروحند شیمیاییند روانیند .اعصبیند .چشم ناقص گوش کر .لنگان لنگان وباخس.خس سینه سینه وضیعتشان نامعلومست وچون پیرند وناتوان وبیدراومد سربارند

ایا سازمان رزمندگان یک سازمان قوی ورور از بازیهای روزمره خواهد بود که مشکلات را کمتر کند................
ایا سازمانی بدور از فساد موجود در جامعه خواهد بود
ایا ایا بزودی فکری برای مستاجران معسر که این روزا اواره ترینند خواهد کرد
کل افرادی که به عنوان معسر در طی ۴۰ شناسایی شده اند حدودا ۱۰۰هزار نفرند وازاین تعداد شاید ۱۰درصد مستاجرن وبسیار اوضاع وحشت ناکیهم دارند درامد ندارند وبسیاری درد وبلا غم و غصه ومشکلات از پای درشون اورده
برای یک سازمان اگر مستقل باشد وکار بکند براحتی میشود مشکل انها را حل کرد امیداست که این چنین باشد
سلام علیکم و قلبی لدیکم. من قرص"سیتالوپرام هگزال40mgمیخوام، یکسالی هست که نتونستم پیداکنم، حتی به قیمت آزاد و هرچقدرهم قیمتش باشه میدم، ازجونم که بهترنیست، ازاین که خانواده م و عروس ودامادها و نوه ها ناراحت باشن خیلی خیلی عذاب میکشم، سال98تااول سال99 یکی از آزادگان شوشتر که بنده خدا باهم آشنایی هم نداشتیم، درفضای مجازی دیده بود این استغاثه منو ، پیغام داد و عکس قوطی قرص"سیتالوپرام هگزال40mg" را برام فرستاد و پرسید همینه؟ گفتم آره دمت گرم دستت طلا ، آدرسمو گرفت و چندروزبعد پستچی آورد انگار دنیا و آخرتو یک جا به من دادند خیلی خوشحال شدم، خداخیرش بده خیلی دعاش کردم، خیلی جوانمرد بود و هست ، دوبار هرمرتبه بسته برام فرستاد، و بالاخره تابستان99 پیغام داد که دیگه نتونستم پیداکنم، منم خیلی تشکرکردم و دعاش کردم، یعنی تاآخرعمرم دعاش میکنم. و الآن حدودهفت هشت ماه این قرص نتونستم پیداکنم، حالم خرابه، خواب ندارم، اشتها ندارم، اعصاب ندارم، حال وحوصله ندارم، فقط فاش نیوز نگاه میکنم. اگه درداروخانه ها و مراکزپخش دارو دوستی آشنایی قوم وخویشی باجناقی دارید لطفا بپرسید، اگه پیداکردید عکسش جعبه شو برام بفرستید ببینم همونه یا نه، اگه بود هرقیمتی که باشه میخوام، فقط شماره حساب یا شماره کارت بانکی مرحمت کنید تا پولشو تقدیم کنم، آدرس پستی میدم برام بفرستید. دمتون گرم. دوستتون دارم. سیدرضاحسینی نژاد،مشهدمقدس، بسیجی آزاده51ماه اسارت و جانباز55درصد
قرصتون را پیدا کردید؟
قابل توجه مدیر فاش نیوز
اولا این خبر کهنه است که گذاشته اید
دوما اگر چند روز دیگه اجرا نشد و حقوق ها افزایش نیافت به کی لعنت کنیم
سوما کاری کنید پیام های جدید زیر خبر قرار بگیره تا بدانیم کسی پیام جدید گذاشته شده است
سلام،جناب اقای امیرابادی،حقیر جانباز ۲۰درصد هستم ودر شش عملیات حضور داشتم ونزدیک به ۱۱ماه در جبهه بودم قرار بود هریکماه درجبهه یک درصد اضافه بشه ما که بجز شما که دل سوزانه برای ایثارگران زحمت میکشی کسی دیگه رانداریم فقط شما وخانواده گرامیتان رادعا میکنیم بخدا حق ۲۰درصد ها داره ازبین میرود نه فرزندمان را مشغول بکار میکنند نه دانشگاه میتونند درس بخونند هرمصوبه تصویب میشه فقط برای جانبازان ۲۵درصد میباشه ایا ۲۵درصد ها از اسمان اومدند روی زمین وما۲۰درصد ها زیر زمین بودیم اومدیم سر زمین.خلاصه کلام جناب امیرابادی عزیز وگرامی شمارو بخون شهدا به دستهای بریده حضرت ابوالفضل قسم میدهیم برای ۲۰درصد ها کاری انجام بدهید اول خدا بعدش شمارو داریم.خدانگهدارتان باشه
سلام خدا عمر با برکت بدهد به شما بزرگواران
سلام
آیا دولت را الزام به انجام قانون بودجه کرده اند هیچ توجه شده امسال پایان دوره ششم پنج ساله برنامه توسعه است دقیقا ثانیه پایانی آنهم بین دو دولت قابل اجرا است یا یک سرکاری است ۱۰ سال گذشت تو این زمان کوتاه ایثارگران را مسخره خود نکنن
با تشکر فراوان از فاش نیوز
چرا بنیادازبعضی کارهای سهل و آسان عاجزاست،زمانی خواستن حکمت کارت بدن، چقدر این دست اون دست کردن،زمانی هم که دادن ،دیگرکاربرد قبل رو نداشت، الان کانون بازنشستگان طی جلسه یی با بانک مهرایران، برای تمام بازنشستگان ن.م یک کارت خرید کالا۵میلیون تومان با اقساط۱۲ماهه که از حقوقشون کسرمیشه،البته باسودبسیار کم ۲ درصد میده،واقعا بنیاد با اینهمه ادارات عریض و طویل داشتن بانک دی،نمی تواند چنین چتر حمایتی برای حقوق بگیرانش داشته باشد،یا کلا بیخیال چنین حمایت هایی هست،در خاتمه یادآور بشم،اگر زمانی ،زبانم لال مسئولین خواستن چنین حرکتی انجام بدن،بانک دی رو بیخیال شن، چون ۵میلیون رو،با اون رویه های معمول محاسبه سود ، کار مزدی که اساس بانک دی هست احتمالا باید۱۵ میلیون پس بگیرند.یاعلی،مددی کن
سلام علیکم عزیزسود۵ملیون در سال محاسبه میشود نه خیلی خیلی گمترازاون مبلغ که شما فرمودید خواهش میکنم ازفاش نیوز که ازطرف جانبازان زیر25درصدسوال کنید چرا درسال ۱۴۰۰ماراگمسیون پزشکی درخواست می‌دهیم وزیرش نمی شود ویک سوال ازجناب آقای قاضی زاده ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان آیا شما وضعیت اقتصادی جانبازان زیر بیست و پنج درصد راواقعا که در دوران آقای اوحدی حداقل حقوق بعنوان معیشتی میدهند یعنی مبلغ 3500میلیون و پانصد هزارتومان چرا نمی دهند مبلغ دومیلیون راکت چگونه باید زندگی کنیم و کسانی که در هرجایی گارمیکرده به هر دلیلی بیرون اومده مگر قرار نبود برای یک‌بار دوباره به کار بگیرندش ازسال89تادوسال پیش نامه هاش موجود است اصلا اهمیتی به نامه بنیاد شهید و جانباز ان اون موسسه نشان ندادوهربار نامه بردم بعدازماهها فرمودند الان نیرونیاز نداریم از حمایت فاش نیوز صمیمانه تشگروقدردانی میکنیم
سلام به تمامی ایثارگرن عزیز بنده چند بار از رهبر عزیز مان شنیدم که فرمودند هر جا حقوق تا ن زایه یا پایمال میشه ساکت نشینید بنده به تمامی ایثارگران با درصد یا بی درصد که ۳۰ سال است که هر وقت ماجع میکنیم به ما میکویند بای شما اس مس می اید ۳۵ سال گزشته هیچ کاری نکرداند ما بیکار ومستاچر وسرخوده بیشه زنو بچه هامان هستیم
برادر گرامی نیروهای مسلح یک ارگان مجزا است و بخشنامه هاش ویژه کارکنان خودش است قرار نیست اگر نیروهای مسلح یک خودکار به پرسنلش بدهد بقیه بگن عه به ماهم بدن... خدمات رسانی به جانبازان عزیز زیر نظر بنیاد است و یک سازمان جدا و خدمات رسانی به پرسنل نیروهای مسلح با ستاد کل نیروهای مسلح و یک ارگان جدا
سلام فکر کنم 15 یا 20 سال قبل به جانبازان 50 دزصد بالا یک پیکان اقصادی دادند پیکان فکر کنم10 سال رده خارج شده حالا این جانبازان که پیر شدند درد شان زیاد شده می توانند پیکان رده خارج سوار بشند ما جانبازان چه حساب کردید بدن شما سالم از مریضی روح روان جسم ما خبر ندارید
عرض سلام وادب واحترام خدمت آقای امیرآبادی وفراکسیون ایثارگران محترم مجلس یازدهم وآقای میلاد قنبری انشاالله مصوبه مجلس جهت جانبازان زیر 25 درصد معسر فروردین 1400بابت افزایش حقوق اجرایی شود ماجانبازان معسر زیر25درصد زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران برویم ودل ماخانواده های جانبازان که سالها منتظر هستیم اجرایی شوددعاگوی شماهستیم باتشکرجانبازان معسر زیر 25درصد ساتا
باعرض سلام وادب واحترام خدمت جناب آقای دکتر امیرآبادی عضو کمیسیون فراکسیون ایثارگران در مجلس شورای اسلامی وهمه عزیزان که مصوبه نمایندگان مجلس جهت جانبازان معسر زیر25درصد راپیگیری کردن وازاقای میلاد قنبری رئیس انجمن ایثارگران هم تشکر میکنیم آقای امیرآبادی محبت کنید تسهیلات جانبازان معسر زیر25درصد راهم تااجرای آن پیگیری کنید فیش حقوقی برای جانبازان معسر زیر25درصد صادرشودتابتوانیم وام ازدواج برای فرزندانمان ضامنشان بشویم ثواب داردچون مشکل ضامن دارندسنشان ازازدواج گذشته جکمت کارت هم صادرشوداین حق ماجانبازان معسر زیر25درصد است چون از سال 84تا87ماجانبازان معسر زیر25درصد دارای همه مزایا بودیم آقای قنبری رئیس انجمن ایثارگران انتظار داریم پیگیری مزایاباشندخداخیرش بدهدهرکه برای ماجانبازان معسر زبان خیربگذاردممنون وباتشکرجانبازمعسرزیر25درصدحالامی توانیم بگوییم بنیادشهیدوامورایثارگران
بسمه تعالی مدیر محترم فاش نیوز باعرض سلام و احترام اینجانب ناصر ستوده جانباز ۷۰٪ ساکن شهرستان جلفا آذربایجان شرقی میباسم با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش و استخدامی کشوری و اینکه با دستور رئیس جمهور بر استخدام کلیه فرزندان جانبازان ۷۰ ٪ تا پایان دولت ، و عدم ثبت نام استخدام دو فرزند اینجانب در سازمان سنجش باستناد با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش و استخدامی کشوری مورخه ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ، و شرایط استخدام بعلت عدم همخوانی مدرک تحصیلی با دو شغل در نظر گرفته شده برای شهرستان جلفا که فرزندانم نمی توانند به استخدام دولت در بیایند. اینک جناب آقای اوحدی رئیس محترم بنیادشهید و امور ايثارگران عنوان نموده اند که هر جانباز حق انتخاب سه شغل در محل شهر خود را دارند وقتی دو شغل آنهم با مدرک تحصیلی فرزندانم مطابقت ندارد چگونه فرزندانم سه شغل محل را انتخاب کنند خواهشمند است با منتشر کردن این اعتراض که اکثر شهرستان های کشور و فرزندان شهدا و جانبازان با این مشکل مواجه شدند و نتوانستند برای استخدام ثبت نام کنید انشاالله جناب اوحدی بزرگوار این اعتراض فرزندان جانبازان را ببیند و راهکاری بیاندیشد. والسلام
مثلا رز مندگان 5 ماه چه کنند بغیر از 400 امتیاز هیچ شا مل حالشان نمی شود
سلام چرا برای رزمندگان کمتر از شش ما هیچ گونه امتیا زدر نظر نمی گیرند مثلا یکی با شش ماه دو یا سه فرزنش تبدیل وضعیت می شوند ولی زیر شش مه هیچ
رزمندگان بسیجی غواص بودنددردفاع مقدس فقط بسیجی هابودندحالامعسرفاقدبیمه درمانی نیروهای مسلح تاسف
آفتابه لگن 9 دست، شام و ناهار هیچی!!!
آقای امیرآبادی عزیز، این موارد که در برنامه ششم بودند شما بعنوان مجلس جدید چه کاری کردید؟؟ طرح تسری امتیازات جانبازان بالای 25 درصد به زیر 25 درصد چی شد؟؟ رزمندگان بالای شش ماه چی شد؟؟
من ایثارگر و جانباز 15 درصد کی باشم قرار بود حقوق ماه از فروردین 1400 بین 2200 تا 2700 افزایش یابد ولی این ماه 1250000 تومان واریز شده واقعا این چه وضعیه تازه مبلغ 2200000 چیه که از اون هم کسر می کنید اگه تصویب کردین چرا اجرا نمی کنید اگه الکیه چرا سایت ها رو پر کردین از این افزایش حقوق راست حسینی بگین چی تو سرتونه
نابراین سازمان رزمندگان در قانون سال 1400 زیر نظر وزارت دفاع تشکیل شد و حدود 108 هزار رزمنده معسر در آن دارای ردیف بودجه‌ای شدند که نزدیک به سه هزار و پانصد میلیارد تومان و بر مبنای ماهیانه دومیلیون و 200 هزار تومان مستمری در سال جاری به آنان پرداخت شود. جناب امیر آبادی جهت اطلاع حضرت عالی بنده از رزمندگان معسر در فروردین 1250000 تومان دریافت کردم. این همه 6ماه تومجلس شماورئیس محترم ونماینده گان حر ف ازتصویب 2200000میزنید.حال چی دارید بگوئید. کدام درست دم خروس یا قسم حضرت عباس.
باتشکر قدر دانی از زحمات وحمایتهای بیدریغ مجلس محترم مبلغ 2250000 تومان واریز شده ومن حرفهای بالای خودم را پس گرفته واز مجلسیان ومسببان این حمایت کمال تشکر قدر دانی میکنم دست مریزاد به مسببان این اقدام خداپسندانه
این ماه که حقوق بعضی ازوالدین شهدا رو کم کردن
با سلام چرا کارت ایثار که نیروهای مسلح صادر کردند و گفتند طبق فرمایش ودستور رهبری سه چهارم مدت خدمت داوطلبانه محسوب سود اعمال نمیشود برای فوق العاده ایثارگری بارنشستگان اعمال نمیشود قابل توجه صندوقهای بازنشستگی اینکه کارت ایثار یعنی خدمت داوطلبانه در جبهه اگه کارت صادر میشود دیگه نامه و تاییدیه یگان صادر کننده معنا ندارد
برادران فک کنم این مجلس هم فقط شعار وهمه مصاحبه می کنند پیش مردم آبروری رزمنده گان را بردهاند ما چکار کردیم چکار می کنیم همه اش دروغ گفتند کارمندان شش ماه به بالا از مالیات معافه کجا گفتند 30 درصد تخفیف شهریه دروغ درمورد درمان که چیزی شامل نمیشه
باسلام نماینده گان محترم تورو بخدا با آبروی رزمندگان اینقدر بازی نکنید میاین مصاحبه میکنید با کلی افاده که رزمندگان بالای 6 ماه سابقه حضور در جبهه از مالیات حقوق در سال 1400 معافند بعدا میگین تصویب نشده آخه ما پیش خانوادهامون آبرویی داریم
۶۳ سالمه مستاجر هستم ۲۵ درصد جانبازی هرسال اساس کشی ازاین محل به اون محل خسته ام .۴فرزند همگی مستاجر و بیکار.
1725
۲۵ درصد جانباز مستاجر ۶۳ ساله هرسال ازاین محل به محل دیگر
۲۵ درصد جانباز مستاجر ۶۳ ساله هرسال ازاین محل به محل دیگر
مردم اینها آبروی بسیجیها را برده اند با شعار انقلابی ارزشی دفاع از خون شهدا وایثارگران وارد مجلس شورای اسلامی شدند جواب تلفن بسیجی راهم نمی دهند گفتند وبودجه ۱۴۰۰ گل کاشتیم برای ایثارگران چند طرح دست پا شکسته را درکمیسون تلفیق تصویب ودرصحن علنی همه طرحها ی ایثارگران رد شدند جهت اطلاع رسانی به دوستان نه طرح مالیات شش ماهه تصویب شد نه تخفیف ۳۰ درصد شهریه نه مسکن به رزمندگان می دهند نه بیمه تکمیلی دروغ فقط مصاحبه های دروغین که می گویند مجلس انقلابی درخدمت ایثارگران آش نخورده ذهن سوخته
بنام خدای یکتا
این درخواست عده ای زیادی از جانبازان 25درصد به بالا
ازقوانین یک بام دوهوا بنیاد عده زیادی از جانبازان بعد ازجنگ تحمیلی با بیمه پردازی در کارخانجات وغیره بدون کمک بنیاد بامستمری کم بازنشسته شده اند .همین شده بهانه که بنیادشهید وامورایثارگران اینها را ازتمام حق حقوق قانونی محروم کرده چرامانباید حالت اشتغال یاهیچ گونه کمک معیشت بگیریم . ‌اگرقوانین است چرا فقط شامل یه عده میشود .البته آنهایی که میگیرند حق قانونی شان هست .چرا بقیه راازحق وحقوقشان محروم کرده اید وبنیاد میگوید کسانی که ازقبل حالت اشتغال شدن فقط آنها بقیه هیچ .چرا نمی گویید کسانی که مانع رفتن شما به کمسیون ومحروم کردن حق وحقوق شما شدن باید محاکمه شون .آن زمان عده ای زیادی را با بهانه های اینکه شما شاغلین به کمسیون حالت اشتغال نمی فرستادن فقط اونایی که دوست داشتند میفرستادن به امید روزی که عدالت برقرار گردد
سلام. عزیزانی که گفتند چرا درفروردین مستمری ما اضافه نشده می رسانم که حتی حقوق کارمندهاهم از ماه فروردین اضافه نمیشه ازماه اردیبهشت یاخرداد اضافه میشه+معوقه ها
فقط جهت اطلاع (جانبازشیمیایی که بالا کامنت گذاشتن، حقوقها از اردیبهشت وخرداداضافه میشود) حقوق نیروهای مسلح چه شاغل چه بازنشسته با۲۵ درصد اضافه حقوق برمبنای سال ۱۴۰۰ محاسبه پرداخت شده ودر حکم شون هم زده شده .
سلام عزیزان فاش نیوز و نمایندگان عزیز
شما تاکنون سربازان ارتشی‌که مدارک بالینی نداشتند ولی تایید شده این ایثارگران یا کمیسیون های احراز سانحه ماده ۱۲۰ قانون ارتش و شورای عاری پزشکی در سال ۹۱ ارتش مجروحیتشان تایید کرده ولی بنیاد شهید انها را درمان نکزده و در هیچ جایی بیمه ای ندارند ‌کسی نیست به داد این قشر ما برسد.لطفا رسیدگی کنید. کد ملی ۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲
شماره پرونده ۸۰۹۰ سال ۱۳۹۱ میباشد
غلامرضا نوروزی
آقای امیری آبادی ریاست محترم کمیته ایثار گران مجلس شورای اسلامی و انقلابی به قول خودتان شما درحین مذاکرات تصویب بودجه سال ۱۴۰۰انگفتید طرح بخشودگی مالیات رزمندگان ۶ماه به بالا را تصویب نمودیم؟ شما نگفتی ۳۰درصد تخفیف شهریه دانشگاه برای رزمندگان و فرزند و همسرانشان آنها ؟ وام مسکن وووووووو
آقای امیر آبادی لطفا فکری برای جانبازان زیر 25 درصد بکنید قرار شد امتیاز جانباران 25درصد به زیر 25 درصدها هم تعلق بگیرد گفته نماینده گان 5سال پیش
بنده به عنوان فرزند جانباز 10 درصد که در چندین عملیات کربلا والفجر و ... شرکت داشته اعلام می کنم مبنای درصد گذاری درصد ایثارگری از بنیان اشتباه و ظلم و تبعیض آشکار در حق ایثار گران است بنده تا به حال هیچ کمکی چه در کنکور چه در دانشگاه و چه در استخدام از بنیاد شهید ندیده ام و پدرم هم نیز تا به حال به اندازه فرزند جانباز 25درصد به بالا از بنیاد شهید هیچ خیری ندیده است.جای تعجب دارد مدعیان قانون گذار قوانیی را تصویب می کنند که سراسر تبعیض و صنف گرایانه باشد .مگر می شود فرزند جانباز 25درصد سهمیه کنکور داشته باشد ولی فرزند جانباز 10درصد نداشته باشد مگر می شود سهمیه کنکور فرزند جانباز 25درصد با سهمیه کنکور جانباز 10درصد یکسان باشد؟!!مگر می شود سهمیه استخدامی فرزند جانباز 25درصد با سهمیه استخدامی جانباز 10درصد یکسان باشد و فرزند جانباز 10درصد سهمیه استخدامی نداشته باشد؟!!!مگر میشود فرزند جانباز 25درصد شهریه دانشگاه ندهد با اینکه پدرش حقوق بگیر هست و سهمیه هم داشته ولی فرزند جانباز 10درصد با اینکه پدرش حقوق ندارد و سهمیه هم نداشته باید شهریه هم بپردازد؟؟!!! شما را به خدا حداقل قوانین را که تصویب می کنید منتش را سر ایثارگران زیر25درصد نگذارید فقط اسم ایثارگر را روی این بنده خداها گذاشتید و امتیازاتش را برای خودتان نگه داشتید.
باسلام چراجانبازان بالای 50درصد بعد از به رحمت خدا رفتن شهید حساب نمی شوند میگویند با رمالی دارد لطفا مجلس قانونی تصویب کنند به خدا پدران ما تا زمان مرگ هزاران با مردندوزنده شدندانقدرکه در دکشیدند نمونه اش پدرمن جانباز55درصد وآزاده قطع عضو رحمت خدا براوباد
بخدا اگه یک موردشم انجام بشه مخصوصا تغییر وضعیت پارسال می خواستن بک نفر در دیوان جلوی مصوبه مجلس وایستاد امسال یکی دیگه این مجلس فقط حرف حرف
سلام
از تک تک شما نمایندگان عزیز تشکر میکنم که اینقدر به خانواده شهدای مجرد اهمیت میدهید پدر و مادر شهدای مجرد که فوت کرده اند تنها یادگار شهدای مجرد فقط خواهر و برادرشون هستند که شما نمایندگان عزیز یکی از خواهر یا برادرشون را استخدام کردید روح شهدای مجرد از شما خیلی راضی است که یکی از اعضای خانواده شون را استخدام کردید
نمایندگان عزیز اصلا خانواده شهدای مجرد را آدم حساب نمیکنند چی داری میگی از بیکاری حواست نیست چی میگی استخدام برادر شهید کیلوئی چند؟
سلام. ما آخر نفهمیدیم این تبدیل وضعیت شرکتی چه شد ؟!
بسمه تعالی
خدمت محترم ریاست سازمان بنیاد شهید دکتر اوحدی..
سلام علیکم.
بنده جانباز سی درصد اعصاب روان هستم دارای همسر و ۵فرزند ودوفرزند معلول ومستاجر هستم بخاطر یک تصادف زندگی ازمن و خانواده ام دور شد است ۱۴سال دست پا میزنم گفتم کمک کمک کمک کنید بخاطر بیماری قلبی و اعصاب روان ودیابت قندخون توان هیچ کاری دیگه نتوانستم بنده چندبار مجروح شدم که آخرین بار در عملیات کربلای پنج شلمچه شدیدا مجروح شدم درهمان زمان جنگ تحمیلی ۳فرزند داشتم و یک جسم ناتوان را به خانواده ام دادند که هنوزم بیمارهستم گناه نکردم که جانباز شدم یا خجالت بکشم اما ۱۴سال دارم پیش خانواده خجالت می کشم از محل دوستان و فامیلها دور شدم تا باید دم مرگ خجالت بکشم گفتند کرونا آمده است خوشحال شدم باعث میشه جانم را بگیره حتی ماکس هم نزدم اما کرونا را شکست دادم به طرف نمیاد آخه ۱۴ سال نامه درخواست حضوری و غیرحضوری و الکترونیکی دادم کمکی کنید
چرا چرا چرا خسته شدم شما بیاهید تحقیقات کنید آنهم ازنزدیک کل حقوق بنده دارد معوقات بانکی پرداخت میشود حتی برای مخارج زندگی خانه کاشانه رفت رفت رفت ساقد می گردد چرا مگر دولت به مانگاه کند کم میآورد فقط حق حقوق بنده بدهید شاید بعضی از مشکلات رفع میشود وهرکز دستم را بطرف شما بزرگواران دراز نمیکنم دلتان بسوزد که فرزندان باشکم گرسنه میخوابند وای به آن روزی که بایدجواب فرزندانم را بدهید شروع گرفتاریم وظیفه بود وسلام
سلام تشکرازنماینده محترم برای سازمان رزمندگان بسیارخوب بوداینشالله وزارت دفاع بیمه تکمیلی عمررزمندگان اجراکندمجلس ۷ و۸و۹ و۱۰ و۱۱تصویب کردندبیمه رزمندگان داوطلب دفاع مقدس ولی اجرانشدتشکر
باسلام.....همرزمان عزیز اگردقت بکنید...فقط معیشت و حقوق جانبازان زیر بیست و پنج درصد...تغییر انچنانی نداشته است..خداروشکر..که همه راضی هستیم به دوبرابرشدن حقوق رزمندگان..وجانبازان بالای بیست و پنج درصد....اما..چرابه جانبازان زیربیست و پنج...رسیدگی نشده است..وتغییربسیارکمی داده اند..الله و اعلم
سلام دستور فرمایید براردان شهدا هم از یک مقطع تحصیلی مثل سایر ایثارگران بهره مند گردد
سلام بنده جانباز ۲۵درصد حالت اشتغال بنیاد شهید تبریز هستم تمام همشرایط من از حق و حقوق جانبازی برخوردار هستند متاسفانه بنده از حقوق جانباز و وام مسکن و ووسایر خدمات بنیاد شهید محروم هستم چرا چون در خود بنیاد شهید قانون رابعضی مدیران سلیقه ای عمل کردند هنوزم که هنوزه ماده ۱۶ شکایت کردم که برگردم سره کارم بازم خبری نشد
با سلام من درسال 83یکبار کمسیون پزشکی رفتم که آن زمان مدارک نداشتم وبعد از مدتی برام 5%زدن پارسال رفتم از بیمارستان که بستری بودم مدرک جانبازی گرفتم دادم به بنیاد جانبازان که چند بار رفتم ببینم چکار کردن میگن کمسیون برگذار نشده الان من ترکش تو کمرم است و به بازوم بی کار هستم با ماشین خیلی کم مسافرکشی میکنم برای خرج خونه موندیم یک فکری برای ما و امثال ما بکنید اگه حق ما است
جانباز ۳۰ درصدم سال ۸۵ تنزل پست از رییس اداره به کارشناسی شدم، از فراکسیون ایثارگران مجلس استدعا دارم، که قوانین برنامه ششم برای چنین ایثارگرانی مثل بنده نیز تسری پیدا کند و پست هم طراز به ماها تعلق بگیرد
لطفا در خصوص تسهیلات دریافتی جانبازان 10 درصد راهنمایی بفرمایین
با سلام این نامه هزار بار نوشتم جانباز ۲۵درصد کارافتاده وبنیاد شهید تبریز هستم تمام همشرایط من از دوحقوق استفاده میکنند یک ۱ حقوق جانبازی دو۲ حقوقپرسنلی آیا این سزاوار است همشرایط یک اداره دو حقوق بگیرد ولی بنده از تمام خدمات جانبازی محروم هستم از ظلم ستم خسته شدم عدالت حضرت علی کجاست همه جانبازان عزیز نور چشم من هستند من خودم را یک ذلیل و ستم دیده می بینم
من دوسال پیش تشکیل پرونده وکمیسیون پزشکی از بیمارستان ارتش لشکر ۹۲زرهی گرفتم برای جانبازی ۵درصد تا الان هیچ خبری نشد و تا الان هم هیچ خونه از خود ندارم وبه ایثارگران قرارگاه جنوب مراجعه میکنم جواب میدن هیچی داخلش نیست فقط در حد حرف بود این برنامه وکارت ایثار گر هم دارم حتی برای هوشمند هم اقدام کردم بازم پوچ یعنی هیچی داخل اینهم در نیامد بابد کجا مراجع کنم
سلام از اونایی که اطلاع دارن یا وام گرفتن میخواستم بدونم به سابقه ۶ماه حضور در جبهه وام مسکن تعلق میگیره حتما یا نه؟
سلام
۳ سال در جنگ شرکت کردم سالهاست جنگ تمام شده هیچ ارگانی به سربازان زمان جنگ رسیدگی نکرد و نمیکند به بنیاد شهید هم مراجعه کردم گفتند به ما ربطی نداره که شما سرباز زمان جنگ بودید کار ازاد دارم و وضع مالی خوبی هم ندارم کنار خیابان دست فروشی میکنم شما را به حضرت عباس کم وعده بدید
سلام واقعا به صندلیهای ریاست وموقعیت صفت بچسبیدچون بزودی دردادگاه عدل مهدوی پاسخ ازجان گذشتگانی که خودرافداکردن تاشمابه قدرت برسیدخواهیددادازهمین حالاخودتان رااماده کنیدجانبازم کارهای خارق العاده بسیاری انجام داده ام ازقبیل سرنگونی یک هواپیما ویک هلی کوپترامابدون هیچگونه تشویقی پنج بار مجروح شدم شیمیایی تیرخوردگی و...الان سنم رفته بالای پنجاه ونمیتوانم پاسخ فرزندانم را بدهم که چرا دولت هیچ برنامه ای برای ایثارگران بعدازگذشت نزدیک به سی وپنج سال مگرچندنفرایثارگر داریم چه ارتشی چه سپاهی وچه بسیجی یعنی نمیتواننداینان را به نوایی برسانند وای برشما
سلام وعرض ادب بنده علی نقی هدایتی هستم بابقول شما 15درصد جانبازی وبه قول خودم 60درصد جانبازی چون از همه طرف به بنده اجحاف شده دارای دو فرزند بزرگ 32 و34 ساله بیکار و مستاجر جوانی سرزنده ای خودم را بمدت سه سال در جبهها بوده وبا موج انفجار و ترکش وشیمیایی 15درصد بقول شما به بنده جانبازی داده اند واکنون با 60سال سن بیکار ومستاجر وخانه به دوش ونداشتن درامد وکلی بیماری جورواجور بعد از جنگ دیگه نمی تونم به زندگی با مخارج سر سام آورش زندگی کنم الن هم با توجه به ناتوایم در امرار معاش هیچ ارگانی وهیچ مجلسی وهیچ رییس جمهوری ککشم نمی گزه که اقتدار این مملکت باجانفشانی ما و امثال ما جوانان پرشور وانقلابی قدیم وبه قول شما حالا که امنیت وراس قدرتید (معسر ) چگونه باید امرار معاش کنیم شما را به خدا یقول امام علی ع که فرمودند عدالت از عسل شیرین تر است . عدالت را رعایت کنید جانباز زیر 250هم باچندین سال خدمت درجبهه هم وجود دارد که نیازش هم از 25درصدیه بیشتر است چرا برای اینکه بالای 25 درصد هم بهش مکم میشه هم بچه هاش سرکار می رند هم تسهیلات مسکن می گیرند در صورتیکه جانباز زیر 25 درصد هیچ شما را به خدا واقع بین باشید . این افراد دارند زیر دست وپای شما هم خودشان هم خانواده شان از بین میرند . فکری منید . درد دل زیاده . والسلام
رزمندگان جنگ را ازهر نظر بی نیاز کنید که آبرویشان واقعادرخطراست جوانها اگر مارا این وضع ببینند...
مسئولین محترم آیا می دانید که من نه ماشین دارم نه خونه مناسب نه سرویس بهداشتی واقعا رزمنده باید درهرشهروروستایی اینطورتابلو باشه
من جانباز15درصدهستم تابحال ریالی حقوق دریافت نکردم ایاتعلق میگیره
باسلام ازمسعولانی که در موضوعجانبازان سخن میگویند. خاهشمندم موضوع جانبازان شیمیایی که مجلس تصویب کرد. چرا جانبازان زیزیرزیر۲۵ / که تصویب به ۲۵درصدتصویب شدخاک میخورد.ااجراپمیشود. خاهشمندیم رسیدگی شودبخداماسلامتی نداریم. فقط بادارو زنده هستیم. پس خرج مخارج ما بااین گرانی نمئ چرخد نون ماست هم نمیشودبااین حقوق شذمنده زن بچهامون هستیم
ایثارگران وزارت نفت که وضعشان توپ است.مالیات که نمیدهند.!!!یک سمت بالاتر هم که حقوق می گیرند!!!هزنه پزشکی آنها هم که کاملا رایگان است!!!حساب کنید ماهی چنذ میلیون میشود.!!!رای چه؟برای اینکه دوران سربازیشان به جبهه رفتند و ترکشی خوردند!!!آیا آنها مجبور بودند بروند یا خالصانه رفته اند که حالا اینقدر امتیاز دارند!!!
باسلام ودرود به ارواح طیبه شهداء وباسلامودرود به روح پرفتوح امام راحل (رحمة الله علیه) وباسلامودرود برشما زحمتکشان جمهوری اسلامی ایران.. خدمت بزرکواران عرض کنم بنده جانباز15درصدجنگ تحمیلی درعملیات کربلای 5 درسال1365 دراثرموج کرفتگی تمام بدن مخصوصاگوش، سروکمر مجروح شدم وتابحال موفق به دریافت هیچگونه حقوق وغیره نشدم لذا ازمحضرشمابزرگواران تقاضای عاجزانه دارم کمک کنید منم بتونم اندک حقوقی ازبنیاد جانبازان بتونم دریافت کنم با4سرعاعله دوتافرزنددختردم بخت دارم ولی خودم قادربکارنیستم 57سال سنمه خداگواه است درامدما فقط یارانه است 5ماه است نتوانستم کرایه خانه پرداخت کنم صاحبخانه جوابم کرده خودم ساکن شهرستان ورامینم وپرونده جانبازیم توبنیادجانبازان کبودراهنگ هرموقع مراجعه میکنم جواب قانع کننده نمیدن میگن توجامانده ای درست میشه من نمیدونم کی درست میشه با این شرایط برحی سه چهارمرحله میرم شهرستان کبودراهنگ بنیاد جانبازان بازم جواب درست حسابی نمیدن... عزیزان من پس کجابرم دردمو به کی بگم لذا ازشماخدمتگذاران وسردوگرم کشیده 8سال دفاع مقدس نهایت خواهش را دارم رسیدگی نمایید.. من کسی نیستم ازخداوندمنان عوض بگیرید.. کوچک شما خسروقاسمی و شماره ملی4030578217 جانباز15درصدممنونم
برادر عزیز بنده هم مثل شما جانباز 15 درصد می باشم شما اگه از ارتش اعزم شده اید اول باید پرونده سازیتون رو در ارتش انجام بدید و جزء رزمندگان معسر شناخته بشین که البته دوندگی های زیادی داره ولی ارزش داره بعد پرونده تون از طریق ارتش منتقل میشه بنیاد
سلام جناب اقای امیر آبادی ضمن عرض خسته نباشید به عرض برسانم که دولت درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شرکتی خرید خدمت وحجمی و روزمزد وکارگری اقدام نمی کنه وسلیقه ای و جزیره ای دستور العمل به مناطق ارسال کرده که باعث نگرانی ما ایثارگران شده انتظار داریم اقدام فوری بفرمایید متشکرم
سلام.من راننده استیجاری اداره هستم و تا الان هر چی به اداره مراجعه میکنم درباره استخدامی از طریق ایثارگری میگن شامل شما نمیشه ما فقط با خودرو شما قرارداد داریم.در صورتی که اداره با برنامه بودجه قرارداد بسته و ما از اونجا حقوق و بیمه میگیریم وکامل در اختیار اداره هستیم
من یک ایثارگر معسر هستم از سال 97که کارت ایثارگری گرفتم رفتم برای امور ایثارگران ارتش شهید فلاحی آنجا به من گفتن برو نزدیکترین یگان محل سکونتت حتما حقوقتو برقرار میکنن من هم تا شنیدم از خوشحالی به سرعت اومدم امور ایثارگران استان ایلام همینکه اسم حقوق آوردم مسئول آنجا اصلا انکار کرد که چنین چیزی صحت نداره .دروغ گفتن من هم مایوس و نا امید برگشتم شهرستان دهلران که هشت سال در دست عراق بود تا اینکه همدوره هام رو می دیدم می گفتن ما از دو سال پیش حقوق میگیریم چرا شما نگرفتی می گفتم پرونده من در دست اقدامه. تا اینکه اسفند 1399 تشکیل پرونده دادن برام همراهاستعلام ها فرستادن تهران الان میگن تایید شده اما معلوم نیست کی عملی میشه
برادر گرامی جناب آقای اصغر احمدی برای گرفتن حقوق باید به شدت پیگیر باشید من برای حقوقم مرتبا از ایثارگران ارتش تهران پیگیری می کردم دو بار خودم رفتم و هر سه روز تلفن می زدم دیگه اونقدر زنگ زدم همه منو میشناختن خیلی مسر و پیگیر باش انشااله حقوقت جاری میشه دیرو زود داره ولی سوخت و سوز نداره حتما نتیجه میگیری
باعرض سلام خدمت رییس بنیاد جانبازان من درسال66در جزیره مجنون سکان دار قایق بودم که در آن زمان از ناحیه کمر وبازو مجروح شدم که ترکش کمرم را به خاطر عوارض نخایی در نیاوردن الآن بی کارم نه حقوقی ونه پولی دارم برای مخارج زندگی به ناچار باماشین مسافر کشی میکنم که شبها از در کمر خواب ندارم اعصاب هم خراب است یک فکری تو خدا برای مابکنید
سلام اقای امیر ابادی
چرا فقط رزمندهای سپاه و بسیج حقوق بگیر هستند..
چرا رزمندها و ایثارگران ارتش هیچ گونه حقوق و مزایایی ندارند
مگر اون‌ زمان جنگ این لشکر بدبخت نبود ک الان فقط بسیج و سپاه شاخ کردید...
الهی شکرت حقوق رزمندگان دوبرابر شد..حقشون هست...اما جانبازانی که بخاطرنداشتن پرونده بالینی...چند سال گرفتار..کمیسیون و دکتر نیروهای مسلح و روانشناس..دووو...بوده اند..ایا بعد از سی وکپنج سال ازپایان جنگ...درسن پیری حقشان ماهانه دو میلیون تومان..برایر هزینه یکروزیک اقازاده...هست؟ ایا اگردرزمانی که جبهه بوده اند مدرک دیپلم داشته اند..وبرای دانشگاه قبول هم شده اند..وشایدم چنین ترم گذرانده باشند...ایا اینک چنین جانبازی حقش پنج درصد میباشد؟..اگرسواد علمی ندارید که باپژوهش درست..این مهم را دریابید....جانباز چه گناهی کرده که باید اینهمه ظلم رابپذیرد؟ لطفا چنین پرونده هیی را دوباره بررسی کنید تااگرحقی ضایع شده...برطرف شود..شما دربرابرخون شهدا...نسبت به قوانین جانبازان مسعول هستید..یاکنار بروید یا تا انها زنده اند...حقشان رابدهید
درود بر خادم شهدا جناب امیر آبادی شما دستور تبدیل وضعیت فرزندان ایسار گر را دادهید در خصوص نیروهای شرکتی ولی اداره بندر امام خمینی ره بدون هیچ ترسی این را به مسخره گرفته و هرج و مرج راه انداخته
درود خدا بر این چنین مردانی که دل خانوادهای ایسار گر را با استخدام فرزندانشان شاد کردن آقای امیر آبادی دعای هزاران مادر رنج کشیده پشت سرتان است امام حسین نگهدارت فقط وضعیت بندر امام خمینی ره افتضاح شده هر کی از این فرصت استفاده کرده و بچه خودش رو داره استخدام میکنه لطف کن به دادمون برس
سلام
لطفأموضوع معافیت عوارضی اتوبان ها را بررسی و حل کنید.
قبلأبعضی ازعوارضی ها باارائه کارت جانبازی مبلغ عوارضی رادریافت نمی‌کردند.
حال باتوجه به الکترونیکی شدن عوارضی ها به مشکل خورده ایم!
شماره خودر جانبازان رابه وزارت راه اعلام فرمایید.
و...
جانبازانی. ک زیر25هستندوبدون واسطه جای کارمند شدن باحقوق کم و دارن 25ساله ک کار می‌کنند چرا بنیاد ب آنها هین حقوق و مزایای نمیدنمی توانستیم 30سال بنشینیم داخل خانه ک حالا بیاد اگه بیکار باشی 2م تومان بدهد مگر هزینه مشکلات جانبازی مارا آن ادارای ک کارمیکنیم مکلف است ک بدهدتاز اگرم آپارتمان حرفی بزنیم میگویند مشکلات شما ب بنیاد مربوط نه ما اگر هم بر ن 2م حقه ک باید ب همه بدن نه بگن شاغلین نمیدیم مگر 25 سال کلاس جارو می‌زنیم حقوقی 5ملیونی میگیریم و ربطی به بنیاد دارد
سلام اگر بیاد بعد 30سال میخواهد ماهی 2تومن ب جانبازان زیر 25درصد بد باید ب اون دسته از حقوق بگیرانی ک خود رفتن سرکار وحقوق کمی میگیرن این 2تمن روبه اوناهم بد آخر یک شیمیایی اعصاب روان میدونید درمان چقدر پول رفتو آمد این شهرو اون شهرو برای دکتر وبیمارستان مید اگرم بعد 30سال ماهی 2تمن مید باید ب همه زیر 25درصدیا بدهد بعدم توی بوغ کرنا میکنند ک ما ب جانبازان زیر 25درصد حقوق میدهیم
سلام بعد30سال برای زیر25درصد 2م قرار بدن رفتم میگن خدمتگذار آموزش پرورش کارمندی میگم حقوقم 3500م تومان خرج مشکلات جسمی نمیشه ک به من ادارمیدهد آخر کارمند 3500م ک کارمند نیست میگن دوتا حقوق نمیشه گفتم بااین ریه خرابم کلاس 25سال جارو میزنم ربتی ب بیاد ندارد وام ماشین زیر 25نه 2م ت کارمند ردپاینم باشی اونم نه حق پرستاریم نه کاش 30سال ک زیر25درصدو جواب کرد بودن حالا این 2م نم که باشرط شروط میدم نه ب همه خدا داند ک طی این 30سال چقدر پول رفت آمد ب تهران و شهرستانها برای درمان دام خانواده از من خسته شدن از بس مریضی کشیدم طی 30سال بنیادم هیچ به دادمان نمی‌رسد یک بیمه هست ک اونم از محل کارم میدادم هرچه هست مال بالای 25هست کاش بعد جنگ مرد بودیم واینهمه مریضی رو تحمل نمی‌کردیم حال ک در شهرستانهای کوچک هیچ امکانات پزشکی برای شیمیایی ها نیست تهرانم بخوای بری 2م خرج رفتنت هست ده رقم مریضی برای سیمای دار مم پولم ندارم بنیادم ک هیچ
دولت تدبیر وامید همه را نا امید کرده از جمله رزمندگان وایثارگران الان اکثریت ایثارگران 60سال به بالا هستند الان 60ماه فوقولعاده ایثارگران مناطق جنگی را به شاغلان پرداخت میکنند که یک روز هم جنگ را ندیدند اما بازنشستگان سرنوشت جنگ را تمام کردند 70درصد انان ازاده جانباز و شهید شدند به بازنشستگان ماده112 پرداخت نکردند بخاطر نداشتن بودجه هرزمانی برای ایثارگران قانونی تصویب میشه اولین کار بارمالی را میگویند اما برای بقیه کارمندان و نجومیبگیران این خبرها نیست خدا لنت کند کسانی با قشر ایثارگر همکاری ندارد و نمیکند ایثارگر مشخص کیها هستند کسانی که از جان شیرین خودش جوانیش وعمرش وزندگیش میگذرد ومیرود ایثارگر میشوند شامل مردان خدا هستش باید مخلص و پاک باشی که ایثارگر باشی بخاطر این است تعدادی از مدیران با این قشر جهادی مخالف هستند در تمام نها دها و سازمانها با هر نوع لباسی دیده میشه بخاطر همین کشور مثل دو دهه اول انقلاب مردم ومدیران ذوق خدمت ندارند
چرا جانبازان را ممیزی میکنید مگر زمانی که جبهه میرفتیم نوع تیر و ترکش و یا محل اصابتش دل بخواهی بوده که امروز به عده‌ای کلی خدمات و حقوق داده میشه و به دوستانی که زیر ۲۵% هستند هیچ
من رزمنده بالای یکسال جبهه دارم حودسه سال هست حقوق میگیرم هرموقع برای دریافت وام مراجعه کردم جواب رد شنیدم بنده رو راهنمایی کپید چکار باید بکنم
با سلام خدمت دستنکاران بنیاد جانبازان من در این سایت هر چه فرستادم بااین شاید به شما نرسیده یا اینکه رسیده اصلا توجه نمیکنید
من دو سال در جبهه های جنوب و غرب و در عملیاتهای بدر و خیبر شرکت کردم و شیمیایی شدم و هیچگونه مدرکی ندارم و بعد از آن بمدت ۸ سال در دوکوهه خدمت کردم و بدلیل مشکلات شخصی بازخرید کردم و اکنون در سن ۵۷ سالگی نه توانایی انجام کار دارم و نه بیمه ای پرداخت کردم خواهشمندم راهنمایی ام کنید سپاس.
با سلام وخسته نباشیداقایونی که در مجلس نشسته وبرای ملت تصمیم میگیرید ا برای سربازانی که در جبهه ها بودن ودر ارتش خدمت کرده اندوالان پیرشدن وهیچگونه بیمه ودرامدی ندارن چکاری انجام داده اید ویامیخواهی انجام بدیدممنون راهنمایی کنیدکه چکار کنیم
تعچب می کنم از نماینده ایثارگدان درابتدای تعریف ایثار مگویند ایثا به کسی اطلاق می شود کا ازمرز وکیان حکوت اسلامی ازیک زور تا هشت سال درجبهه حق علیه باطل انجام وظیه کند بعد کم میارن رزمتذکان کلا حدا می کنند حالا اگه رزمندهای لیقت شهادت یا چانباری ندارذ یا خدا نحواسته چدا می کنن
بشیر رفیق! نوشته
سلام دوستان تمام مشکلات را گفتند
من کارت ایثار به مدت حضور ۲۵ ماه ۹ روز در جبهه رو دارم هیچگونه تسهیلاتی از شما به من نرسیده هیچگونه
ما جنگیدیم شما سوار شدید انصاف دارید فکر نکنم وضعیت مالیم خرابه آخه شده یکبار بپرسید شما زنده اید یا نه
با سلام، همه مسئولین اعم از دولت و مجلس ستاد کل بنیاد شهید فقط و فقط دروغ تحویل ایثارگران و جانبازان می دهند و در عمل هیچ تدبیری برای رفع مشکلات عدیده ماها ندارند فقط در رسانه ها شعار می‌دهند و قوانین کذایی غیرقابل اجرا تصویب می‌کنند.
با سلام، بس کی قراره کمک معیشت بدن، تمام مدارها رو دادیم دیگه کَسی رو جز خداوند نداریم، آقای رعیس جمهور خواهرشان زودتر رسیدگی کنید، هیچی ندارم، در یک کلام هیچی، اگه کا ری باشه که نیست، یه روز دیگه زندگی می‌کنیم وگر ننه هیچ، اگه شرح حال بنویسم چندین کتاب میشه نوشت،بس خلاصه وار به وصعیتمان رسیدگی کنید، خواهشان، با تشکر
با سلام خدمت همه دلاوران سرزمین عزیزم ایران
امروز 14 مرداد 1400 بسیار خوشحالم که جناب آقای رئیسی مجددا آقای اوحدی را انتساب فرمودند چون تنها کسی که در این مدت به فکر جانبازان و رزمندگان است جناب آقای اوحدی می باشد و می دانم که برنامه های زیادی برای اعاده حق جانبازان و رزمندگان دارند که حتما در دولت جدید انجام می دهند انشاله همه جانبازان با هر درصدی و همه رزمندگان و خانواده شهدا در دولت جدید دلشان شاد شود به امید خدا
باسلام
اینجانب فرزند شهید متاهل 1395ثبت سجایا شدم به امیداستخدام دولتی فقط حرف ووعده هست کاری که بنیادشهید انجام نمیدهدحتی مشکلات هم برای وعده ودورغ برای خانواده شهدا هم درست کردن من راننده بامدارک کامل بودم بخاطربنیادبعنوان بیکارثبت کنه وثبت سایت ساجا بشم بیمه نباید می‌داشتی وگرنه میگفتن شاغل هستی خودم بیمه تامین اجتماعی رانندگان راقطع کردم که استخدام شوم ولی افسوس که فقط دورغ وابروی خانواده شهدا رامیبرن همه مردم فکرمیکندهرچه امتیازات وهرچی هست میدن به ایثارگران وباچشمانی نگاهت میکندکه انگارحق انهاراخوردیم من خودم و خانواده هیچ بیمه ای نداریم اگراسمی ازبنیادنبودبیمه تامین اجتماعی 70%رادولت پرداخت میکردوچون اجباری هست بیمه برای تمدید وشارژهوشمندالان باید کامل حق بیمه رابدم و متاسفانه کوتاهی واشتباه بنیاد شهید کل مشکلات مالی درست شده خواهشن یک جواب درستی بدین اگرنمیتوانیداستخدام کنیدحدقل بیمه تامین اجتماعی بکنیدبعداز6سال قول بیمه رادادن وولی نامه بنیادراقبول ندارن بنیادهم هیچ کارکرده
خواهشمندم ارزش وخون شهدا راکم رنگ نکنید اینقدر تبلیغات وابروی خانواده های محترم شهدارانبریدباتشکر
تکلیف من تکاور عملیات ویژه تیپ45 نیرو مخصوص خاتم ص با 24 ماه ایثار و یه کارت بی ارزش ایثار بعد 32 سال چیه یه مستمری تامین اجتمایی دارم خرج داروهای اعصاب روان موجو ptsdمیشه زنو بچه من چه گناهی کردن من جنگ و 8سال دفاع شدم به جای احترام که اسممون شد موجی 5ساله برا معسری پرونده درست کردم هیچ دوسال جانبازیم از کمیسیون تایید شده هنوز از تیپ خارج نشده حق ایثارم که تامین اجتمایی میگه ابلاغ نشده راستی بعد 32سال از نجابت ما خجالت نمی‌کشد یه دختر ماما دارم که اونم تو بابل طرح تموم شد بیرونش کردن در حال حاضر تو خونه سالمندان بهزیستی قرار دادی واسه چندر غاز نه رشته تحصیل کرده به جای پرستار کار میکنه با زیر حد اقل حقوق شرم نداری من جوانی دادم الانم با دردو رنج به خودم و خانواده درگیرم من 32ساله یه خواب خوب با قرصم ندارم شبا با عراقیایی که کشتم در گیرم بی دردا من نون زنو بچه رو میدم داروی جنگ خجالت بکشید یه آب دوغ خیار صلواتی حقشو دادید من جرمم اینه دوره تکاور دیدم رفتم از ارتش شاید گفتم نادان نرم به درد بخورم واگذارتون به حق بی دردا
باسلام وتشکر از فاش نیوز
لطفا از نمایندگان بپرسید
آیا رزمندگان زیر 6ماه گناه کردند که قانون گذار حتی به اندازه فرزند جانباز 5درصد هم بهش توجه نشده به خدا این اصل بی عدالتی وظلم گران است
کارت ایثار وظیفه دارم ۲۰ ماه جهبه درسومار
ایا به من هم وام ۴درصد میدن یکی مرا راهنمای
کنه ممنون
باسلام من ی ایثارگرجنگ که باداشتن کارت ایثار هیجگونه خدمات ومزایایی بمن تعلق نگرفته مستاجرباداشتن ۴فرزند بیکار بدهکار وآواره که مسافرکشی میکنم عدالت اسلامی کجاس باداشتن ۲۵ماه به بالا حضوردرمنطقه جنگی واین سرنوشت من وخانواده ام چرا رسیدگی نمی کنید
برادر محترم تکلیف اجرای ماده ۷۸ ودر صد جانبا زی سربازان دفاع مقدس چه شد چقدر صبر
کارت ایثار مراجعه به بیمارستان تست گوش و۰۰۰
تحویل به یگان خدمتی همه بدون پاسخ پس از دوسال
خدا قوت
با سلام ی جوری می گویند حداقل حقوق اخه وجدانا حداقل ۲۲۵۰ تومن است خود ان شخص که این ۲۲۰۰ تائید کرده میتواند خرج ۲نفر تا سر ماه بدهد حال که بعضی از خانواده ها ۶الی۷ نفری هستند یعنی اگر فقط نان خالی بخوری ماهی کم میاری حالا اجاره ندهی یعنی العان کارکنان دولت حداقل بگیرها ۲۲۰۰ میگیرند اقا لااقل الی ۲ سال حق بیمه ما رابدهید بازنشسته شویم
بنده جانبازم شمافرمودیدهرکس وام زیر۲۵میلیون راقبل ۱۳۹۹تسویه نموده میتوانددوباره ازتسهیلات استفاده کندمن وام ۶۰میلیونی داشتم وخانه ام رافروختم ولی فکرمیکردم می تونم آن راانتقال دهم ولی بانک موافقت نکردونه راپس داشتم ونه راپیش..درصورتی که ازاین وام فقط یک سال استفاده کردم اگرعادلانه قانونی برای جابجایی وام وضع میشواین مشکل برام پیش نمی آمدخواهشاوام مجددروهم شامل مانمایی سپاسگرام
سلام آقای نماینده شما را بخدا خواهشآ هر حرفی رو نزنید مردم عادی باور میکنن فکر میکنن مملکت رو جانبازان و ایثارگران خوردند خبر ندارن ما با سیلی صورتمان رو سرخ کردیم و این حرفها تو خالیست فقط بدبختیش برای ما میماند جلوی چشم مردم ۰ ممنون
با سلام خدمت بزرگوارانی ونمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی لطفا جواب بدین چرا دولت های که تاکنون سر کار آمده با قانون و ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس مخالفت می کنند ولی در معتادان و غیره جفت جورهستند
بشنو باور نکن تمام حرفاشون دروغه و واسه جانبازان و خانواده شهدا هیچ ارزش قائل نیستید فقط هم فقط حقوق خودشون رو می برید بالا و سلام
سلام به همه دوستان! ما برای راه رضای خدا و دفاع از میهن مان به جبهه رفتیم.
.وهمه ما بدون چون و چرا برای این اهداف پا به‌ خط مقدم گذاشتيم.. درخواستی هم نداشیم و نداریم..اما اینجا یک ظلم در حق همه شده چه جانباز هردرصد ویا رزمنده چند ماه خدمت. ........ !!!! آیا همه اینها ایثارگر نبودند ونیستند. خواهشا تبعيض قائل نباشید. امیدواریم که اجر اخروی نصیب همه ایثارگران شود. آمين (.والسلام )
چرا به رزمندگان بسیجی که زیر شش ماه در مناطق جنگی بوده اند هیچ امتیازی در نظر گرفته نشده درحالی که اکثر این بسیجیان با سن و سال کم در جنگ شرکت کرده اند.آیا این بی عدالتی نیست امیدوارم دولت مردمی و عدالت محور آیت الله رئیسی در سال 1401 و برنامه هفتم توسعه امتیازاتی را برای رزمندگان زیر شش ماه بخصوص بسیجیان داوطلب در نظر بگیره.
با سلام خدمت بزرگواران میخاستم ببینم تعیین وضیعت ایثارگران تا چه مدت وقت دارد چون هنوز درصد ایثار گری در شرف نتیجه نهایی به شورای عالی ارجاع داده شده و هنوز مستنداتی برای پیگیری تبدیل وضیعت ندارم لطفا راهنمای کنید
سلام متشکرم ازجناب دکترفراهانی با17سال سن ازکار افتاده کلی شدم بعذاز32سال هنوز هم مشکلات من تمام نشده خواهشمندم تا تاریخ اخرسال69اصلاح کنید که مصوب مجلس هم هست ولی تفسیر به رای میکنند
باسلام همسر من رزمنده بیشتراز یک سال سابقه جبهه که 8ماه درلبنان بوده. مشکل اعصاب. وناشنوایی یک گوش داره. الان نزدیک 7ماه که فرستادنش کمسیون ولی. هنوز اقدامی نشده. بخدا با61سال سن مامستاجریم. پول خرید یه سمعک نداریم.همش پیام میدن برای بیمه تکمیلی مااصلا دفترچه بیمه ندا ریم. همه داروهای اعصاب آزاد می‌خریم. یکی نیست به داد مابرسه
سلام ۰
با تشکر از همه ی مسئولینی که زحمت میکشند۰
میخواستم از شما مقام مسئول تقاضا کنم که چرا طرح حقوقی و شرایط وام مسکن رو چرا برای همه ی رزمندگان نمیزارند ۰چرا فقط برای عده ای که خودشون معرفی میکنند فقط حق استفاده دارند۰
وقتی که کسی تمام خدمتش خط مقدم جبهه بوده آیا به نظر شما واجد شرایط نیست ونقش نیست۰
متشکرم
باسلام وتشکر ازهمه ی نمایندگان خصوصا جناب آقای امیرآبادی
یک سوال اساسی
چرا رزمندگان داوطلب کمتر از 6ماه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثار گران نادیده گرفته شده اند؟
نمایندگان عزیز وانقلابی ،به خدا قسم ،خط مقدم جبهه یک ساعتش هم خیلی است.
ما همسنگران شما بودیم لطفا مارا هم دریابید وقانون جامع خدمات ایثار گران را اصلاح کنید
((حداقل سابقه رزمندگی را از 6ماه به 4ماه تقلیل نمایید))
ضمن تشکر به نمایندگان محترم بفرمایید تکلیف ماده ۸۷ ودر صدی جانبازی ونتیجه برای رزمندگان چه شد حالا نوبت صف سازمان رزمندگان است والا سن ما از ۶۰ گذشته
وتماماطلاعات ماها را اگر بخواهید دارید پس فصل عمل است ای دولت ومجلس انقلابی اینقدر با اعصاب این عزیزان بازی نکنید که اینها خیلی بازی در زمان دفاع خوردند با سپاس
سلام من فرزند جانباز متوفی ۲۵ درصد هستم بنیاد شهید شهرستان ما هیچ کاری برامون انجام نمیدن بخاطر خدا یکی راهنمایی کنه چه گلی بگیریم سرمون هروقت هم میریم اونجا با یه جواب سربالا جواب میدن که کار نیست و هزارتا بهونه ی دیگه همش شده پارتی بازی و آشنا بازی خداشاهده بخاطر این کاراشون میخواییم بریم یه شهر دیگه شاید اونجا بتونن کمکمون کنن
ضمن تشکر از نمایندگان محترم در خصوص اهتمام و پیگیری حقوق رزمندگان ،
خواهشمند در خصوص امکان پیگیری بخشودگی مالیاتی برای رزمندگانی که بیش از 9 ماه سابقه خدمت دارند ولی مجموعه وزارت نفت هیچ گونه اقدامی تا حال ننموده همکاری و بنحو مقتضی ابلاغ گردد با تشکر و آرزوی سلامتی برای همه خدمت گزاران به رزمندگان عزیز
من سرباز ژاندمرری بودم که پس از پایان جنگ کلا ژاندارمری جمع اوری شد وبعد از این همه سال به نیروی انتضامی پیوسته که پس از مراجعه به یگان خود ایلام کارت ایثار وتکریم کارت بعد از دو سال برایم صادر شد اما من در جبهه مجروح گردیدم اما پرونده اینجانب را امحا وا ز بین بردن در بیمارستان شهرمان ملایر به کجا باید مراجعه نمایم هیچ کس جوابگو نیست وحق ما پایمال گردیده چه باید بکنم وبه کجا مراجعه بنمایم لطفا راهنمایم کنید
سلام قوانین برای رزمندگان و ایثارگران زیاد است در این 43 سال رزمندگان و ایثارگران ارتش و حتی خانواده بزرگ این عزیزان مسولین دولت هیچ کاری انجام ندانند فقط حرف تبیض و بی عدالتی در کشور غوغا میکند و از نظر امکانات و امتیاز هم برای ایثارگران 8سال جنگ ارتش تمام مسولین هر کدام به نحوی حقشان را پایمال کردند تبیض در ایثارگری و رزمندگان تبیض در 8سال جنگ که یک روز هم امتیاز به پرسنل ارتش داده نشد در صورتی پاسداران با خواند و نوشتن درجه سرهنگی گرفتند الان حقوق و مزایای انان زیر 12 میلیون نیست خودم هزاران نفر را دیدم اما ما ارتشی ها 8سال جنگ بودیم و جانباز شدیم یک درجه به ما رزمندگان ندادند این عدالت دولتمردان اسلامی است
سلام رزمنده ایثارگر هستم کارت ایثارگری دارم ۱۶ ماه کردستان منطقه جنگی بودم مشکلاتم رو به کی بگم چرا کسی پاسخ گو نیست به مجلس زنگ زدم گفتند باید برید قم آقای امیرآبادی رو ببینید چطور می‌توانم شما رو ملاقات کنم
با سلام. 40سال از انقلاب و جنگ می گذره اساسی تمرین ضربه را چه در وضع قوانین که اجرا نمیشه چ کار شکنی که در سازمانها میشه همه را خانواده داغدیده شهدا. و جانبازان ایثارگران که از جانشان در عذابند متحمل شده آند. آنهایی که قانون وضع می کنید ولی در عمل و اجرا 40ساله خبری نیس آیا خدا را. کور تلقی می کنید. نه خدا نه کوره. نه کر نه لال. می بیینه ناظرها حق حقوق بیچارگان را که آسیب دیده آند بدهید حرکت کنید که عقاب خدا شما را خواهد گرفت بترسید از آه کسی که داغدیده. یا از جانش مایه گذاشته و در عذابه. خدا بهترین منطقه.
دارای 6ماه جبهه ام پرونده حدود دو ماه تشکیل دادیم تا کنون تایید نشده چرا؟
سلام وخسته نباشید من سال ۶۵الی۶۶سرباز پاسدار داوطلب رفتم خدمت که در سالهای جنگ بود هنوز نه کارت ایثار ،،نه حقوقی نه هیچی،،،،به نظر شما حق من وامثال من اینه اگه بچه های جنگ نبودند شما کجا بودید لطفآ رسیدگی کنید
کارشون گیر میکنه رزمندگان اسلامیم ولی هیچ موقع کاری برامون نکردند
باسلام وعرض خسته نباشید
قراربود در برنامه ششم توسعه دررابطه با معافیت مالیاتی حقوق رزمندگان دارای 6 ماه جبهه توسط مجلس محترم اقداماتی انجام بگیرد .
به رزمنده از اول جنک داوطلب مردمی که در ۷ماه سال ۵۹با لباس خود در مرز یا کردستان بسیجی مردمی بود به مدت ا۸ ماه اول مرحله‌ دوم با ۴۵ روز فاصله ۳۹ ماه که ۵۷ با مدرک سوم راهنمایی بسیج بوده ودر پرونده متشخص است چند بار مرا به سپاه معرفی کردن قصدم دفاع بود نه مقام خول در بدنم ترکشهای علف کردستان از ترکش صدام تیزتر است الان هم مشخص می شود ۶۲ سالمه ان موقع به نیروی انتظامی یا ارتش میرفتم با درجه سرهنگ بازنشسته بود الان به من امسال شده۲۲۵۰۰۰۰هزار تومان حق را فراموش نکنیم ارادتمندم به رهبر معظم خامنه عزیزم
یکی ازبدبختیهای جامعه هدف این است که جاهایی که بایددرمقابل کنش هاواکنشی نشان بدهندنیستندوواکنشی عکس العملی ازایشان دیده نمیشوداماجایی که نبایدباشندبیکباره میبینی صدنفرشان باهم حضورمیگیرندوکامنت باران میکننداین معضل ماست که عامل همه مشکلات است
بسمه تعالی
جای تاسف دارد با توجه به اینکه اکثریت نمایندگان دوره حال حاضر مجلس که خودشان از فرماندهان دلاور دوران جنگ بود ه اند در تصویب قوانین برای ایثارگران و جانبازان عزیز و رزمندگان گرامی هیچ به فکر رزمندگانی که در جبهه بوده اند وبعضا" نیز دارای سابقه جبهه بیش از دو یا سه وپنج سال هستند و زخمی هم نشده اند ،ولی به اندازه کافی دجار صدمات روحی و روانی ناشی از حضور در جبهه ها را با خود بهمراه دارند ، نیستند ، پس کی میخواهید برای رزمندگان عزیز هم اقدام کنید ، آخر اکثریت رزمندگان دوران دفاع مقدس یا فوت کرده اند و یا بازنشسته شده اند و یا در شروف بازنشستگی هستند ، ستاد ارتش هیچ خدمتی برای رزمندگان سرباز دوران جنگ نکرده است ، کو مدال افتخار و شجاعت که قولش راداده اندو کو احترام به کهنه سربازان دوران جنگ حد اقل از کشور های دیگر برای احترام به کهنه سربازانتان الگو بگیرید و ببینید چه خدماتی به آنها داده اند و در چه جایگاه اجتماعی قرارشان داده اند.
سلام
تا کی فقط شعار شعار
با سلام
حدود ۱۴ ماه جبهه دارم برای کارت ایثار و معیشت ثبت نام کردم ولی خبری نشد
کار ندارم و مریض هم هستم
لطفا اگه می شه کمک کنید
سلام همه وعده‌ای که میدهیدپیش کش مارزمندگان شدیم سرکاربابادیگرعمری نمانده حداقل بیمه درمانی کنید به هرکجامراجعه میکنیم سنگی میاندازند جلوت میروی جانبازی پیگیری کنی داستانش بماندمیروی مبگویی بیکارم اصلاجواب نمیدهند خلاصه هیچ هیچ هیچ سرکاریم
سلام خدایی از نگذریم برای رزمندگانی که شغل دارند تمام مزایای ایثارگری وجودداردامابرعکس برای بیکاران واتفاقابایدبهبیکاران رسیدهیچ چیزوجودنداردوالسلام
آیا در زمان جنگ این تیر و گلوله که به سمت ارتش و سپاه و بسیج شلیک میشد فرق داشت
یعنی دشمن میدونست این گلوله که شلیک می‌کند به سمت ارتش است یا سپاهی یا بسیجی
که الان ۲۰سال است فرق بین ارتش و سپاه و بسیج است
و هیچ مزایا و غیره..... که به سپاه و بسیج دادند را به ارتش حتی سر سوزنی ندادند و فرق گذاشتند
پس حق الناس محسوب میشود
وام های ۱۰۰میلیونی بلاعوض و سهمیه ماشین خارجی معاف از گمرک و غیره..... که به سپاه و بسیج تعلق میگیرد
اگر جنگ در راه رضای خدا بوده باید برای همه یکسان باشد


اینجانب فریبرز امیریان فارسانی برادر شهید اسیر بهمن امیریان که بعد از دو سال شکنجه در زندان عراق به شهادت رسید . بعد از هجده سال چند قطعه استخوان در سال ۸۱ تحویل ما دادند برادر دیگرم در بازگشت از مراسم فردای تشیع در جاده خوزستان تصادف میکنه که هفته دو برادرم در یک روز انجام شد هم سلولی های برادرم دو نفر هستند که آزاد شدند میشود فیلم ساخت از زجر برادرم و خانواده ام الان که داریم زجر می‌کشیم کو مسئولین کو و کو و ..... سرمایه ام را سال ۹۲ بالا کشیدند کسی گوش شنوا نداره این است عدالت ... هر اسیری اگر چند ماه هم در اسارت بوده مبلغی دریافت کرده برادر من سی سال جبهه و اسیر و دفن شد در عراق . مادرم سرطان دارد و... ای بی انصاف ها
باسلام به تمام دلیرمردان ورزمندگان عزیری که تالحظه اخرایستادگی کردن ودرمقابل نه تنهاصدام بلکه تمام قدرتهای دنیا سرتسلیم فرود نیاوردند ولی سعادت شهادت رانداشتند فرق شهادت وایستادگی رزمندگان چیست اقایان مسعول باید جوابگوی این همه تبعیض باشند
با سلام
سال 395 1مدارك مربوط به معسر بودن را تحويل دادم ولي با گدشت بيش از5 سال و وارد شدن به قرن جديد هيچ خبري نشده است، اينكه گفته شده به جانبازان 5 تا 24 درصد معسر مبلغي پرداخت مي شود به اينجانب حتي يك ريال هم پرداخت نشده است، واقعا تعجب مي كنم، مي توانيد پرونده بنده را مورد بررسي قرار دهيد البته اگر مي خواهيد بررسي كنيد، مدت بررسي كم باشه نه اينكه 5 سال طول بكشه و هنوزم خبري نباشه. با تشكر
آقای دکتر لطفآ استفساریه ذخیره مرخصی جانبازان را که در کمیسیون اجتماعی مجلس قبل مصوب شده و در نوبت صحن قرار داشت پیگیری و به نتیجه برسانید.
همش دروغه سه سال ۵ % جانبازی خودم سه بار رفتم مراغه تیپ دو گردان ۱۴۱ قدیم حالا شده ۲۲۱ لشکر ۲۱حمزه تیپ دو مراغه هنوز جواب ندادن مسئولین ایثار گران هم به ایثارکران دروغ می گوید اگر اقای رئیسی راست میگوید چرا از این لشکر نمی خواد که کار ایثارگران را درست کند
سلام و عرض ادب خدمت عزیزان بزرگ منش که در دوران فاع مقدس شرافتمندانه مثل شیر در برابر دشمن متجاوز ایستادند من کمترین هم عضو کوچکی از سربازان قهرمان هوابرد شیراز با ۹ ماه خدمت در جبهه و کارت ایثار و تقریرنامه آنموقع بحث مادیات نبود اما اگر عدالتی که همه بخاطرش همدوش یکدیگر چه جانباز ؛ سرباز ؛بسیجی و کادر ارتش و سپاه اعتقاد داشتیم اجرا شود و سربازان جان بر کف هم در این شرایط اقتصادی دیده شوند جای بسی تقدیر و تشکر . خداوند نگهدارتان
باسلام من بیست وپنج سال خدمت درارتش وچهارده ماه خدمت درجبهای حق علیه باطل حضورداشتم کارت ایثارهم دارم بیکارهستم وهیچ حقوقی دریافت نمیکنم تکلیف ماچه میشود
من فرزند جانباز ۵۰ درصد هستم دیپلم تجربی دارم کجا برم که بدون پارتی برام کاری بکنن هر جا میرم باید یه پارتی داشته باشم تا جوابمو بدن اگه میشه راهنمایی بکنید به خدا دیگه کم اوردم
با سلام. برادران و خواهران و خانواده ایثارگران.
اولا موقع ایثار. ما ایثارگران بفکر مزد گرفتن نبودیم رفتیم جبهه. به قریبی قبر شهید همت قسم هر وقت سر قبرش میرم احساس می کنم داره حرف میزنه.انگار داره نصیت میکنه احساس آرامش می کنم. احساس غرور دارم مخصوصا ایام پاییز.
ولی وقتی پای صحبت مسئولین میشینم احساس حقارت میکنم انگار اعانت میکنند بخدا بیش از 5سال در کردستان بودم وقتی به پرسنلی مراجعه برای سابقه داریم انگار جوانشان میگیریم چه برسه حق و حقوق.
سلام. بقران دیگه خسته شدیم مجلس تائیدمیکندولی وقتی پیگیر میشویم یابوجه ندارن یاپاسخ گونیستن. بنده 24ماه ایثارگری دارم هنوربه عنوان ایثارارتش میگن کارت ایثارت رابگذارتوکوزه اب باهاش بخور. خداشاهده برماده78نزدیک، 4میلیون خرج دکتروکمیسون ورفت امدبه یگان کردم سال97ولی هنوزخبری نشده میگن برو برات پیامک میاد الان هم برای کارت ایثارجدید کلی هزینه واقدام کردم. دیگه ازاین همه دورغ خسته شدم. فقط خواستم به هم رزمانم اگرزنده هستن بگم شما مثل من امیداینکه بفکربدبختی ماباشن نباشیدالان 5ساله بیکارم حتی حداقل حقوقی بهم نمیدن. بقیه کارشون پیش کشون باشه. به شما میگم امیدتوخالی به رزمندگان بدبخت ندید. کدملی
اگرخواستیدخدای ناکرده بدردم برسیدرانوشتم براتون
سلام. سابقه ۲۸ ماه حضور در جبهه دارم .در چند عملیات شرکت داشتم
خواستم بگم سه سال پیشیه وام مسکن ۱۲۰ میلیونی با سود ۱۸ درصدی با اوراق گرفتم .با پرداخت ماهی ۲/۵ میلیون .با حقوق ۵ میلیونی فقط نصفش برای وان هست .الان که وام با سود ۴٪به رزمندگان تعلق میگیره
ترتیبی اتخاذ بشه وام ما هم با سود ۴٪محاسبه و مابه‌التفاوت آن نیز اعاده گردد .ممنون
سلام اقای امیرابادی نماینده محترم قم برای ما ایثارگران هشت سال دفاع مقدس کار انجام نشده استان قم به هیچ ایثارگر حمت نمی دهند
.کدام تبدیل وضعیت.همه ماشین آلات دست یه مشت کلاش مسئول نما شهداءشده آن قرآن سرنیزه وبقیه هم شده آن اسباب بازی شأن.کجای دنیا چنین رفتاری دارند با کسانی که از جان و مالشان گذشتنبرای حفظ کشورشان.
ایاشمااقای امیرابادی...میتوانی بادومیلیون تومان ماهانه زندگی بکنی؟ که اینجاباافتخارحرف ازعملکردتان میزنی؟ یک جانبازاعصاب و روان یاشیمیایی...چگونه درین شرایط سخت بایدزندگی بکند....اگربودجه نیست بایدبرای همه نباشد..نه اینکه..شماباحقوقهای انچنانی...برای یک جانباز....دومیلیون حقوق تعیین بکنید....همه شمابفکرجیبهای نامبارک خودتون هستید...افتخارنکن...وبه مخاطبین..که اکثراجانبازان هستند....توهین نکنید....دومیلیون..پول توجیبی..پسرشماوامثال شماست...ازفاش نیوزتشکرمیکنم.
با سلام
۲۴ ماه سرباز ارتش بوده ام و در خط مقدم‌جبهه در منطقه فکه خدمت نموده ام.
در سال ۹۷ طبق دستور العمل ب نظام پزشکی و کمیسیون رفته ام و مدارک خود را تکمیل کردام.اما تا کنون هیچ جوابی دریافت نکردم.
خواهشمندم جناب دکتر پیگیری فرمائید.
باعرض سلام من ۲۱ما خدمت درمنطقه دارم هرجا صحبت از ایثاگری هستش وبعد قرار کاری انجام بشه بعدا من میفهمم که منظور از ایثاگران جانبازان و خانواده شهدا را میکن ما که کارت ایثار داریم به ما نمیکن ایثارگر خواستن یک اماری نیروهای در جنگ داشته باشن که به ما یک کارت که هیچ ارزشی هم نداره دادن باهاش یک اب نبات هم نمیدن من از مسولین میخوام این ایثارگری از روی کارت ما بردارن دیگر بیشترابرو ما وما توخانواده ما را مسقره نکنند خواهشن انو حذف نکنید
باسلام به تمام رزمندگان وتمام عزیزانی که درمجلس حداقل تلاش رابرای مارزمندگان انجام می دهند اما این رابدانیدحق ما پایمال شده وماهیچ فرقی باخانواده شهدا وجانبازان وایثارگران عزیز نداریم شما باید باتلاش بیشتر حق این قشر ازیادرفته را بگیرید به خداماهم جنگیدیم وایستادگی کردیم سعادت شهادت رانداشتیم نه مسکن نه شغل ونه بیمه وخیلی ....
بخدا قسم دولت و مجلس در این مملکت فقط حرف نیزنن اینقدر ایًثارگر جانباز میکنه صداش اسراییل میشنوه ولی دروع من حدود۳۰سال خدمت و ۳۰ماه خدمت عملیاتی و جبهه هیج امتیازی نگرفتم چرا قانونتان یبارمصرفه چرا به حرف و قولتان احترام نمیذارید شرمتان نمیاد؟ ازخدا بترسید
سلام
بعد از سی سال که چیزی نگرفتیم بهتر که بگذریم از مال دنیا و دلخوش به همون کارت باشیم
با سلام خدمت برادر آقای امیر آبادی بزرگوار این بنده حقیر جانباز شیمیایی واعصاب هستم که از زمان بعد از جنگ یه خواب راحت نداشتم وبا این شرایطی که داشتم هیچ کجا نتونستم کاری پیدا کنم ومستاجر هم هستم زندگی را به سختی میگذرانم وچند بار به بنیاد شهید رفتم ولی هیچ کاری انجام ندادن می‌گویند شما ۱۵درصدهستید و شرایطی شامل شما نمیشود واقعا ما چونکه ۱۵درصدهستیم باید بمیریم آز این برادر بزرگوار خواهش میکنم که به جانبازان زیر ۲۵درصدهم نگاهی بیندازید به خدا که همه مابه سختی زندگی می‌گذرانیم یه کم هم به فکرما باشید به امید سلامتی شما و همه عزیزانی که جانشان را فدای این مرز وبوم کردنند یا حق
سلام وخداقوت
واقعا زرمندگانی که شهیدیامجروح وبه اسارت نرفتن
درحال حاضرچندین ساله بیکارهستن وهزاران هزاربارشرمنده زن وفرزندشدن درنهایت کا شان به ویرانی وازهم پاچیدن خانواده شده وحتی دراین شرایط بداقتصادی نمیتوانندهزینه چندعددقرص ویااسپری سالبوتامول وچندتاقرص اعصاب راتهیه کنند
مگرمن ایثارگرمیدانستم که روزی قادربه انجام دادن کارهای روزمره خودم هم نخواهم بود.مگرمن میدانستم عدم توانایی وعوارض جنگ وآلوده بودن منطقه جنگی به گازهای شیمیایی روزی توان جسمی منوصفرخواهدنمودکه همین امرباعث بشه خانواده ازهم بپاچه.
والله والله والله من خودم شخصاازببمارستان فرارکردم تادرکناررزمندگان وهمسنگرانم باشم.
چه کسی واقعابفکراین روزهابود؟چه کسی دنبال درصدجانبازی وگرفتن پول بود؟چه کسی دنبال مدارک پزشکی وصورت صانحه و....بود؟
خدایاخودت شاهدی وآگاه من زمانی که بردنم بیمارستان حدودساعت۹صبح بود
حالم که بهترشدساعت۴نشده بودکه بعداز۲بارتلاش برای فرارازبیمارستان صحرایی که توسط ماموران درب مانع خروج من شدن درنهایت ازنرده های پشتی بالارفتم وازبیمارستان خارج شده ونزددوستانم درمنطقه دره شیلر کوه های قله سنگی وقله نم نم رسیدم.
حالاازمسئولین وبزرگوارانی که درراس کارهستندومیتوانندمرحمی برای سینه هاودلهای پرخون وپردردشان باشند،خدارادرنظربگیرندوکاری برای این بازماندگان۸سال دفاع مقدس بکنند.
من ازشمامیپرسم مگراین افرادچندصدهزارنفرند؟چندین سال دیگه دیگه همگی میمیریم.
ازرهبرعزیزترازجانم
ازرئیس جمهورمحترم ودلسوز
وازفرمانده ومسئول ایثارگران وجانبازان عاجزانه عاجزانه تقاضادارم فکری به حال این قشرمظلوم کشوربکنید.
خدای من شاهده چندروزی هست که مریض افتادم تنگی نفس خیلی شدید
دردمفاصل وسردردمدام دارم
بیکس گرسنه وتشنه وبدون دار‌درمان.....
آیاد کشوراسلامی که همگی دم ازمهرومحبت میزنیم....
واقعافریادرسی هست
انسانهای دلسوزوبااحساس هستند؟؟؟
جهانگیری
خاک پای رهبرعزیزم و همه ایثارگران رزمندگان جانبازان،شهدای گرانقدر‌وخانواده محترمشان هستم.
سلام من حدود ۴۵ ماه جبهه دارم سه تا پسر بیکار چرا اینا را استخدام نمیکنن من کجا برم به کی بگم چرا
24ماه توجنگ گرسنگی تشنگی و35سال هم بعدازجنگ بامریضی وقرص اعصاب وبی کاری وبی پولی و....داریم می گذارنیم تواین مسعولین یک ادم خداشناس پیدا نشد که حداقل امکانات زندگی رابرای رزمندگان ازجان گذشته فراهم کنند تاروزی صدبار شرمنده خانواده نباشند.... فقط خدا
این واگذاری زمین که برای ایثارگران در نظر گرفتن برای یک سری حلال بود وبرای ما حرام چرا به یک سری زمین دادن ولی تکلیف زمین ما هنوز مشخص نشده
کی به فکر ایثارگران هست بنیاد شهید که میری یه جوری جواب ادمو میدن که انگار ارث باباشونو خوردیم
چراهیچ ارگانی زیرباررزمندگان نمیره تنهافایده ای که برای ماداشت دوسال معافیت پرداخت بیمه بودگناه ماچه بودکه مجروح نشدیم ۲۴ماه درجبهه حضورداشتم چراوام خریدمسکن ایثارگری به ماتعلق نمیگیره کاشکی میشدرزمندگان هم موردحمایت دولت قرارمی گرفتن وحداقل وام مسکن دریافت میکردن که خریدخانه برای ماشده آرزو
من ۱۵ سال پیش کارت گرفتم بیش از ۱۳ماه جبهه بودم فقط ۶ماه الباقی سابقه درمسجد سلیمان کفتن موشک خورده نابود شده تا به حال هیچ امتیاز به من وامثال من تعلق نگرفته کناه من وامثال من چه بود مجروحیت خود را بهثبت نرساندیم ازآب خاک کشور دفاع کردیم وجب بهوجب خاک غرب کشورمان راازدست کروهگ آذاد کردیم روزه شبها بعلت نبودن جاده ونرسیدن جیره کرسنگی کشدیم ولی نگذاشتیم یک وجب ازخاک ایران عزیز ازدست برود واقعا حق امثال ماها این نیست من شخصا خاک زیر پای همه شهدا وجانبازان وخانواده های محترمشان هستم هرچه دولت به آنها خدمت کند کم است به هرحال ما هم بابت امنیت وآرامش حفظ آب خاک سهمی داشتم به فکر ماها هم باشید اصلان
سلام، جانبازان مطابق بند ب ماده ۲ قانون تسهیلات ۰۰۰ ۰۰۰ جانبازان ، دارای آسیب دیدگی جسمی یا روانی هستند درصد ایشان بر این مبناست و با هر درصد جانبازی حالت اشتغال میتوانند درخواست کنند، منوط کردن حالت اشتغال به ارائه صورت سانحه و مدارک جدید ، دستورالعملهای سابق است ، امروز هیئت دیوان عدالت اداری بهمن ماه ۹۹ با صدور رای بنیاد را موظف به پذیرش جانبازی و رسیدگی به مشمولان تبصره بند الف کرده و گواهی مجروحیت ارسالی نیرو به بنیاد را قانونا معتبر میداند و صورت سانحه را در مورد مشمولان تبصره بند الف ماده ۸۷ منتفی اعلام کرده است لکن بنیاد هنوز به این قانون لازم الاتباع تمکین نمیکند و مرا در ۶۰ سال که چهل سالش از مجروحیت و پیوستش بیماریها گرفتارم به حال خودم رها کرده و ۲ ساله پیگیر شکایتم و روشن نیست چند سال دیگر حق تضییع شده ام را رسیدگی کنند، یا علی ع
سلام ما ایثارگران زمان جنگ بدون کوچکترین چشم داشتی برای دفاع ازخاک میهنمان به فرمان رهبر لبیک گفتیم اما حالا نمایندگان به ظاهرانقلابی درمجلسمون یه امتیازاتی برای رزمندگان نه برای اجرا فقط چاپ روبرگه تصویب می کنن تاحالا کدامش اجراش شده آلان هم چشم داشتی نداریم اجرش راازشمانمی خواهیم شما که کارتون پیش رفته لااقل باهامون رفتار نکنین فقط دارین توافکارعمومی رزمندگان راخردمی کنید اجرمون راازخدامی گیریم نه بابخشنامه ای که نم تونین اجراکنید
یا آل الله و بسم الله
به حرمت خون شهدا یه فکر جهادی بکنید!!
واقعارزمندگان از خط فقر هم دارن بشدت پایین تر میرن!!
روز به روز شرمنده ی،،،،،،،،،،!!!!
سلام
رزمندگان هم مثل دیگر برادران جانبار.وشهیدان.وایثارگران زحمات زیادی برای ایران وانقلاب وهمچنین شما مسعولینی که الان درارامش باخانواده زندگی می کنید کشید پس تبعیض جایز نیست ومارزمندگان را بعداز34سال ازبدبختی مستجری نجات دهید وازوامهای 4درصد هم به ما بدهید تا این اخرعمری بیشترازاین شرمنده خانواده نشویم درغیر این صورت دیدارماوشما مسعولین تاروزقیامت ...باتشکرفراوان ازمدیر سایت که همواره درکنار ماهستند
سلام جناب رئیس جمهور آقای رئیسی
شما را به حضرت فاطمه زهرا (ع) بداد رزمندگان برس واقعا همه مشکل دارند چون همه مهمات عراق آلوده شیمیایی بوده حالا ازطریق ارتش یا بسیج یاسپاه پاسداران وارد جبهه شدن همه به نوعی بیماری رنج میبرند وهمه یک هدف داشتن لبیک به حضرت امام خمینی وبا رضایت وافتخار قدم برداشته یک لشکر الهی شما جواب این داوطلبانه رابدهید فرق بین این عزیزان نباشد چون هیچکس با اجبار به جبهه نرفت همه داوطلب رفتن هر امتیازی به همه باید یکسان باشد چون همه رزمنده بودن هرکس مجروح شده یا بیشتر جبهه بوده امتیازش بجای خود من خودم الان مددجو کمیته امداد امام خمینی هستم چرا رزمنده معصر شامل من و امثال من نمیشه به کجا مراجعه کنم سیدبزرگوار به داد ما رزمندگان دفاع مقدس برس
در پناه خداوند باشید
من ۲۷ ماه جبهه بودم این حقوق رزمندگان طرح رمضان بمنم تعلق میگیره یا ن .ی حقوق جزئی بازنشستگی ام دارم
شهدا و جانبازاگ ایثاران رزمندگان همه برای کیان کشور و نظام انقلابی ایثار کردند موضوع خدمات چه و چه جز هزار حرف و یک عمل نیست.اقایون نماینده ایثارگران شهدا ووووو برای انقلاب تکلیف کردند شما چرا نمی تونید حافظ قانون باشید.چند اصل مهم قانون اساسی .رو زمین مونده؟
امروز برای وام مسکن ایثارگران سوال کردم بانک مسکن می گوید بنیاد شهید نامه دهد پرداخت می کنیم ولی بنیاد شهید فقط برای خانواده شهدا و جانبازان نامه می دهد.لطفا پیگیری کنید وام مسکن رزمندگان هم بنیاد نامه دهد
باسلام بنده جانباز ۲۵درصد حالت اشتغال بنیاد شهید خانه نشین هستم سالهاست همشرایط من از خدمات جانبازی اعم از حقوق جانبازی حقوق بازنشستگی حقوق پرسنلی حقوق بازنشستگی پرسنلی قانونی که مدیران قبل به امثال من ظلم کردند از اول جانبازی یک ریال وام جانبازی ندادند گفتند حقوق جانبازی ندارید از تمام خدمات محرومم ایا این قانون برای جانباز افسردگی و سایر مشگلات بوجود نمی اورد من خودم از دست مدیران قبل دارم دیوانه و میسوزم چرا دولت مردی نیست به این ظلم خاتمه بدهد دیگر از بس که به همه جا نامه نوشتم خسته افسرده و پیر شدم به روز مره زندگی محتاجم از زن و بچه ام شرمنده ام ظلم طلم تا کی تا کی دیگر عمری باقی نمانده است ماده ۳۸ بازم ما نیستیم آخر عمری بازم ضربه بازم ضربه روحی و روانی دیگر نمی خواهم زنده بمانم
بسم الله..
جانبازان و رزمندگان عزیز که برخی بیست درصد هستید و فقط بخاطر پنج درصد از سهمیه های اساسی بی بهره هستید،،خودتان را ناراحت نکنید،،،،به فرزندانتان بگویید مایوس نشوند بلکه تلاش خود را چند برابر کنند..قطعا خداوند متعال و امام حسین ع به فریادتان خواهند رسید...توکل خود را بیشتر کنید و ایمان خود را راسخ تر...ولله جانباز بیست درصدی را میشناسم که علاوه بر بیست درصد جانبازی 57 ماه سابقه جبهه هم دارد و فرزندانش مدرک فوق لیسانس دارند از دانشگاه های سراسری با رتبه های عالی و درحال حاضر بیکارند و در شرایطی سخت فقط بخاطر اینکه پنج درصد کم دارند..افسوس افسوس برای اینچنین مسئولانی که این مملکت را به تباهی کشاندند و فقط به فکر پر کردن جیب خودشان بودند...خدا ازتون نگذره
سلام حدود ۳۰ماه جبهه رفتم تشکیل پرونده دادم برای درصد جانبازی خبری نشده به بنیاد مراجعه میکنم میگه پیامک برات میاد تورا خدا منتظر م
فقد نشستین خوبه لااقل هر چند وقتی حرفشو میزنین لاعقل از اونام حرف بزنین ک دو سال یا سه سال تو جبهه جنگیدن چی اونا ادم نیستن با همه سختیا ایستادگی کردن چون جنگیدن و صدمه ندیدن باید حسابشون نکنین همشون گرفتارنو اجاره نشینن فقد وعدهای دروغ
شما که نظر نوشته اید دقیقا بخونید من سال ۶۴ مجروح شدم تا سال ۹۴ بنیاد نرفتم اولین بار که بنیاد رفتم منو از بنیاد رشت بیرون کردند رفتم واحد خدمتی خودم گفت اقا برو شلوغ کن تو جانبازی من هم رفتم و ثابت کردم که جانباز ۵ درصد هستم الان ۳ ساله که میگم منو بفرستید کمیسیون هر وقت میگم مگن ۳ ساله دیگه الان فهمیدم که کسانی هستند که بدون صورت سانحه ۱۵ درصد جانبازی گرفتن در سال ۹۷ رفتم به رئیس بنیاد رشت میگم و به حراست رشت وبه بازرسی بنیاد کل کشور و به بازرسی و حراست استان گیلان انونا به من جواب دادن این کار خوبی نیست که نون دیگران را ببری الن به مدیر کل استان نامه نوشتم دیروز وگفتم که در بنیا د رشت فسا د هست البته با ذکر مثال ولی مثل اینکه این فساد در کل بنیاد کشور هست و همه به من میگن تو این اسامی رو نگو اقای رئیس کل بنیاد کشور اگه واقعا شما از این فسادها خبری نداری و اگر متدین هستی تحقیق کنید میتونید منو بخواهید من انقدر به فساد در بنیاد اعتقاد دارم که حتی میتونم بیام تهران به شما ثابت کنم که در بنیاد فساد هست نمونه اولی خودم که هنوز کمیسیون نرفتم و سال ۷۵ با وجودی که بنیاد میدونست به من اطلاع نداد و بعد اون هم هرگز به اجازه نمیدن من برم کمیسیون پزشکی دلیل اینکار معلوم چون من اقا زاده نیستم اون هم خدا پدر ارتش رو بیامرزه که پسرم رو معاف کرد
سلام . یه سوال ؟ شاید برای خیلی ها پیش بیاد آیا برادر شهید دیگه جزء خانواده شهید نیست یا بقول حضرات کارمند بنیاد دیگه هیچ به برادر شهید تعلق نمیگیره . ما که ۴ برادر شهیدیم ازاون اولشم هیچ معلق نگرفت چه برسه به حالا . نه شغلی . نه امتیازی . نه هیچ بخدا قسم هبچکس باورنمیکنه ماها برادشهیدیم . والله اگه اسم شهید علیور قیصری .قروه رو تو اینترنت سرچ کنید . اونوقت صحت حرفم معلوم میشه . ب هر حال ل ل ل . ما هم خدایی داریم . هرکس حق ما را پایمال کرد واگذارش به حضرت عباس .
سلام میدونم گذاشتن پیغام بی فایده هست چون سالهاست دوندگی کردیم به جایی نرسیدیم پدرم جانباز شیمیایی و... یه جانبازی که ۷۰درصد بودن که متاسفانه روزی که خواستن بهش جانبازی بدن نخواست و گفت من برای کشورم دفاع میکنم نمیدونست که در کدام کشور زندگی میکند و همان کشور هیچ پشتیبانی نیست بعد چند سال دنبال کارو گرفتن به سی وپنج سال جانبازی تونست بگیره والان باز با دوندگی و کمیسیون دکترا نظرشون بالا بود که متاسفانه حقش رو ندادن ای بی انصافا شما دنبال خوش گذرونی بچه هاتون همه دارن خوش میگذرونن ما داریم ظرفای شکسته تو خونه جمع میکنیم همش سروصدا همش دکتر خدا از حق الناس نمی گذره ایشالله..
وقت بخیر پس تکلیف افرادی ک درسال 1400 جذب ارگان دولتی شدن و ایثارگری هم دارند چی میشه شامل این افراد نمیشه آیا
نمیدانم من جزء چه گروهی ازایثارگران هستم هیچ کجا جواب مرا نمیدن فقط میدانم هم دوره ها‌ی من فوق العاده ایثارگری وگروه ومزایاوغیره بهشون تعلق گرفت یک سال درجبه جنگ خدمت کردم معاف ازخدمت 37هستم کارت ایثار بعد ازدوسال دوندگی حالا بدستم رسیده1400منم چن تازه فرزند دارم ولی هیچ شغلی ندارن نیروی پدافند هوایی ارتش بودم یکی نیست جواب بده سال 61 که خرم شهرآزادحضورداشتم؟
بااسلام خیلی رزمندگانن مشکلات روانی از جبه دارند اکشور ها پیشرفته کاملنن مشخس ولی در کشور ما توجهی نمیشه واین تعسیر بدی روی فرزندان انها رارد گاه فرزندان انهارا نیز روانی مکند
بااسلام خیلی رزمندگانن مشکلات روانی از جبه دارند اکشور ها پیشرفته کاملنن مشخس ولی در کشور ما توجهی نمیشه واین تعسیر بدی روی فرزندان انها رارد گاه فرزندان انهارا نیز روانی مکند
سلام بنده پدرم باافتخار به مقام بزرگ شهادت رسیدولی وازطرف خداچون فرزند ارشد خانواده یک دختر دانشجو بود ومن پسر خانواده ۱۶سال سن داشتم ومادرم دنبال کارپرونده پدرم نرفت ماراجزه خانواده شهدا قرارندادن و ماراجزه خانواده ایثارگران قراردادن حتی پدرم وصیئت خودش هم نوشته بود حتی دوتا ازریس های پدرم که یکی شون سرهنگ بود که اسمشو به خاطر ندارم به مادرم اسرار کردن نذارید خون شوهرتون که شهید شده و برگه ماموریت را خودم بهش دادم پایمال بشه ولی مادرم بی اهمیت نرفت دنبال کارپرونده پدرم خیلی ها شاهد این خاطره تلخ بودن جناب سروان اکبر شاملو احمدی خیلی ها میشناختنش همدان وایلام یا همان دهلران و ارومیه وملایر وتهران خدمتهای پدرم
نه اعاده به خدمت و نه تبدیل وضعیت و نه هیچ چیز دیگه ای حقیقت نداره ، کاش لااقل جانباز نبودم کاش مثل بعضی ها میموندم و جنگ نمی‌رفتم و کاش اون زمان فکر خدوم بودم نه مملکتم که الان کسانی در راس قرار بگیرند که ما جانبازان رو به ارزنی قبول ندارند ، خدا نگذره از کسانی که در حق ما ظلم می‌کنند
پسر بنده در شرکت مینو مشغول بکار می‌باشد در ارتباط با تغییر وضعیت رسمی شدنش زیر بار نرفتن .گفتن سهامی خاص هستیم.شرکتی که ۷۰ درصدشان برای آزاده ها می‌باشد.قانون گذار چرا برای شرکتهای سهامی خاص چاره ای ننموده
من حودود ده سال بیمه دارم معسر هم هستم جراامثل منرا نشسته نمی کنید امسال من را یخبری رفتید و در حد حرف ماند
سلام . بنده ایثارگر سی ماه که شش ماه آن درگیری با فرمانده ودرحال حاضر در تشکیل پرونده های مجروحیت
گوش .اعصاب .ریه هستم 3ماه در بسیج عشایری تعلیم به
عشایر عزیز می دادم فرمانده برادر پولکی مدرک داشتم
گم شده 3 ماه در تیپ 7 دزفول سپاه و1.5 از طرف بسیج

به جنوب رفتم ولی مدارک آنها دوندگی می خواهد حال
پنجاه میلیون 50 میلیون وام برای خرید یک ماشین برای کار
با آن می خواهم فقط آنها که درصد دارن به کجا مراجعه کنم؟ با سپاس ممنون .یامولا یا صاحب ادرکنی .
ریاست محترم بنیاد شهید جناب دکتر
سلام علیکم
اینحاب در سال ۶۶ بر اثر بمب باران هوای دشمن در شلمچه مجروح وبه بیمارستان سرای وسپس به بیمارستان اهواز انتقال وپس از ۲۰ روز ترخیص شدم که پس از مدتی جهت کرفتن پرونده با معرفی نامه بنیاد شهید به اهواز رفتم مسولین بیمارستان اهواز گفتند پرونده شما وخیلی از رزمندگان یا سوخته یا مفقود شده با مدارکی که داشتم شورای عالی پزشگی ناجا ۲۵ در صد جانباز داده ولی بنیاد شهید کمیسیون ناجا را قبول نمی کند هرموقع به بنیاد مراجعه می کنم جواب درستی نمی دهند وشاید بیش‌از ده گزارش هم نوشتم کسی جواب من را نداده است مگر می شود در کشور اسلامی که هدف رزمندگان آنهم در سن هفده سالگی به جبه اعزام شدیم مگر برای جانبازی رفتیم وقرار این بود که یک بام و وهوا باشه بعضی ها یاپرونده سوخته وغیره حقشان از بین برود کمیسیون ناجا جانبازی بده بنیاد قبول نکنه لطفا راهنمای بفرماید کجا شکایت کنیم تا حقمان ضایع نشود با تشکر
ریاست محترم بنیاد شهید
سلام علیکم
جانبازان نیروهای مسلح که بنیاد شهید قبول نمی کند به کدام سازمان وکجا بروند شکایت ودرد دل کنند مگر اینها در کجا جانباز شدن هرموقع مراجعه می کنیم اصلا جواب نمی دهنده‌ها گزارش تو همین سایت ارسال کردیم ولی افسوس از جواب
عرض سلام ادب آیا زمانی که به جبهه رفتیم درصد وجود داشت 3 قسمت از بدنم ترکش خورده تنها 5% جانبازی به من دادند ولی کسی هست که اصلا جبهه نرفته و هیچ آسیبی ندیده اونم 5% گرفته واقعا جالبه 28 ماه خدمت سربازی خط مقدم بودم 16 سالم بود 6 ماه بسیجی داوطلب رفتم و هیچگونه تسهیلاتی نگرفتم وعده ای از رزمنده‌ها که فرزند دختر دارند واز کسری خدمت سربازی نمی توانند استفاده کنند چه خدماتی به آنها داده می‌شود چون در این مورد واقعا بی عدالتی و تبعیض وجود دارد آیا سوالات من جواب داره
اقا من یک جانباز بازنشسته تامین اجتماعی هستم ۱۲ سال در ژاندارمری خدمت کردم ۶ ماه داوطلب منطقه عملیاتی شدم در برگشت از منطقه و بعد از مرخصی چند افسر نظر بازخریدی برام داد و بعد از بازخریدی با بسیج عازم جبهه شدم ودر ۳ عملیات شرکت کردم و در کربلای ۵ مرا موج گرفت و بعد از ترخیص از بیمارستان و ۱۶ سال کارگری و بی اطلاعی از قانون در سال ۸۵ بعد از ۲۰ سال تقاضای کمیسیون کردم و ۱۵ در صد جانباز شدم خلاصه یک جانباز بازنشسته تامین اجتماعی هستم با ۳/۶۰۰ حقوق که بعد از پرداخت اقساط با ۲ تومان و در یخچال من بروی همه چیز گوشت ؛مرغ؛ماست میوه لبنیات و... بسته است و هیچ مزایایی در تامین اجتماعی نداریم این عدالت است ؟ که یک نفر مثل من ۳/۶۰۰و یک نفر ۲۵۰ میلیون این چه عدالتی است متاسفم برای خودم واقعا متاسفم
سلام خسته نباشید کاش برای رزمندگان بالای یکسال مالیات را حذف نمودیید برای رزمندگانی که خودشان کارمند نیستند ولی همسرانشان کارمند هستند این قانون اهمال میشد وفرزندانشان همه کسانی که در جنگ بودند چه سالم وغیر سالم همه مشکل روحی روانی واثرات بدی در جسمشان دارند ولی فقط جانبازان بالای 25در صد دیده می شوند . باز خدا شکر انان دیده می شوند وکارکنان دولتی کسانی خودشان کارمند نباشند هیچ .
من نزدیک۵۰ ماه جبهه بسیجی بودم بخاطر عوارض جنگی هر جا رفتم من را در طب صنعتی رد کردند .شغلی پیدا نکردم .ازدواج هم نکردم بخاطر وضع مالی به دفاتر رئیس‌جمهور و... نامه دادم لااقل یک وام بدن آن هم نشد .وقتی جبهه نرفته ها جانباز می‌شوند. دیگر هیچ انتظاری ندارم . دیدارمان به آخرت.
بنده ایثیارگرم با سابقه 18 ماه حضور در جبهه بیکارم وفاقد بیمه و دارای فرزندان بیکار که هنوز ازداواج نکردن ومسکن ندارن .خواهشمندم از ریاست محترم با من وهمه ایثارگران همکاری لازم میخاهیم...
سلام من هفت سال دنبال جانبازی رفتم همه مدارک تکمیل کردم لحظه معرفی به پزشک با مسعول .پروندها دعوا گرفتم که مرا نگذاشت بروم نزد پزشکان اگر می خواهید عدالت برقرار باشد ده نفر جانباز شیمیائی واعصاب به شما معرفی می کنم بالای دو ماه جبهه ندارند ۵۰ درصد جانبازی شیمیایی دارند از انسانهای معمولی هم سالم‌تر هستند چرا خدا را در نظر نمی گیرید همه معرفی شوند به بیمارستان من وامسال من که بالای ۴ سال درجنگبودهایم مطابقت کنید آنوقت عدالت مشخص می شود فقط دروغ کمتربگوید متشکرم
سلام از نمایندگان عزیز میخواهم آن روزی که قرار است برای ما ایثارگران قانونی تصویب بکنید خواهشن آن روز بروید تفری چون قانونی که شما تصویب می‌کنید فقط چند نفر از فامیل های خودتان که آن همه نیازی به قانون ندارن مشغول و به کار گرفته می‌شوند توس یک شهر کوچکی همه کسی به این قانون خدمات رسانی به ایثارگران هم محل نمیزارند چرا خودتون خسته میکنی بابا آبی که ول بکنی توی یک صحرا ولی دنبالش نروی کار شما این جوری هست چون پیگیری نمی کنید
من شانزده سالم بوده ششماه در کردستان داوطلبانه خدمت کردم کارت ایثار بهم دادن .ولی تو سیستم وارد نکردن الان نه بیمه دارم نه حقوقی بجز یارانه درامدی ندارم براثر تصادف کتفم شکسته هیچ کاری نمیتونم انجام بدم نمیشه به تمام رزمندگان غیر شاغل حقوق بدید تا شرمنده خونواده نشیم
اونایی که دوطلبانه جبهه بودن هیچ حقی ندارن ؟.الان ما نه بیمه داریم نه حقوقی نه تو سیستم وارد کردن لطفا به رزمندگان بعد قطعنامه هم توجه کنید
سلام جناب، اینکه کمک معیشت کمه یا زیاده بماند، در کل دنیا مجلس خاستگاه و مرکز قانون گذاری است و قوانین مصوب مجلس لازم الاجرا پس چرا خود مجلس حداقل حقوق کارکنان دولت را به عنوان کمک معیشت تصویب کرده ولی اجرا نمیشه، آیا در سال جاری حداقل حقوق دو میلیون و دویسته،،
این یعنی چی، چرا مجلس به قوانینی که خودشان تصویب کرده اند پایبند نیست، این هم بی انصافیه هم بی عدالتیه هم بی توجهی به قانونه ووو
سلام و عرض ادب جناب آقای امیرآبادی،
از جنابعالی خیلی بیشتر انتظار رسیدگی به قشر ایثارگر داریم آیا واقعا تا حالا فکر کرده اید با این مبلغ کمک معیشت چگونه باید زنده بمانیم آنهم در این ایام کهولت سن و انواع بیماری ها و عوارض جنگ و جبهه، با داشتن فرزندان بیکار و سایر افراد خانواده که همگی چشم شان به دست ماست، لااقل همان حداقل حقوق کارکنان دولت را که خود مجلس محترم تصویب کرده را بی کم و کاست به ما پرداخت نمایید
در همه چیز باید تبعیض وجود داشته باشد خواستم بدانم جانباز زیر 25 درصد چه فرقی با جانباز بالای 25 درصد دارد این همه اختلاف در حالی که هدف و نیت تموم بر و بچه های جبهه و جنگ دفاع از سرزمین و اسلام بود حالا این همه تبعیض بین یک جانباز زیر 25 درصد با بالای 25 درصد برای چیست
شمارابه خداقسمتان میدهم موقعه جانبازان وسنوات سی سال جانبازان راپرداخت کنید جانبازان دیگرکهولت سن دارن اگه چندسال هم دیر بشه همه اینها رفتنی هستند که منهم یکی ازانها هستم
والا پدر من هم جانباز هم کارت ایثار گری .منت نیست ولی ب جای مرده پرسی ب اون فرمانده کل قوا یاد بدین از زنده های ترکش دادن بیماری عصبی شدن تشکر کن. یادواره شهدا چ فایده وختی زندهاتون تقدیر نمیکنی تحویل نمیگیرید
آخه جنگ را من و امثال من رفتیم و جنگیدیم . این وامها را به کی میدین که ما خبر نداریم .خداوندنبخشه که هیچیتون معلوم نیست
با عرض سلام وخسته نباشید احتراما این جانب حدود۱۸ ماه چن د روز جبهه دارم توی این چند سال کسی که به فکر ما نبود حالا توی این چند ماه گذشته گفتن کسانی که جبهه داره بیان برن کمسیون سپاه میخواد این اخر عمری یه کمکی به بچه های رزمنده بکنن من هم رفتم کمسیون یه خانم دکتر روان سناس که از خا یزای منطقه و گرمای شلمچه و سه ره مرگ و بوی بد شیمیایی حلبچه دوجیله شاخ شیمران عراق هیچ خبری نداره نمی داند جواب کمسیون من را زده منفی ومنا در کمسیون رد کرده ایا خدا را خوش میاد بعد از این چندسال انتظار با یه نوک خودکار همه چی را خراب کنه و۱۸ ماه جبهه من را پای مال شود من نمی بخشم به امید دیدار اخرت
آقای امیر ابادی خودت غرق در پول وثروت هستی آیا انصاف جبهه این بود که بعد از سی واندی سال یه پقکی هم به ما ندادن کم آبروی رزمندگان را ببری کم ما را سر کار بگذارید سی وپنج سال دارید به رزمندگان دوروغ می‌گویید حالا به اسم رزمندگان میخواهید سازمان تاسیس کنید که بودجه آن را بخورید بس دیگه دوروغ حتی ای سی وپنج سال وام هم به ما ندادید
شمافقط فکر خودتون وبچه هاتون هستید که برن خارج با پول ایران کیف کنند دلمان را چرکین کردید خدا کنه جنگی رخ بدهد بینم شما پا تو جبهه میگذارید هیچ کدام از مسولین جبهه نبودن ولی حقوق های میلیاردی می‌گیرند حواله تون به ابوالفضل که دختر را دادم شوهر روسیا ه شدم یه پولی ندارم جهیزیه ی سبک بگیرم براش کم مانور بدید با رزمندگان آخرت یقه شما را خواهد گرفت نمی‌دانیم کی سیر میشوید دیگه از شما ازبس قول دوروغ دادید خسته شدیم پول یه کیلو گوشت ندارم که بعد از دوماه یه کیلویی گوشت بخرم برا بچه هام
آقای امیر آبادی یه سهمیه دانشگاه را با یک کلمه داوطلبانه در قانون بین رزمندگان و فرزندان آنها را فرق می گذارید حالا خوبه بار مالی هم نداره. خدا به داد بند های مادی برسه . هر جای قانون رو نگاه میکنی شده مزایا برای جانباز و شهید و رزمندگان هیچ مخصوصا زیر شش ماه که هیچ در هیچ.
آخه این قانونی را که می نویسید اصلاح کنید. رفع تبعیض.
سلام من به عنوان ایثار گر وجانبازان دفاع مقدس هستم ایا به من رزمنده وایثارگر ره پدت ۵۱۸روز خدمت در مناطق جنگی دارم وام مسکن به من تعلق می گیر د
جواب پیامم می خواستم
درخواست جواب از کجا پیدا کنم
سلام به همگی
قدیما مردایی بودن که دلشون باز بود و به برخی حرفای نامربوط اهمیت نمیدادند!
به این مجلس و این ادعاها هم در باره رزمندگان ارتش(البته اگر رزمنده بدونندشون)
اینهمه سال آدم حسابمون نکردن!
حالا سر ۵۵ سالگی بیاییم براشون گریه کنیم تا «معسر» شناخته و شندغاز«صدقه» به ما بدهند!
اوف به غیرت این جماعت!!!
جواب پیامم
ضمن سلام ،عرض ادب واحترام خواهشمندم
درموردکارت های جانبازانی که تا اواخر سال ۱۳۹۷تکمیل پرونده کردند اقدامی صورت بدهید والله ماهم درجنگ شرکت داشتیم ،والله ماهم آسیبهای زیاد جسمی روحی دیده ایم اما بدلیل اینکه در ارتش بودیم ومدتی پس از ترخیص شدنمان علائم بیماریهایمان هویدا شد و پرونده بستری درزمان جنگ تشکیل نداده بودیم ،نباید حقمان ضایع شود خداراخوش نمیاد ماخدمت گذارآب ،خاک وناموس وطن بوده و هستیم وکارمان را انجام دادیم
شما هم اگر خدمتگذار وطن هستید،حالا موقع خدمت رسانی به این مردم است ،.
مردانگی وایثارکنید وخودی نشان دهید،تا ماملت ایران هم کمی خوشحال و راضی شویم،تاخداوندنیز راضی شود
من هم اکنون ۵۳ سال دارم بدنم دیگر نیرو ندارد ،خانه ندارم بابچه ونوه مستاجر هستم وبسختی درآمدی کسب میکنم تا امورات زندگیم رابچرخانم
بخاطر خدا کاری کنید دیگر تادیر نشده که ما بیش ازاین خجالت خانواده مان رانکشیم
حالا این گوی واین هم میدان
بخدای بزرگ میسپارمتان
باسلام من مخواستم در مورد استخدام فرزندان اثاگر بگم پسر من سه سال در استخدامی اموزش پرورش قبول شده ولی حقش به نهظی ها کسانی سواد کا فی هم نداشند داند به خدا قسم شوهر من حنوز تکه های ترکش تو بدنش هست ولی ما خواهان عدالت هستم کسی که بیست سال عمر خود رادرا راه درس دانشگاه سرف کرده چرا باید خانم یا اقای که بادبلم یک نفر نهظی را درس داده جای پسر من بگیری
سلام مجدد بیرون که کسی جواب ما نمیدن حداقل اینجا یه جوابی به این همه درد دل که کردم جوابم بدهید رزمنده ۵۷ ساله با ۱۸ ماه ۱۳ روز خدایی یه جواب بدهید تا این کله صاحب مرده یه کمی اروم بگیره
سلام
ازشماتضامندم وعاجزانه خواهش میکنم من ایثارگربیکارم توان کارکردن ندارم
خودم مستاجرم همیشه خداشرمنده زن وفررندم هستم
خداراشاهدمیگیرم دخترم هروقت بمن میگه فلان خوراکی،فلان لباس یافلان اساب بازی روبرام بگیر...نشده یکباربراش بتونم خوراکی موردعلاقه شوبگیرم چه برسدبه لباس واسباب بازی
همیشه گفتم ندارم
شرمندگی کشیدم
خدایاخودت شاهدی حاضرم برم زیرخاک ولی پیش زن وبچه ام شرمندگی نکشم.
اگرکسی هست که صدای مضلومیت من وامثال منوبشنوه
امیدوارم این صدای مضلومیت وپدرهمیشه شرمنده مثل من به گوش رهبرعزیزترازجانم برسد.
رهبرعزیزماهمون موقع که به امام خمینی کبیرلبیک گفتیم وازفرامینش اطاعت کردیم،الان نیزحاضریم جان بی مقدارمان رافدای رهبرعزیز‌وکشورمان کنیم.
محسن جهانگیری
سلام این خدمات جدیدکه اعلام کردن برای ایثارگران واقعاتعلق میگیرد؟
بکجابایدمراجعه کنیم؟
یااینکه الکی دلخوش باشیم تااین روزمرگمون فرابرسد.
همچنین چندنفرازدوستان همرزم بنده به رحمت خدارفتند
آنهاهم مثل بنده دلخوش بودندکه روزی یک منجی به فریادقشرایثارگربیکاروشرمنده زن وبچه خواهدرسید....
افسوس هزاران هزارافسوس
با سلام خدمت مسئولین وآقای امیر ابادی در سال ۱۳۹۷ اعلام کردند همه ایثارگران برای کمیسیون پزشکی به شعبه ایثارگران مراجعه کنند بنده تمام مراحل را انجام دادم چهار دکتر من را ویزیت کرده اند ونتایج حاصل از آزمایشات را داخل پاکت کرده‌اند وما را روانه مریوان پادگان شهید عبادت کرده اند تمام پرونده راتحمل دادیم ولی متاسفانه الان دیگه حدود سه سال هست هیچ خبری نیست والا چرا شما که نمی خواهید امتیازی به ایثارگران بدهیدما را مسخره دست خودتان میکنید ما هم انسان هستیم ۲۴ ماه در جبهه خدمت کردیم لااقل جواب ما را بدهید که چکار باید بکنیم فقط نوشتین که ایثارگران از اول سال ۱۴۰۰ ماهیانه ۲۲۰۰هزار تومان حقوق می‌گیرند والا ما یک ریال هم ندیدیم لطفا آقای امیر ابادی به این مسئله رسیدگی کنیدشدیم اش نخورده دهن سوخته .
والا دیگه سن ما کفاف نمی‌دهد تسهیلات ایثار گری را ببینیم پس این بوجه ای به ایثار گران تخصص یافته به کی رسیده وکلا رفته خواهشن آقای امیر ابادی پیگیر این ایثار گران که یکیش مثل خود من که۲۴ ماه در جبهه بودم نه دندان برام مانده ونه اعصاب ونه ریه هیچ کس هم در دی از دل ما کم نمیکند
با سلام به آقای امیر ابادی من جانباز ۱۵ درصد اعصاب وروان هستم ویگ سال ایثارگری دارم بیکار از هیچ اورگانی حقوق بگیر نیستم با اسنب کار کار میکنم با چند سر عاعله ساکن قم ولی پرونده من اراک هستش تمام مدار ک تحویل بنیاد اراک دادم الان یک سال هست تعهد محضری دادم از هیچ جاحقوق نمیگیرم ۵۹ سال دارم هرموقع مراجعه میکنم میگن پیامک میاد بودجه ندارم نمیدن ما وامثال من اشتباه کردن رفتن جبهه از مملکت دفاع کردن تا حالا جون داشتم کار میکردیم الان پیر شدیم نمی‌توانیم کار کنیم چرا مستمری نمیدن آنهای که جانبازی هم ندارن ارتش به آنها مستمری میده پرونده مارا فرستادن بنیاد بنیاد هم کاری نمیکنه خواهشن ما را راهنمایی کنید
با سلام من توضیح دادم که من جانباز ۱۵ درصد بنیاد بیکار ۵۹ سال دارم با استب کار میکنم چیز در نمیاد سنم رفته بالا دیگه توان کار ندارم شماره ملی ۵۴۴۹۲۸۴۴۳۸ هست خواهشا از بنیاد پیگری کنید تما مدار ک را تحویل بنیاد ارا ک دادم تهد محضری هم دادم یک سال من را سر می‌دوانند میگن پیامک میاد روز قیامت میاد آن موقع دیگه بدردم نمیخوره باید جوابگو باشین
سلام بنده از ایثارگران وجانبازان ۵درصدهستم وبا زنشسته هستم ایا به این افراد که بازنشسته هستن حقوق تعلق می گیرد یا نه
سلام من ۲۴ ماه خدمت زیر پرچم سال ۶۲ تا ۶۴ انجام دادم و۶ ماه دوره احتیاط .الان هم کارت ایثارگری دارم .فقط پسراولم ۷ ماه کسری گرفت الان پسرم دومم میخواهد برود خدمت .میگویند بهش تعلق نمی گیرید. بنیاد شهید گفت تعلق میگیرد امور ایثارگران میگوید نه تعلق نمیگیرد تا الان هم ازهیچ مزایایی استفاده نکردم سرکار هم تا ماه گذشته ازم مالیات میبردند الان گفت مال این چندسال را بهت میدهیم ولی هیچ خبری نیست راهنماییم کنید خسته شدیم ازاین بلا تکلیفی .برادر شهید هم هستم .
باسلام بنده سید کریم موسوی هستم ودرپادگان گلف اهواز ب مدت دوسال بسیجی داوطبانه ودر عملایات خرمشهر فاو بصورت داوطلبانه حضور داشتم وخدمت سربازی رو درپادگان لشکر 116 قزوین درتوپخانه بودم وسرجمع 4سال در دفاع مقدس بوده ام ..بنده مستاجرم و چهرتا بچه دارم که یکیشون ب علت تصادف و ضربه ای شدید پاش از لگن شکسته و بعه علت بی بزاعتی و بیکار بودنم نتونستم مداواش کنم و از پس هزینش برنیومدم و پاش تا الانه دوساله هنوز شکستع و کج هست الان اعضام شده ب خدمت وهرچی بخام معافش کنم قبول نمیکنن نه مزایا داریم و نه هیچ حقوقی ماییم که تو جنگ از وطن و سرزمینمون دفاع کردیم حقمون این نیست شرمنده زن و بچهامون بشیم
سلام همسرم احمد جاودان مهر جانباز 15 درصد ولی چون سرباز بوده اصلا بهش اهمیت ندادن هم شیمیایی شده وهم موج انفجار خلاصه همه بدنش زخم خودش از لحاظ سر دیوانه سه تا دختر دارم نه من معنی شوهر ونه بچه‌هاه بابا دیدن خلاصه 4 ساله تومور مغزی گرفته عمل شده یه تکه گوشت افتاده گوشه خونه دارو هاش هرماه بالای. 10 میلیون ولی مگ میتونم بگیرم هر جای ک مراجعه میکنم میکنم برو آزاد بگیر هر جا یعنی بنیاد حقوق تازه امسال شده 3 ملیون هالا شما بگید من با این 3 تومان چکار کنم داروهایی شوهرمو بگیرم.. خرج خونه و زندگی کنم.. جهاز بگیرم.. خرج دانشگاه دخترم بدم چه کارکنم شما بگید
باسلام.جانبازان وهمرزمان شهیدمان.چراحرف ازرزمندگان معسرمی شودجانبازان وشهداوبهزیستی و....غیره هم بایدداخل بوجه معسرین همراه بشن ولی وقتی صحبت ازبوجه آنهامی شودرزمنده معسرخبری نیست.به خدارزمنده بدبخت جانبازهست ودراین چندین سال شهیدشدن که هیچکس خبرنداره که بخاطرعوارض ناشی ازجنگ فوت کردن(شهیدشدن)فقط بگویم آقایان خودتان میدانید رزمنده درعملیات امکان نداره بدون اینکه صدمه ببینه برگرده کمترینش موج انفجاره..ولی شماکه قانون میگذاریدچرارزمنده راچه باپرونده چ بی پرونده درصدجانبازی نمیدیدکه این مشکلات حل بشه...به امید وعده خداوند در روز قیامت......
سلام بتده 5 ماه و21روز جبهه دارم واز 3 کمسیون پزشکی بدوی وکمسیون عالی وکمسیوت 134 سپاه پزونده ام تاییدشدم.ولی اجراییات سپاه تهران پرونده را سپاه استان اردبیل عودت داده .ازمقامات ارشد کشور خواستار رسیدگی ویژه عنایت فرماییند باتشکر عدالت فریدی بیله سوار استان اردبیل
سلام بتده 5 ماه و21 روز جبهه دارم واز 3 کمسیون پزشکی بدوی وکمسیون عالی وکمسیوت 134 سپاه پزونده ام تاییدشدم.ولی اجراییات سپاه تهران پرونده را سپاه استان اردبیل عودت داده .ازمقامات ارشد کشور خواستار رسیدگی ویژه عنایت فرمایید باتشکر عدالت فریدی بیله سوار استان اردبیل .
سلام ما که موقع جنگ ۱۲ ساله بود رفتیم جنگ وبیکاریم ۸۲ روز جبهه داریم چرا عدا لت را رعایت نمی کنید فکری هم بحال ما کنید
با سلام
جانباز زیر20درصد ارتش هستم هیچ حقوقی بهم نمیدن میگن اگر سپاهی بودی بهت میدادن، لطفا راهنمایی کنید به کجا مراجعه کنم؟
سلام و درود برشما ایثارگران محترم انشالله وعده هائ که مسئولین دادندعملی شودتوکل به خداکنیم وناامیدنباشیم سپاس از کارکنان محترم ایثارگران
سلام برامام شهید ان
برادرمسئول ای نمایندمردم
به خدادرزمان جنگ کسی نمی دانست
همان شب اول شهید میشه
یامثل شهید سلیمانی بعد جنگ شهید میشه
یامثل شهید کاظمی وهمراهان توی آسمون ایران
شهید می شود
این ایثارگران که شهید نشدن باید برای یه یک نان جلو
زن وبجه بمیران درروزصدبارزنده بشون طول زمان جبهه که
نشد دلیل ان که ان زمان یک شب امدشهیدشده
پس باشهیدکه بعد ازچندماه یاچندسال شهید شد
پس چه فرقی خیلی ازما حاضر بودم که ان موقع شهید می شدیم بهترکه جلوزن وفرزند شرمنده بشیم که مارابگویند
چنددرصد جانبازی درصدکم است هیچی به تو نمی دهند
چراباایثارگران اینجوری رفتار میشه خدا خودش به داد ایثارگران برسد به افغانی ها بهتره و ایثارگران وجانباز
رسید گی میشه
سلام برامام شهید ان
برادرمسئول ای نمایندمردم
به خدادرزمان جنگ کسی نمی دانست
همان شب اول شهید میشه
یامثل شهید سلیمانی بعد جنگ شهید میشه
یامثل شهید کاظمی وهمراهان توی آسمون ایران
شهید می شود
این ایثارگران که شهید نشدن باید برای یه یک نان جلو
زن وبجه بمیران درروزصدبارزنده بشون طول زمان جبهه که
نشد دلیل ان که ان زمان یک شب امدشهیدشده
پس باشهیدکه بعد ازچندماه یاچندسال شهید شد
پس چه فرقی خیلی ازما حاضر بودم که ان موقع شهید می شدیم بهترکه جلوزن وفرزند شرمنده بشیم که مارابگویند
چنددرصد جانبازی درصدکم است هیچی به تو نمی دهند
چراباایثارگران اینجوری رفتار میشه خدا خودش به دادایثارگران برسد به افغانی ها بهتره وایثارگران وجانباز
رسید گی میشه
سلام ودرود خدا برشهدا وامام شهدا وطول عمر باعزت به رهبر عزیزمان
به هر حال تابع قانون هستیم و هرقانونی را که نمایندگان تصویب کنند ناچار باید بپذیربم .اقدامات وپیگیری هایی که جناب اقای نماینده درمورد ایثارگران وجانبازان کرده اند کمال تقدیر است ولی اگر عدالت را رعایت میکردیم و به فکر عمل کردن وعده ها باشیم مطمنا دل خانواده ای رنج کشیده از دوران دفاع مقدس را شاد میکردیم .متاسفانه تمام امتیازات به جانبازان بالای 25 درصد هست یا خانواده شهدا .البته رسیدگی به انها تکریم انهاست و بسیار خوب ..اما کسانی هم هستند که بیشتراز 36 ماه درجبهه ها حضور داشته اند والان از اعصاب و روان و...دارند رنج میبرندولی هیچ امتیازی ندارند .مهم حضور در جبهه هست ..والا ماهم دلمان میخواست همان شب اول شهید شویم واقعا بی عدالتی در جامعه حاکم شده وبعداز سی وسه سال که ازجنگ میگزرد هنوز هیچ امتیاز یا حداقل تشویقی ازما نکردند والله عاقبت الامور
باسلام‌اینجاب‌‌که‌به‌مدت‌21ماه‌درجبهه‌بودم‌ تابه‌حالا‌هیچ‌خیری‌ ندیدم‌ حیف‌به‌ اون‌شهیدایی‌که‌ازدست‌دادیم‌‌ خودم‌هم‌درامدی‌ندارم‌ مردن‌بهتراز‌این‌ذلت‌ است
ضمن سلام میخام خلاصه خدمتتون عرض کنم بنده چند بار سطعی مجروح شدم .ولی در آخرین عملیات مرصاد جاده اسلام آباد شدیدا مجروع وطی عمل جراحی ریه که یک قسمت ان را برداشتن واز ناحیه پشت سر که منجر به ناراحتی سرع گردیده وبا مراجع به ۵۲۰کرمانشاه فقط در پرنده قید شده عمل جراحی که به تهران اوردم میگن جراحی ریه و سر قید نشده است چند سال دوندگی میکنم بجایی نرسیدم مسعولین چرا صدای بنده وخیلی امسال بنده رانمیشنوید به والله خونه و ماشین پراید م را فروختم خرج بیماریهایم کردم که نتیجه ای هم نگرفتم و۳۶ماه جبهه دارم ایا خدا را خوش میاد بنده ناتوان جسمی ومستاجر به کجا پناه ببرم به والله فردای قیامت جلوی تک تک شما را خواهم گرفت ما ۲۴ساعت روز شرمنده خانواده هستیم و........
اینقدری که بودجه صرف جانبازان کردین یخورده هم به فکر ایثارگران باشین که بعد از چند سال خدمت سربازی حقشون خورده شده حقوقشون خورده شده
به ایثارگران کمک کنین که بعداز پایان خدمتشون مث موج زده ها وناراحتی اعصاب گرفتن عوارض شیمیایی تو بدنشونه افتادن تو خونه . اینا را هم نگاه کنین
سلام.بیش ازنوددرصدگله های ایثارگران ازهرقشری تقریبا موازی بایک واو پس وپیش شنیده میشود.پیشنهادمیکنم برای حفظ تتمه ابروی ایثاگران ازسینه سوختگانی که دستی دراین امور دارندیاحکم نظارت دارندبخواهیم وپیگیرباشیم درهرشرائط تمام قوانینی که قراراست به اطلاع عموم رسانده شودتوسط هرانکه نام خودرامسئول گذاشت صورت نگیردوحتی برای ان کیفری تعریف شود.معنی نداردهرکه عشق تریبون داشت بخواهدبرای مطرح کردن خودباابروی این قشرازجان گذشته بازی کند.همه دیده ایم این قوانین حتی اززبان رییس بنیادزده شده امابه عمل نرسیده وای بحال ... بخدانزداهل منزل .دوست.اشنا.بی عرضه ونزدجامعه رانت خواریامفتخوارشناخته شده ایم.فکرنمیکنیددیگربس است؟
واگزار تون به خدا
در روز قیامت همدیگه رو ملاقات میکنیم
صبح نزدیک است
با سلام وعرض ادب
بنده مدت 18 ماه درجبهه بودم در 8 سال دفاع مقدس وکارت ایثارگر هم گرفتم چند سال بعد به ما گفتند بیاین حساب باز کنین بهتون حقوق میدیم ولی همش وعده های تو خالی بود من کارگرم و6 تا فرزند دارم وبه سختی زندگی می کنم نه بیمه دارم ونه کار کمر درد شدید دارم و از اسارت جنک اعصاب روان شدم زود از گوره درگیره وخانواده ام واقعا اذیت میکشن در بدترین شرایط ممکن زندگی‌ می کنم امید وارم مرا درک کنید خانعلی صفری صلاح پیه سی کد ملی5198725900 با تشکر واحترام به خون شهدای 8 سال دفاع مقدس
سلام بهتره بنیادشهید روتبدیل کنید به یک مغازه شرف داره به دلالی
تااخرین قطره خونم هستم خجالت بکشید
جانبازان‌ متوفی که همسرشان فوت کرده مقداری از حقوقشان‌پرداخت‌کنید بخاطر هزینه تعمیرات قبر و فاتحه شب جمعه و سایر موارد دیگر
من سرباز جنگ اولین نفرها بودیم که به جنگ رفتیم کجا آبادان ۶ ماه مهاسره جنگ بودیم تا حصر آبادان شکست ویگ نفس راحت کشیدیم از آن موغ ریحه هام تنگ شده ومستجر بودم الان تو بیابان با سه تا فرزند مجرد نه خانهای نه پولی نه زندگی درستی همین الان پنج شبه چای نخوردم به خاطر نداشتن یکم به فکر ما ایثار گران ۵ درصد باشید عمر تموم شد الان ۶۲ سالم است وهیچی ندارم نه حقوقی نه کاری شما را به خدا قسم یگ فکری بکنید در ضمن پرونده ام آمده بنیاد شهید قوچان است هر وقت می روم مسخره میکنند یکی از کارمندها که خانم هست به طور مسخره کردن جواب من را داد وهی میگن اس ام اس میاد یگ نضارتی روی شهرستان ها داشته باشید
سلام این نماینده‌ای ماچکارمیکنند که هررزمنده ای که پیام گزاشته همگی دارن فوش وچرت پرت.میگن به مسئولین یکی ازشمارازی نیست من اگربه جای این مسئولین بودم خودم رادرچاه مینداختم بس کنید شماهرچه دارید ازرزمنده وایثارگروجانبازدارید اگرمانبودیم شماراعراق میخواست ببینیم چراکه داداین مردم رسیدگی نمی‌کنید من هم میدانم اگرنامه بنویسم الکی است پس بگزارید همین چیزهارابنویسم تادلم خنک شود چکارکنم الان روی تخت توی خانه افتادم
واقعا برای مسئولین این کشورمتأسفم
امثال پدرمن رفتندجنگ مجروح شدن کلی تَرکش توبدنشون یادگاری مونده وبراش زیر۱۰درصدزدن ویکی که حتی جنگ نرفته ونمیدونه حتی سنگرچیه وداره ازاین نظام پول میگیره!!!!
واقعاشماهاعادلین؟؟؟!!!
امثال پدرمن جنگیدن براب آب وخاک این کشور
وحالاکه بایدبهشون رسیدگی بشه کسی حمایت نمیکنه
چرا جانبازی که تَرکش توبدنشه باید۵٪جانبازی براش بزنن
وجااب ترازهمه حتی بهش ماهانه پولیم داده نشه این اسمش انسانیت نیس واقعامتأسفم برای شماها
شمااز جانبازها یادمیکنید منتها فقط به اسم چون خرتون ازپل گذشته تبعیض تاکجا!!!!!!.........
باسلام جناب آقای دکتر اینجاب معیشت بگیرم وماده ۳۸ سال ۱۴۰۰ تصویب شده درمجلس ولی بنیادشهید اجرا نکرده تا الان ۱۰اسفند۱۴۰۰ پایان سال است لطفا رسیدگی نماید باتشکر


سلام من یک رزمنده معسر هستم امسال کمک معیشتی دریافت میکنم عیدی کی پرداخت میشود ۲۵ماه جبهب دارم ۵۷ سال دارم آیا بازنشسته میشوم یا نه
با سلام من از رزمندگان معسر ارتش نیرو پدافند هوایی هستم با ۲۵ماه جبهه دارم کارت ایثار ارتش هم دارم الان ۳ماه هست مدارک فرستادیم برا کارت هوشمند ایثار ملی هنوز خبری نشده بعد عیدی کی واریز میشود با ۵۷سال دارم خواستم ببینم باز نشستم میشوم یا نه
با سلام و خسته نباشید خدمت شما مسئول محترم بنیاد شهید تهران
بنده یک ساله برای کمک معیشتی مدارک لازم را دادم اما بعد یک سال هنوز هیچ اقدامی نکردند ،بنده جانباز ده درصد هستم ولی طی ده سال عمل باز قلب انجام دادم و دو سال هم میشه عمل کردم باطری گذاشتم ،چون شغلم کارگری بود الان با این قلب ناقص توان کار ندارم و در مخارج اولیه زندگی مونده ام لطفاً رسیدگی کنید با تشکر
سلام اقایی فراهانی تورا خدا بفکرما ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هم باشین ماایثارگرن دیگه طاقت کار گری نداریم یه فکری به حال بکنید تشکر
سلام دمتون گرم پس اون جانبازی که قطع پا هست و زیر پنجاه درصد و قدرت خرید خودرو نداره جانباز نیست خدا خیرتون بده
سلام من فرزند جانباز ۵۰ درصد هستم چند سالی هست پیگیرکارم ولی هرجا نامه میبرم جوابنو نمیدن
باسلام وعرض ادب اقایان قانون نویس چگونه رزمندگان مخلص خدا وداوطلب بسیج حالا این عزیزان چکار کنند تا معسر بودن خودرابه عزیزان کارگزینی سپاه بگم وکمتر از شش ماه هستم به خدا به قرآن کریم هیچ حقوق وبیکار شرمنده زن بچه هایم شما را هدف مقدس که دارین مارا دریابیدشما را به قرآن جواب پیام مارابدهید
باسلام وعرض وادب به محضر سرداران ودلسوزان این خاک و وطن من داوطلب بسیجی ۱۳ سالگی به جبهه رفتم والان هیچگونه حقوق ودرآمدی ندارم وبیکارم از شما مسعولان دلسوز به این ایثارگران محروم حقوق ایثارگری عنایت فرماییدمعبسر محتاج به حقوق
باعرض سلام
مدیران محترم کارت ایثارگران چرا من که بازنشسته تامین اجتماعی هستم هچی تعلق نمی گیرد.من خودم زحمت کشیدم حق بیمه را رخیتم.با بعد ترین شرایط سخت زیان آور بازنشسته شدم.شخصی بود.اگر حق ایثارگران باید به همه ایثارگران داده بشه......
سلام انروز معیشتی ایثارگران(به بنده)تعلق گرفت جناب آقای حسبنی از سپاه دماوند زنگ زدند و محترمانه فرمودند تا ظهر بیایید بگیرید خواستم از برخورد خوبشون تشکر کنم در ضمن اعلام کنم اگه سو استفاده در تهیه این اقلام هست رسیدگی بشه چون کیفیت بشدت پایینه و اگر هم بضاعت شون همینه که بازم جای تشکر داره واگر داره سو استفاده میشه و پول خوب میگیرن و آشغال تحویل میدهند مسئولین امر رسیدگی کنن یعنی یک فید بک بگیرن یا بازخورد بگیرن ببینن پولی که هزینه میشه آیا همون بهایی هست که به خرید اختصاص پیدا میکنه یا خدایی نکرده جیب از خدا بی خیرانی این وسط پر میشه
سلام ایثارگری موظفی حمایت کنید
با سلام بنده با ۲۳ ماه سابقه جبهه تا کنون هیچگونه کمک وتسهیلاتی از بابت ایثار گری دریافت نکرده ام وبابت اجرای ماده ۷۸ هم که بعد از اینهمه دوندگی تا کنون خبری نشده برای تبدیل وضعیت به دوطلبی از ارتش برای سازمان تامین اجتماعی نامه بردم که ۱۶ ماه داوطلبانه بود که تامین اجتماعی گفت شامل بیمه های اختیاری نمیشود وفقط شامل مشاغل سخت در بیمه های کارگری میشود مگر در زمان جنگ فرقی بین ما در پذیرش خطر و اجرای ماموریت بود که حالا بیمه فرق میگذارد وبیمه اختیاری را قبول نمیکند الان اینجا میبینم که تعدادی از دوستان حقوق هم میگیرند کجا باید مراجعه کنیم برای تشکیل پرونده حقوق .در ضمن ایا دارندگان کارت ایثار از عوارضی اتوبانها معاف هستند یا خیر چون بعضی از عوارضی ها کارت ایثار رد فبول میکنند وبعضی میگویند اتوبان خصوصی هست وقبول نمیکنند مثل عوارضی نوبران در اتوبان ساوه همدان مگر ما که برای این اب وخاک رفتیم جنگ برای شخص خودمان رفتیم که حالا اتوبانش خصوصی شده و همین طور اتوبانهایی که عوارضش ادکترونیکی شده البته موضوع این مبالغ ناچیز نیست بلکه ارزش واحترامی ست که از ان محرومیم. خوشحال و ممنون میشوم پاسخ ونظری از دوستان دریافت کنم.
من 24 ماه جهبه دارم ولی نه ترکش خوردم ونه تیر ولی دشمن کور بود ی تیر کوچک بزنه به من که الان نه جای حقوق دارم نه خانه مستأجر هستم ولی ی کارت دادن به درد سبزی فورش نمیخوره جوان بیکار نه براش عروسی کردم نه کاری داره آقای نماینده تاکستان کاری بکن 4391292671کد ملی
سلام
پدر من دو سالی رفته جبهه از طرف شرکت مدرکی که در سپاه هست سه ماه بیشتر نیست شغلشم راننده اتوبوس شرکت بوده فرستادنش ماموریت دم به دم از قزوین و تهران به خرمشهر ماموریت گرفته الان که میگن جذب نیرو با حداقل شش ماه سابقه ایثارگری رفتم دنبال کاراش میبینم شرکت که کلا تعطیل شده باخاک یکسان شده و سپاه هم رفتم که اصلا قبول نمیکنه
میگم اونهمه کارگر تو شرکت هر کدومشونو بیارم میگن پدرت زیاد رفت جبهه حداقل دوسال بوده اما میگن مدرک بیار خیلی جالبه برای قاضی درجرمها دو نفر شهادت بدن مثلا یکی زده یکیو کشته حکم صادر میشه اما اونهمه کارگر بیان شهادت بدن به حضور پدر من مورد قبول نیست چون همه آدما دروغ میگن اینطور که اینا قانون گذاشتن در ثانی تو نظرات میخوندم یه دوستی نوشته اونی که زیر شش ماه ایثارگری داره یعنی تا شش ماه نباشه
الکی رفته جنگیده کار ما که متاسفانه به جایی نرسید امدم برم پادگانها مدرکی گیر بیارم دیدم بدبخت و از شرکت هی فرستادن رفته و امده جایی ثبت نیست کاراش و همچنین برای رئیس جمهورم نامه نوشتم تا حالا که هیچی ان شالله که کارای شما دوستان حداقل درست بشه . یاعلی
سلام سپاس سرباز وظیفه جمعی ل ش ۲۱حمزه نیم دوم سال ۶۲الی۶۴خط مقدم جبهه ها ۱۸ماه دو عملیات بدر خیبر افتخار و ایثار جانباز شیمیایی ۶ ماه ماده خدمت بستری بیمار ستان و خدمت در پادگان لویزان انجام وظیفه شده.... زمان شکوفایی انقلاب اسلامی سال ۵۷شهر تهران ساکن افتخار قابل توجه به دلیل هم جوار
سلام سپاس سرباز وظیفه جمعی ل ش ۲۱حمزه نیم دوم سال ۶۲الی۶۴خط مقدم جبهه ها ۱۸ماه دو عملیات بدر خیبر افتخار و ایثار جانباز شیمیایی ۶ ماه ماده خدمت بستری بیمار ستان و خدمت در پادگان لویزان انجام وظیفه شده.... زمان شکوفایی انقلاب اسلامی سال ۵۷شهر تهران ساکن افتخار قابل توجه به دلیل هم جوار
،
حقیقت تلخ است به ترس از گناه های بسیار این نیز بگذرد
از علی مانده مردانه مردن
آدمی باید با ید به شرم آید برنگاه مادر پیر خمیده آز دوره شهید خود گراگر احساس مادر فرزن واقع دار ی این همه عمر از خدا شامل حالمان خوب یک لحظه جا به جا کن خود با آن مادر شهید یا نگاه کنید به لطف مادر پیر خمیده خود ☝️

ی
سلام چراطرح ایثارگری که استخدام کردین حقوقشان 54000000هزارریال است تبصره‌ای که بودم 71000000هزارریال می گرفتم بادوفرزند باسابقه ی 22سال نیروی خدمات بیمارستان استاد مطهری فارس جهرم هستم خیلی حقوقم کم شده الان هم به ما میگن ده درصد اضافه شده بااین حقوق چه زندگی میشه کرد خواهشمندم پیگیری کنید همسرمن ۲۶ماه سابقه ی جبهه دارد شیمایی شده ولی پرونده نداشته باید به کجا مراجعه کرد
من ۱۸ ماه منطقه دارم از سال ۶۱. تا ۶۳ بیکارم هستم منو حد اقل بیمه نکردن
سلام علیکم من درنهصت سواداموزی ۱۳ سال هست کار میکنم شوهرم ۶ ماه جبهه داره براسال ۱۴۰۰ یک طرحی امد که هر کس سال ۹۹و۱۴۰۰ فعال باشه جذب اموزش وپرورش میشه ولی ازشانس بد من فقط ۹۹ کلاس نداشتم میشه برا مهر ۱۴۰۱ برا ماکاری کنید
به ایثارگران یعنی کسی که کارت ایثارگری داره چه خدماتی ارائه میدن؟
اگر چیزی بدن سماق میدن
سلام همرزمان مظلوم و ايثارگرم
هم اکنون که نزدیک به چهار دهه از جنگ بی امان و ویرانگر گذشته بنده 24 ماه سابقه جبهه در ارتش دارم و افرادی مثل من که فکر میکردیم آینده گان قدر آنهمه فداکاری و غیرت ما را خواهند فهمید نه.... اکنون کشور را خرده کرده و بین آقازاده ها تقسیم کردند مارا فقط به چشم مزاحم میبیند و بس. هر روز مجلس قانون تصویب میکند و هیچ نهادی به هیچ جای بدنش حساب نمیکند فقط شدیم مظهر خنده و تمسخر بزرگان که از بزرگی فقط رقم حقوق شان بزرگ است و بس این در حالی است که همسرم طلاق گرفت و من تصمیم گرفتم از این ماه سر چهارراهها اسپند بچرخانم . هشت ساله گفتند به رزمندگان کمک معیشت ميخواهند بدهند زحمت نکشید تورو خدا لطف کنید بابت حق بیمه آن دو سال از ما پول نگیرید حقوق و مستمری طلبمان سر پل صراط خدا از شما که ما را اینگونه شرمنده زن و فرزند کردید نخواهد گذشت .
بعد از 35سال کارت ایثار گرفتم الان گذاشتم سر کوزه آبشو میخورم تمام بدنم تاول تاول شده تمام دردهای ناشناخته دنیا در جسمم هست فقط انتظار مرگ میکشم 4سر عاعله دارم مستجرم دیگه بریدم خسته شدم خدایا پایانم کن
سلام من بازنشسته چهار سال وسه ماه وشش روز مدت منطقه دارم و مدت 26 ماه اسارت دارم 26 درصد جانبازی دارم مدت 1 سال و 3 ماه است که دارایی مون همین ماشین بود متاسفانه ان هم به سرقت رفت هر بار هم میرویم آگاهی درست جواب نمی دهند و من از ارتش هیچ امتیازی دریافت نکرده ام لذا تقاضا دارم یک دستگا ه اقساطی به من واگذار کنید که بیشتر از این شرمنده خانواده ام نشوم
بازتشکرمنورشکست شدام وضعیت مالی خوبی ندارم مستاجرم ۲۷ماهو۲۲روزمنطقه جنگی بودم۶عملیات شرکت داشتم درواحدش م ربهشماره ملی۴۵۷۹۰۰۴۶۱۲پرونده موجودکسی واقعادنبال شیطانتهای امروزی نبودنه که حالامابایدالتماس کنیم مثل دخترپسرانتخابشکنه حالااگردکترماراپسندیددرصدبدهند همان دکتربره اولپرونده رامطالعه کن که ایاعملیات رفته تمام ثبت شده مدرک خاسته باشن موجوده انوقت حق به حقدارخاهدرسیداگرخاسته باشید الهی هیچ کس راشرمنده خانوادهنباشد۲۰/۴/۱۴۰۱
رزمندگان فاقد بازنشستگی راشناسایی وبازنشسته کنید
سلام بابای من ده درصد جانبازی داره چند سال هست میگن وام بهش میدیم نمیدن.بعد ما آدم دارم پنج درصد داره وام گرفته.لطفلابرسی کنید.گچیاران
ای خدا
ای کاش بدنيا نمی آمدم ای کاش شهید میشدم نه جانباز تیرترکش خمپاره اعصاب روان دردبلا پاي مصنوعی مستاجرمردم بودن بیماری اسکیزوفرنی مشکل درتمرکز کمبودانگیزه و اضطراب روحیه افسرده شدبرای من ازاین دنیا بریدم کم اوردم فراموش شده ام کسی به یادنداردمارا اخرش همه می‌میریم بادست خالی میریم حتماباید شهیدبشم تاچند شاخه گل سرقبرم بذارن اخه چرا ازدردعفونت بیدارم فکرم داغونه تیرترکش بدبختی زجرغم غصه شدمال ما عشق حال سفرهای خارجکی شدمال ازمابهترون ها چی میشه وضع همه مردم جانبازان خوب بشه وضع زندگی منم همین طور ای کاش مین ترکش منو تکه تکه میکردتااین همه شرمنده خارنمیشدم درحال حاضر بایددوچیزداشته تن سالم پول حالا اونی که هردوی اینهارانداره چی میگذره بهش اصلابرای مسولین مهم نیستیم فقط شعار یه ماشین چیزی هستش که نمیدین ۵۰درصدجانبازی دارم چه فایده هرچی میادمیگیدبرای جانبازان ۷۰درصد هستش زیر۷۰درصدچه گناهی کردن بحثی نیست هرچی به جانبازان ۷۰درصد بدهندکمه مشکلی نیست جانبازانی داریم زیر ۷۰ درصدن دست قطع پاقطع اعصاب روان وووگناه ماچیه گناه زنوبچه هامون چیه دیگه رومون نمیشه توچشم زنوبچه هامون نگاه کنیم بسه بسه جان مادرهایتان بسه خسته شدیم جسم سالمی هم که نداریم حق من جانباز ۷۰درصدهستش خودتان میگین جانبازان شهيدان زنده اند ایااین شهید زنده امکانات اولیه نمیخواد امام خمینی جانبازان رهبران نهضتند ای کاش وضع همه خوب بودوضع زندگی من هم همین طور بدهکاری هامومیدادم
با سلام وقتی حرفی زده میشه دنبال تحقق حرفهای خودتان باشید مطمئنا به نتیجه بدی خواهید رسید چرا که حضرتعالی حرفهای خوبی زده اید اما مجریانش اصلا به شهدا و جانبازان ارزش قائل نیستند مثل شهید رجایی با لباس مبدل بازدیدی از تمامی بنیاد شهید داشته باشید آن وقت متوجه خواهید شد چوبی که الان میخوریم از خارجیها نیست از داخلی هاست داخلی هایی که به ظاهر خودیست کفن و دفن پدر جانباز ۴۰ درصد بنده رو که ۱۰ ماهه فوت کرده هنوز نداده اند خواهشی که داریم پیگیری کنید .میر خدمت. یا علی
بنده بیش از چهار سال در منطقه جنگی بودم و نام ایثارگری بهم اعطا شد.الان جایی مشغول بکار هستم و دارم بیمه پرداخت میکنم.سابقه ۵ سال کار در نهاد نظامی را دارم که بیش از ۴ سال آن در جبهه بودم.با توجه به قوانینی که برای ایثارگران صادر شده ایثارگری که بیش از ۶ ماه جبهه آن تایید شده باشد از پرداخت حق بیمه معاف هستند.من مراحل انتقال سابقه بیمه از سازمان قبلی به جای فعلی را انجام دادم به امید اینکه ۴ سال زمان جنگم معاف بشم ولی متاسفانه بیمه زیر بار این قانون نمی‌رود وبا وقاحت وپررویی تمام بنده را مکلف کردند که پرداخت کنم.چیزی بالای ۱۰۰ میلیون برآورد کردن.ارکجا بیارم بدم به بیمه؟ درصورتی قانون بنده وامثالهم را معاف نمودند.میگن برو شکایت کن دیوان.ولی مطمعن باش دیوان هم هیچ حکمی به نفع شما صادر نمی‌کند.این درد من وامثال من.لطفا راهنمایی دقیق کنید.سپاس
وقتی کشور نیاز داشت درسمونو ول کردیم رفتیم جبهه حالا که کشور ودادین دست امثالی مثل حسن کلید ساز که فاتحه کشورو خوند وما همون نون خالی هم که میتونستیم تهیه کنیم اونم دیگه سخت شد شماکه دم از خدا وپیغمبر میزنید واصلا بهش باور ندارید الان ما بکمک شما نیاز داریم چرا فقط حرف میزنید وعملی در کار نیس بنده دوسال در جبهه بودم تنها کمکی به ما شد همون امریه قطاری بود که از اهواز سرپا تا تهران میومدیم بقیش همه وعده بود وبس بعد 35 سال بقول حسن کلیدساز علی برکت الله
باسلام تامیتوانید ماده تبصره قانون تصویب کنید سازمان رزمندگان عمل صفر
آقا من از سال ۶۵تا پایان جنگ در مناطق عملیاتی غرب وشمال غرب بمدت تقریبا ۶۰ ماه حضور داشتم در بمباران شیمیایی ملا شیخ سردشت بودم اما به دلیل ناپختگی و جوانی آن دوران و عدم اطلاع از امروز هیچگونه فرمی دال بر شیمیایی بودن پر نکردم متاسفانه درسال ۷۹ بما بدلایل بالاجبار از ارتش باز خرید شدم .الان با ۵۴ سال کل زندگیم سالهاست ازهم پاشید و بعنوان راننده کمکی تاکسی مشغول کارم (تاکسی اجاره ای) نه حقوقی نه بیمه ای ونه بجز آن درآمد تاکسی که فقط جلو گداییمو گرفته روزگار میگذرانم‌ بخاطر همین فقر مالی حتی فرزندانم سالهاست ترکم‌کرده‌اند گناه من چی بوده که عمروجونیم را در دفاع از وطنم که وجبی از خاک آن بمن هیچگاه تعلق نداشته و ندارد را سپری کرده ام میتوانید از کل ایران استعلام بگیرید حتی برای مجروح بودن شیمیایی یه بار اقدام کردم اما جواب رد بر سینه ام زدند و..‌‌.ایا درست است منی که در ایام جوانی تمام عمرم را درفاع از آب و خاک سپری کرده ام اینگونه در پیری زندگی کنم بدبختی آن دوران را من وامثاوامثال من تحمل کردیم حالا کیفش را کسانی میبرند که هیچ نقشی درآن دوران نداشته اند من وامثال من که کم هم نیستیم شکایتمان را باید به کدام قاضی عادلی ببریم؟؟؟؟
سلام ما جانبازان همه خدمت گذار عزیزان نمایندگان هستیم وسلام گرمی برای همه آنان داریم ولی جناب آقای امیر آبادی چرا واقعا شما یک نفر به ضد جانبازان حرکت می کنید جناب شما روا نمی دانید که ما 25سال پیش یک پیکان گرفتیم والان هم هیچی نداریم و حتی ا مستجر وزیر خط فقر هستیم آیا شما واقعا این را میخواهید پهنه می دانند که ما قانون داریم هر 10سال بک بار خواهش می کنیم اگر دفاع نمی کنید لاعقل به کار ماها اینجور نکنید البته ماها همه رو جناب عالی یک طوری دیگه حساب می کنیم
از اینکه می بینم بین رزمندگان و مدت رزمندگان فرق می گذارید معلومه که رزمندگان یا خود رزمنده نبوده اند یا سواد ناچیز دارند..رزمنده .رزمنده است چه 3 ماه ..چه 3 سال...شهید شدن فقط ثانیه است...نیت ایثار برای وطن بوده و اصلا رزمنده به فکر این مشکلاتی که براش بوجود آمده نبوده....زیر شش ماه ...بالای شش ماه خنده داره ..شما مسئولان رزمنگان رو به تمسخر گرفته اید
با عرض سلام خسته نباشید بنده ۱۴۰۰ کارت ایثارگری همراه با تکریم کارت سپاه دریافت نمودم چندین بار هم به ناحیه منطقمون رفتم متاسفا نه از حقوق خبری نیس
ببنده جانیاز کلیه ام را ازدست دادم مشکل اعصاب روان دارم چون موج گرفتم ترکش در بدن دارم ولی چون پرونده بالینی ندارم ۵درصد برام زدن میسپارمتون به خدا
سلام دوستان ایثارگرخدای همه ماهم درد ودوران جوانی وخودمون وقط انقلاب کردیم حالا برخی دارند سرمایه مردم ومال بیتلمال وبچهای من وتو وشهیدان دارندمیبرند خدای باید هرکسی به نعوی به انقلاب کمک کرده باید باگذشت ۳۳ حالا باید خیلی وقط پیش تورفابود مردکه رفت توجبهه ودررفته حالا شرکت دارد کارخ‌نه میزند .ول بانگیش نمیشه حساب کرد اقا مافقط حقمون میخایم بچهامون میگن شما خیلی بی اورضعه هسید حقتون نگرفتید خداشاهد هرچی میکنم بیام تهران خرج امدنش ندارم چون گرفتاری زیاده خدایا چراصبر کردی خدایا اگر من دروغ میدم من نابود کن ‌اگر هرکسی به نعوی مسعوله که حق حقوف مارا بده نمید خدایا هرجور میدانی خودت ازش بکن خدای ارزوی همچیز داریم نمیدانم کی لباس خریدم باید لباس پسرم یاجایی گیرم بیاد خدای نکنید ما یک سال نصف درامد یک واز عسلویه جواب کل ایثارگران میده شمانمیخواهید مشکل حل بشه مردم همه گرفتارند تا سربرج کمک کنید
آقای امیر آبادی، آخه چرا خانواده یک جانباز رو مورد مسخره مسئولین قرار دادی، کدوم تبدیل وضعیت، کدوم کشک، میدونی با این بخشنامه که دادی خیلی از فرزندان شهید، جانباز، ایثارگر رو از این انقلاب جریحه دار کردی، بیا بندر امام خمینی ره ببین که مسئولین چطور دارن بصورت عمد مردم رو مسخره میکنن، بمن گفتند مگه پدرت برا ما رفت جبهه که تبدیل وضعیت کنیم کاری کردن با مردم که از این انقلاب نفرت پیدا کنن البته این مسئولین برخی آموزش دیده و دست پروده اسرائیلن، آخرش مجبورت میکنن بری دیوان عدالت 17 میلیون تومان بدی وکیل تا شاید فرجی بشه، ، بخدا برخی از شما فقط نیت دارین این خانواده‌ها رو از رهبر فراری بدید
با سلام بنده ۵۰درصد کارافتادگی دارم متاسفانه بازنشسته شدم و بنیاد هم گفت جانبازی نمیشه با این در خدمت بوده حالا یک معلول افتاده گوشه خانه سوالی دارم حق من خوردید چرا پدرم که جانباز شیمیایی بر اثر جراحات شیمیایی و میکروبی ریه و پانکراس و کلیه و کبد خودش از دست داد شهید محسوب نکردید چه جوابی دارید بگید وقتی حرف از سهمیه می‌شید در تشییع جنازه و مراسمات نیامدید از کدام سهمیه ها حرف میزنید نه بزرگواران حق مرا خوردید ولی بنده از حق پدر شهیدم نمی‌گذرم این راه تا آخر خواهم رفت
سلام.ما چند جانباز با درصدی۶۰...۵۰.. ۴۰...۳۵...۲۵..و۱۵ درصد میگیم ای کاش این نظرها را نمی خوندیم.ونمی دیدیم.که از خودمان هم بیزار شدیم.قطعا در دولت آقای ریسی یه دست هایی در کار هست برای بد بین کردن جانبازان و خانواده های آنان از نظام و رهبری. اگه همین مئسولین می دانستن در تجمعات اکثر جمع جانبازان و خانواده آنان هستن در دفاع از آرمانهای نظام، اینطور با آنها رفتار میکردن.
باسلام.مارزمندگان همه مقصریم چون بی کس های بعثی بهتر نشونه می گرفتن ماهم شهید می شدیم ویا جانباز که لیاقت هیچ کدام را نداشتیم من قبل از انقلاب اطلاعیه های حضرت امام را با چه بدبختی پخش میکردم حتی چندتا یادگاری هنوز هم دارم والان هم ۲ساله پی در پی بعنوان بسیج نمونه سبزوار گردان امام علی(ع) میشم وعضو گردان امام علی(ع) وشورای جهادسازندگی وهرهفته چهارشنبه ها گشت رضویون میرم وهفته ای ۲شب جلسه حلقه صالحین میرم وجزء گروه ناصحین وزمان اغتشاشات هم ازاول تا آخرین شب هرشب کف خیابان بودم و هستم و۶۲ سال سن دارم ودرجبهه جانباز شیمیایی وموج وانفجار وحتی ترکش بدنم هست تاسال ۹۸که دنبال پرونده ام نرفتم وسال ۹۸ ازبنیاد نامه گرفتم رفتم اهواز چندروز آنجا گشتم پرونده ام پیدانشد تا که بعدچندروز پلاکم پیداشد وگفت شما بیمارستان صحرایی که بودید بعدشما موشک اصابت کرده وکلاّ سوخته وحالا هم خودم مریض اعصاب روان وتنگی نفس وووخیلی زیاد شده وهرروز تو خانه دعوا وبدبختی داریم وحتی خانمم هم ناراحتی قلبی گرفته هرروز دگتر وبیمارستان ودستم هم خالی موندم چکارکنم واین دولت عزیز ما که این همه فعالیت کردیم وهمچنین برای مجلس انقلابی حالا این مزد مایه که بیکار وبدبخت نه یک وامی نه خودروی ونه وام مسکن هیچی دستمایه هم که صفر وحالا میگن سازمان رزمندگان درست شده ببینیم این چه گُلی به سر ما میزنه نمیدونم چکار بکُنم واگر کسی میتونه کمک کنه راهنمایی کنه تا بتونم یک وامی چیزی بگیرم ممنون
با عرض سلام .چرا یک عده از ایثارگران که بالا چهل ویا پنجاه ماه خدمت در منطقه عملیاتی داشتن کارت جانباز پنج در صد گرفتن وبه بقیه ایثارگران نمی دهند.اگر قانون هست چرا مجلس به بنیاد جانبازان دستور نمی دهد که به بقیه ایثارگران که نگرفتن .آنها هم کار جانباز ی بگیرند اینهم شده مثل سهام عدالت که بعضی ها گرفتن وبعضی نگیرند دلیلش چیست؟
اینجانب که 28 ماه در مناطق عملیاتی غرب کشور در لشگر 58 ذوالفقار بودم و از ناحیه صورت و شکم و پا دچار ترکش شدم و 15 درصد جانبازی دارم لشگر از پول لباس بگیر تا تمام حق منطقه و کلی چیز دیگر با من تسویه نکرده آیا این کار درستی است حالا برای یک شب اسکان باید دست به چه کارهایی بزنیم

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi