شناسه خبر : 81783
دوشنبه 16 فروردين 1400 , 08:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد اسلام آباد غرب آسمانی شد

جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس"ایرج راستاد" از جانبازان استان کرمانشاه پس از عمری مجاهدت و صبوری و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات مجروحیت و جانبازی به فوز عطیم شهادت نائل آمد.

فاش نیوز - جانباز 70 درصد دفاع مقدس"ایرج راستاد" از جانبازان استان کرمانشاه پس از عمری مجاهدت و صبوری و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات مجروحیت و جانبازی به فوز عطیم شهادت نائل آمد.

بنابر این گزارش جانباز 70 درصد ایرج راستاد که به علت بیماری در بیمارستان کرمانشاه بستری بود سرانجام خلعت زیبای شهادت را به تن کرد و به کاروان شهیدان پیوست. مراسم تشییع و تدفین این شهیدِ سعید روز گذشته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در روستای شیان شهرستان اسلام آباد غرب  انجام و پیکر مطهرش در جوار دیگر شهدا آرام گرفت.
شهید «ایرج راستاد» درسال 1344 به دنیا آمد و درسال 1385 در اثر بمب گذاری عوامل ضدانقلاب از ناحیه سر و چشم دچار جراحات و آسیب شدید شد و به افتخارجانبازی نائل آمد.

اینستاگرام
❣السَّلامُ علیکَ یا بقیَّةَ اللهِ یا اباصالحَ المهدی و یا خلیفةَالرَّحمنُ و یا شریکَ القرآن اِمامَ الاِنسُ و الجّانّ و رحمة الله وبركاته.
برای آمرزش و شادی روحش صلوات.
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل الفرجهم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi