شناسه خبر : 81817
سه شنبه 17 فروردين 1400 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برنامه‌محور بودن بودجه سال ۱۴۰۰ بنیادشهید

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین در نخستین شورای معاونان بنیاد در سال جدید بر اهمیت برنامه محور بودن بودجه سال 1400 بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد.
 
تأکید بر برنامه‌محور بودن بودجه سال 1400 بنیاد شهید و امور ایثارگران

 مهندس سعید اوحدی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سال نو، به مفاهیم تحولی دعای تحویل سال اشاره کرد و گفت: در آموزه‌های دینی، مخصوصاً در آموزه‌های مذهب شیعه به‌عنوان یک مذهب پویا، انسان مؤمن که به سیره ائمه اطهار (ع) تأسی می‌کند، انسان تحول‌گرا است که در یک چرخه تسلسل یکنواخت قرار نمی‌گیرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن قرائت دعای تحویل سال، عنوان کرد: دعای تحویل سال یک دعای کاملاً منطقی و منطبق با همه تحولات روحی و جسمی است که نگاه آن یک نگاه درونی به ویژگی‌های انسان است و نگاه بیرونی نیست. وقتی گفته می‌شود «یا مقلب القلوب» یعنی خداوند انقلاب را در درون دل انسان‌ها ایجاد می‌کند که یک حرکت درونی و جوهری است.
وی اضافه کرد: طبق گفته خداوند متعال، همه پدیده‌های عالم یک ظاهر و یک باطن دارند و این دعا می‌خواهد ما را از ظاهر تحولات طبیعتی که با چشم سر کاملاً مشهود است، به یک نگاه درونی به تغییر و تحولی که به دست خداوند است برساند.
اوحدی با بیان اینکه در دعای تحویل سال در واقع از خدا می‌خواهیم که مصادیق درونی حال ما را تغییر دهد، اضافه کرد: این دعا که به زیبایی تمام نقل شده، این نگاه را به درون انسان دارد که هر تحول بیرونی در واقع باید یک زمینه درونی داشته باشد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه عنوان کرد: در شروع سال جدید باید از خودمان بپرسیم چرا در بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت می‌کنیم و واقعاً به دنبال چه هستیم. هدف ما باید خدمت به جامعه ایثارگری باشد، زیرا در آخرت شاخص‌های خداوند این نیست که ما در دنیا معاون بوده‌ایم یا کارمند یا مدیرکل، بلکه شاخص این است که چقدر با نیت صدق در خدمت ایثارگران بوده‌ایم و به چه میزان به خانواده شهید، جانباز و آزاده خدمت کرده‌ایم.
اوحدی تصریح کرد: همه ما باید آن دنیا پاسخگو باشیم کسی که مسئولیتی داشته باشد، باید بیشتر پاسخگو باشد و هرچه مسئولیت هم بزرگتر باشد، مطمئناً سخت‌گیری بیشتری خواهد بود. لذا لازم است که در شروع سال جدید نیم نگاهی به گذشته داشته باشیم و ببینیم سال گذشته چه کرده‌ایم و چقدر از این نعمت بزرگ خدمت به جامعه شاهد و ایثارگر و فرصت‌هایی که خداوند در اختیار ما قرار داده، استفاده کردیم.
معاون رییس جمهور در پایان پس از استماع گزارش ملک محمد نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران، با تشریح برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری و بودجه سال 1400، بر لزوم برنامه محور بودن بودجه سال جاری تأکید کرد و به بیان توصیه‌های راهبردی برای خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت.

منبع: ایثار
اینستاگرام
با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر عزیز و دلسوز سایت فاش نیوز
خواهش میکنم بازنشستگی و پاداش پایان بازنشستگی جانبازان حالت اشتغال با وجود 32سال از پایان جنگ و حدود 40سال از تاریخ مجروحیت اینجانب جانباز 45درصد و حالت اشتغال شده از آبادان در سال1381 را به گوش برادر عزیز و دلسوز و جانباز پیگیر آقای مهندس اوحدی برسانید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi