شناسه خبر : 81879
شنبه 21 فروردين 1400 , 08:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان گرانقدر «باقریان» آسمانی شد

پدر شهیدان والامقام «ابراهیم و حسن باقریان» از روستای کفران توابع بخش کوهپایه استان اصفهان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
پدر شهیدان گرانقدر «باقریان» آسمانی شد
«حاج یدالله باقریان» پدر بزرگوار شهیدان والامقام «ابراهیم و حسن باقریان» و پدربزرگ شهیدان «حسن قدیری» و «محسن دری» پس از تحمل سال‌ها دوری و رنج فراق فرزندانش دعوت حق را لبیک گفت و در سن 98  سالگی آسمانی شد.
پیکر پاک و مطهر این پدر بزرگوار، پس از تشییع در روستای کفران در جوار گلزار شهدای کوهپایه به خاک سپرده شد.
گفتنی است، شهید «حسن باقریان» نوزدهم اردیبهشت 1341، در روستای کفران از توابع شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و پانزدهم اردیبهشت 1361 در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به پا به شهادت رسید.
شهید «ابراهیم باقریان» یکم فروردین 1347، در روستای کفران از توابع شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و یکم مرداد 1367، در رود کارون بر اثر غرق شدن در آب در حوادث غیرمترقبه به شهادت رسید. مزار این دو شهید گرانقدر در گلزار شهدای زادگاهشان واقع است.
شهید «حسن قدیری» در سن 15 سالگی در تاریخ یکم مرداد 1365 در منطقه رود کارون و شهید «محسن دری» از کادر امنیت پرواز در تاریخ نوزدهم مرداد 1393 در حادثه سقوط هواپیمایی تهران – طبس به فیض شهادت نائل آمدند. مزار این دو شهید عزیز هم در گلزار شهدای زادگاهشان واقع است.
لازم به ذکر است داماد مرحوم «حاج یدالله باقریان»، شهید مفقودالاثر «حسن کشاورز» هم در سن 25 سالگی در تاریخ بیست و چهارم تیرماه 1346 در عملیات رمضان به شهادت رسید و مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi