شناسه خبر : 81880
شنبه 21 فروردين 1400 , 08:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همسران جانبازان اسوه‌های صبر و استقامت هستند

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان شیراز گفت: پاداش همسران جانبازان کمتر از خود جانبازان نیست چرا که آنها نیز همچون همسران خود اسوه‌های صبر و استقامت هستند.
 
همسران جانبازان اسوه‌های صبر و استقامت هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در سومین روز از سفر خود به استان فارس با خانواده شهیدان «محمدحسن، محمدجواد و محمد محسن روزی طلب» و شهید «محمد کبار»، «جواد صابر» جانباز مدافع حرم، «سید عبدالرسول میری» جانباز ۳۰ درصد و آزاده ۱۰ سال اسارت دوران دفاع مقدس و «هادی مدارا» جانباز ۷۰ درصد دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها گفت: زندگی جانبازان بسیار سخت و پر از رنج و مشقت است و همسران معزز آن‌ها نیز دوشادوش آن بزرگواران، سختی‌ها را تحمل کرده و پاداش آن‌ها نیز کمتر از پاداش خود جانبازان نیست چرا که آن‌ها نیز همچون همسران خود اسوه‌های صبر و استقامت هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری افزود: ملت شریف ایران اسلامی همیشه قدردان آن همه ازخودگذشتگی و ایثارگری شما بزرگواران است و شما همیشه در تاریخ عزتمند و عزیز هستید.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: شهدا برای دفاع از اسلام و برقراری امنیت در مملکت اسلامی در راه خدا مجاهدت کردند و در این راه از جان عزیز خویش نیز گذشتند و خانواده‌های معظم و بزرگوار آنها نیز امروز با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زمینه رشد و تعالی جامعه گام بر می‌دارند.
همچنین در ادامه این سفر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، عباس کاهه مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت‌الاسلام محمدجواد محمدی پور مدیرکل بنیاد فارس، ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خفر افتتاح شد.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان خفر نیز گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران علاوه بر حفظ شأن و منزلت آن بزرگواران، زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و امنیت در جامعه می‌شود.
وی افزود: صحت و امنیت، دو نعمت خیلی مهم و حیاتی برای زندگی فردی و اجتماعی ما تلقی می‌شود که تا وقتی که از آن بهره‌مند هستیم متوجه آن نمی‌شویم. سلامتی جسم، یک موضوع فردی است که به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و سبک زندگی سالم بستگی دارد و امنیت نیز یک موضوع اجتماعی است که همچون صحت و سلامتی در زندگی اجتماعی ما حائز اهمیت است.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تأمین امنیت یکی از مسائل ضروری و مهم همه جوامع محسوب می‌شود، گفت: جامعه در سایه تأمین امنیت به رشد، تعالی، پیشرفت و ترقی می‌رسد. نیروهای نظامی و انتظامی حافظان نظم و امنیت شهرها و مرزهای مملکت اسلامی هستند و از آنجا که حافظان امنیت اجتماعی در نوک پیکان دفاع از امنیت جامعه هستند و به این دلیل در معرض خطر قرار دارند پس برای رشد و تعالی و تأمین امنیت جامعه، مردم می‌بایست ارزش معنوی این موضوع را بدانند.
وی خاطرنشان کرد: زمانی که مردم با ارزش و جایگاه شهادت و ایثار در جامعه آشنا شوند و مشتاقان به سوی این جایگاه معنوی بشتابند و در جهت تأمین امنیت جامعه گام بردارند، قدرت ملی تحقق پیداکرده و امنیت اجتماعی حکمفرما می‌شود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi