شناسه خبر : 81999
چهارشنبه 25 فروردين 1400 , 11:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری دوره آموزشی«آموزه‌های اخلاقی در ماه رمضان» در بنیاد شهید

اداره کل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران دوره آموزشی «آموزه‌های اخلاقی در ماه مبارک رمضان» را با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌کند.

اداره کل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران دوره آموزشی «آموزه‌های اخلاقی در ماه مبارک رمضان» را با همکاری و تأمین محتوا توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تمام کارکنان رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

محتوای آموزشی ارائه شده در این طرح در قالب 30 فایل ویدئویی کوتاه از روز 25 فروردین (ابتدای ماه مبارک رمضان) به‌صورت روزانه در کتابخانه سامانه فراگیر و نیز کانال آموزش کارکنان در پیام‌رسان گپ بارگذاری می‌شود و در پایان دوره آموزشی به 30 نفر از کسانی که حداکثر نمرات را کسب کرده باشند جوایزی اهدا خواهد شد.

ارائه محتواهای آموزشی در پیام‌رسان گپ به‌منظور امکان دسترسی تمام همکاران در بستر وب علاوه بر سامانه فراگیر آموزشی پیش‌بینی‌ شده است و همکاران به‌منظور حضور در این دوره باید در اسرع وقت نسبت به نصب این برنامه اقدام کنند.

گفتنی است توضیحات کامل و نحوه عضویت در کانال مربوطه در بخشنامه شماره 11933/00/5009 مورخ 1400/01/17 ارائه شده است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi