شناسه خبر : 82014
پنجشنبه 26 فروردين 1400 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اسرائیل! عربستان هم حتی کنارت نمی ایستد!

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بر اساس فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده است، این دانش‌آموز عربستانی با نام «بدر سلمان الملحم» به نشان نقره المپیاد بین‌المللی شیمی در جمهوری چک دست یافت.

در مراسم تقدیر از برگزیدگان المپیاد جهانی شیمی، نخبه عربستانی با پرچم کشورش بر روی سن قرار گرفت،‌اما به محض اینکه شرکت کننده اسرائیلی با پرچم رژیم اشغالگر قدس کنار وی قرار گرفت، دانش آموز عربستانی بلافاصله از کنار وی رفت و چند متر آن طرف‌تر در کنار دانش آموز ایرانی که پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دست داشت،‌قرار گرفت.

فعالان عرب در فضای مجازی به تمجید از این حرکت دانش‌آموز عربستانی پرداختند که حاضر نشد در کنار دانش آموز صهیونیست قرار گیرد و ترجیح داد در کنار دانش آموز ایرانی قرار گیرد.

 این حرکت دانش آموز عربستانی نشان می‌دهد مردم عربستان بر خلاف حکام سازشکار و همدست با صهیونیست‌ها، دل خوشی از اشغالگران قدس نداشته و با عادی‌سازی روابط با آنها مخالف هستند

اینستاگرام
لعنت به حاکمان عرب ...!
حاکمان آل سعود ، که مردم بیگناه یمنی را ، به خاک و خون کشیدند ...!
حاکمان کشورهای عربی که ، پای مبز (پیمان صلح ابراهیم) رژیم نامشروع ، اشغالگر و متجاوز صهیونیستی با جعل کشوری بنام (اسرائیل) را به رسمیت شناختند...!
رژیم منحوس و کشور اشغالگری که ، میلیارها دلار هزینه می کند ، برای کسب هویت جعلی کشور خود ، که متعلق به دیگران است ...!
اگر اعراب و حاکمان آنان با وحدت ، اراده جمعی داشتند ، بفرمود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) ، اگر هر عرب مسلمانی ، سطل آبی خالی می کرد ، اسرائیل را آب ، برده بود و اثری از آن باقی نمانده بود ...!
اما افسوس ، هزاران افسوس از حکومت ذلت بار و تحقیر آمیز آنان که توسط ، آمریکا و کشورهای غربی که به بردگی رفتند ، بخاطر نفت آنان ...!
زنده و جاوید باد ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، خم نیاورد و بابت اقتدار و صلابتش هزینه گزافی داد و در دل مسلمانان آزاده جهان ، حاکمیت می کند ...!
این قدرت معنوی جمهوری اسلامی ایران ، به تعریف روز (ابر قدرت جهان اسلام) تلقی شده ، نامیده میشود و کابوس کفار جهانی ، مبدل شده است ...!
پاینده ابدی ، جمهوری اسلامی ایران و ایرانی ...!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi