شناسه خبر : 82024
پنجشنبه 26 فروردين 1400 , 12:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیاد شهید مازندران با جانباز بابلسری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با جانباز سرافراز قطع نخاعی «هانی آقاجانی» دیدار و از صبوری، استقامت و پایمردی یادگار عرصه دوران دفاع مقدس دلجویی به عمل آورد.

دیدار مدیرکل بنیاد شهید مازندران با جانباز بابلسری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با جانباز سرافراز قطع نخاعی هانی آقاجانی دیدار و از صبوری، استقامت و پایمردی یادگار عرصه دوران دفاع مقدس دلجویی به عمل آورد.

وی پس از این دیدار طی گفت‌وگویی جانبازان را مردان بی‌ادعای ایران اسلامی دانست و گفت: جانباز سرافراز هانی آقاجانی همانند دیگر جانبازان این سرزمین پهناور نمونه بارز غیرت و مردانگی است و موجب افتخار و سربلندی جامعه ما محسوب می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با بیان اینکه عدم تجلیل و تکریم از زحمات و سختی‌های طاقت‌فرسای جانبازان عزیز (عوارض ناشی از دوران جنگ)، یک نوع ناسپاسی است عنوان کرد: همه دستگاه‌ها و مسؤولین باید به این اسوه‌های بی‌نظیر و قهرمانان واقعی تاریخ انقلاب اسلامی ایران احترام بگذارند و این اصل مهم را برای خود یک وظیفه شرعی و دینی بدانند. 

یوسف پور با اشاره به اینکه ملت شریف ایران دلاورمردی و از خود گذشتگی شهدای والامقام، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز را هرگز از یاد نخواهد برد گفت: امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری جوانان شایسته‌ای هستند که جان در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و آسمانی شدند.

وی تصریح کرد: عده‌ای از این بزرگ‌مردان در دفاع از خاک میهن و وطن با تقدیم عضوی از اعضای بدن خود همچون قمر بنی‌هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) به مقام جانبازی رسیدند و جمعی دیگر از فرزندان غیور این سرزمین، سالها سختی های دوران اسارت را تحمل کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان و ایثارگران عزیز افزود: جانبازان نخاعی گنجینه‌هایی هستند که نام پر افتخار آنان همیشه در تاریخ می‌درخشد.

در این دیدار صحبت‌های جانباز سرافراز قطع نخاعی هانی آقاجانی از زوایای گوناگون مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف‌پور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، دو تن از کارشناسان اعزامی بنیاد مرکز، رئیس حراست و رئیس بنیاد بابلسر در این دیدار حضور داشتند.

گفتنی است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پیش از این دیدار در جلسه هم اندیشی و صمیمی انجمن جانبازان نخاعی استان شرکت کرد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi