شناسه خبر : 82030
پنجشنبه 26 فروردين 1400 , 14:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مستند «لشکر زینبی» از شبکه یک

مستند «لشکر زینبی» از شبکه یک پخش میشود

فیلم مستند «لشکر زینبی» به کارگردانی محسن اردستانی ساعت ۲۰:۱۰ پنجشنبه شب بیست و ششم فروردین ماه از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، مستند «لشکر زینبی» که روایتی از تصاویر منتشرنشده‌ی دیدار خانواده‌های شهدای مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب است، پنج‌شنبه ۲۶ فروردین ساعت ۲۰:۱۰ از حساب‌های KHAMENEI.IR و شبکه اول سیما منتشر می‌شود.

این مستند همچنین در روز جمعه ۲۷ فروردین ساعت ۲۱:۱۰ از شبکه پنج سیما و روز شنبه ۲۸ فروردین ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش خواهد شد.

مستند «لشکر زینبی» به همت مؤسسه پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای) و به کارگردانی محسن اردستانی تهیه و تولید شده است.

این اثر اولین قسمت از مجموعه «این ستاره‌ها» است که قصد دارد به مرور، گوشه‌ای از جلسات و ارتباط همیشگی رهبر معظم انقلاب با خانواده معزز شهدا را به نمایش درآورد.

منبع: مهر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi