شناسه خبر : 82115
دوشنبه 30 فروردين 1400 , 11:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خطر نفوذ اطلاعاتی امنیتی دشمن در ارکان نظام

بعد از فتنه سال ۸۸ بسیاری از اطرافیان نزدیک سران و سردمداران به خارج گریختند که اینها به واسطه نزدیکی به موسوی و کروبی و هاشمی، از درون ایران اخبار دست اول و مهم و درستی داشتند و متاسفانه و متاسفانه، سازمان های جاسوسی...

فاش نیوز -  مدتی است موضوعی ذهنم را بدجور مشغول کرده و با مطالعه و تفکر زیاد به موضوعی (در حد یقین) رسیده ام - که تهدید بسیار بزرگی برای ایران و اسلام است.
سرویس های جاسوسی اخیرا خیلی هوشمند شده اند؛ قبلا اطلاعاتشان را از منافقین می گرفتند (اطلاعات درست و غلط و خیلی موارد مخدوش).
ولی بعد از فتنه سال 88 بسیاری از اطرافیان نزدیک سران و سردمداران به خارج گریختند که اینها به واسطه نزدیکی به موسوی و کروبی و هاشمی، از درون ایران اخبار دست اول و مهم و درستی داشتند و متاسفانه و متاسفانه، سازمان های جاسوسی موساد و آمریکا و انگلیس که برای اطلاعات مخدوش و غلط منافقین هزینه‌ی زیادی می کردند و اغلب هم به جایی نمی رسیدند، این بار مفت و مجانی و فقط بابت حق پناهندگی به این ها (اطرافیان سران فتنه و…) دقیق‌ترین اطلاعات را بعد از سال 88 دارند بدست می آورند.

و تاسف دارم و درد دل دارم از اینکه که این سازمان های جاسوسی حتی به مهمترین منصب ها و ارگان های مهم، آنهم  در رده های بالا  نفوذ کرده اند.

اگر یک روز شنیدید که این سازمان های جاسوسی، علاوه بر نفوذ و تاثیر مستقیم و غیر مستقیم در بعضی مدیران و مسئولین رده‌بالای کشور، به بعضی از مقامات رده‌بالا در سازمان های مهم - سپاه، ارتش  و سرویس های امنیتی ایران هم  رسوخ و نفوذ کرده اند (حتی نظامی و هسته ای) نباید تعجب کنید.

بالاخره موسوی و کروبی و هاشمی سال ها  مناصب رده اول کشور را داشتند و یقینا این افراد مهم مریدان و دوست‌دارانی در وزارت اطلاعات و مناصب مهم امنیتی (حتی وزارت اطلاعات سپاه) دارند؛ و به خاطر کینه ای که در فتنه 88 و بعد از ان ایجاد شد - من تهمت به موسوی و هاشمی،و…  نمی زنم - ولی نزدیکان ایشان که با آنها سال ها دمخور بودند و با بغض و کینه از کشور خارج شدند و همان طور که توضیح دادم هوادارانی هم در داخل سیستم و نظام دارند و  با آنها در ارتباط اند....(این ها هم انسان هستند - شهوت و غضب دارند) لذا بسیاری از کارها و اتفاقات عجیب و غریبی که در سال های بعد از 88 مشاهده می شود و هر سال هم بیشتر می شود و……به این خاطر است.

ابن عباس مفسر قرآن بود. در زمان خلفا، در باطن دلش سال ها با  مولایمان حضرت امیر بود (خودش را شاگرد و مرید آن حضرت می دانست) بعد از خلافت ظاهری حضرت امیر هم جزء فرماندهان اصلی و یار غار و خاص آن حضرت بود و در زمان امام حسن هم فرمانده اصلی لشکر امام حسن بود؛ ولی معاویه بالاخره در او نفوذ کرد و عاقبت آن شد که می دانید.

وقتی در فکر و ذهن و ظاهر و باطن بعضی مسئولین اجرایی نفوذ کرده اند، نباید این احتمال بسیار قوی را نادیده گرفت (با دلایلی که گفتم) که امروزه با این سازمان های جاسوسی فوق مدرن - در بعضی مناصب بسیار مهم سیستم اطلاعاتی - رسانه ای - و سپاه و ارتش نفوذ کرده باشند؛ و این خطر مهمی‌ست.

پیش از این فکر و ذهن افراد را منحرف می کردند؛ اما اکنون روح و جسم بعضی را تسخیر کرده اند و در واقع با خواست خودشان نفوذی شیطان شده اند.

و اما راه کار چیست؟
الف- (مقدمه) اولا آیا این موضوع واقعیت دارد، و اگر واقعیت دارد، چطور می شود این افراد را شناسایی کرد؟
در کشورهای غربی فرض محال را هیچگاه محال نمی دانند - چه رسد به این که فرض نباشد (امری قطعی باشد). لذا در جهت منافع ملی خودشان سیستم های موازی اطلاعاتی دارند (ایران هم دارد).
ولی انگار این سیستم موازی در ایران، جایی لنگ می زند و نفوذی ها در دستگاه های مختلف، بی سر و صدا کار خودشان را دارند انجام می دهند!

دلیل این لنگ زدن و عدم توفیق در کشف نفوذی ها این است که مثلا" در آمریکا در پاسخ به یک سوال بسیار مهم و امنیتی (یک خبرنگار یا هر سوال کننده ای) همه مسئولین (در هر رده ای) به طور مشخص می گویند: من نمی توانم به این سوال شما جواب بدهم (در واقع به آنان یاد داده اند که اگر سوال شد فقط این جواب را بدهند)؛ که اگر جوابی غیر از این  دهند محاکمه می شوند. یا در موارد حاکمیتی و امنیتی مهم (خط قرمزها) همه رفتار آنها (چه گفتار - چه کردار) یکسان است (یک صدا هستند). ولی در ایران حتی مسئولین یک حزب و حتی افرادی که  مناسب امنیتی دارند آنقدر حرافی می کنند (آنهم حرف ها و رفتارهای متضاد و متناقض) که تشخیص فرد نفوذی ساکت موزی بسیار سخت می شود.

ب- نتیجه (راه کار) تنها روشی که می تواند جاسوس های نفوذی  واقعی و خطرناک را شناسایی کند این است که به دستور رهبری، همزمان رییس قوه مجریه و قضاییه، رییس مجلس، رییس صدا و سیما، وزیر اطلاعات، رئیس اطلاعات سپاه و رئیس ستادکل نیروهای مسلح یک بار هم که شده به خاطر اسلام و این نظام که معتقدیم باید بدست صاحبش (امام زمان عج) بدسد، بدور از اختلافات، دور هم در جلسات منطم بنشینند و شور کنند؛ که راهکار پیدا خواهد شد؛ چون 1400 سال پیش امام علی علیه‌السلام راه کار را توضیح داده است؛ پس هر مسئول رده‌بالایی نباید فکر کند که زیر مجموعه خودش کاملا پاک است؛ چون نفوذی های امروزی در تمام ارکان یک حکومت ورود و نفوذ می کنند.

و البته کار مشکل است و به خداوند پناه می بریم و فقط دعا می کنیم؛ چرا که متأسفانه مسئولین سال هاست که در قاچاق کالا و ارز ناموفق و غیر هماهنگ عمل کرده اند؛ چه رسد به این پروژه های اطلاعاتی و امنیتی در عصر جدید، که بسیار پیچیده شده است.

 و حسن ختام کلام اینکه از نظر حقیر راه کار را باید در نامه مولای متقیان، علی ع به مالک اشتر جستجو کرد. در عهدنامه‌ی مالک اشتر، ابتدا وی را به انتخاب افراد شایسته مأموریت می دهد، و پس از آن می فرماید:

پس در انتخاب آنان، هرگز به فراست و خوش‌بینی و خوش‌گمانی تکیه مکن؛ زیرا افراد زرنگ، راه جلب نظر و خوش‌بینی زمامداران را با ظاهرسازی و خوش‌خدمتی خوب می دانند؛ در حالی که ورای این ظاهر جالب، هیچ‌گونه امانتداری و خیرخواهی وجود ندارد.

سپس به وی دستور می دهد با فرستادن ماموران مخفی راستگو و باوفا کارهای آنان را زیر نظر بگیرد؛ زیرا مراقبت و بازرسی مداوم و پنهانی، سبب می شود که آنان به امانتداری و مدارای با مردم وادار شوند.

می فرماید: اعوان و انصار خویش را سخت زیر نظر بگیر. اگر یکی از آنان به خیانت دست زد و مأموران مخفی تو به اتفاق، چنین گزارشی دادند، به همین مقدار از شهادت بسنده کن و او را زیر تازیانه‌ی کیفر بگیر و به میزان خیانتی که انجام داده او را مجازات کن؛ سپس وی را در مقام خواری و مذلّت بنشان و نشانه‌ی خیانت را بر او بنه و گردنبند ننگ و بدنامی را به گردنش بیفکن، تا عبرت دیگران شود.

جانباز دکتر مرتضی رضیعی

اینستاگرام
آقای دکتر سلام و روز بخیر ، مطالب بسیار مهمی اذعان داشته اید که نیاز بسیار زیادی به توجه و تامل دارد ، آنچه فرمودید با علم به صحت این اطلاعات ، امیدوارم نسبت به بی طرفی هم ، انصاف به خرج دهید !! البته بنده هرگز و هرگز به شما اتهامی وارد نمی کنم ، اما اینکه تمامی منابع درز مسائل اطلاعاتی ، امنیتی را به سران فتنه ، که جرمشان غیر قابل انکار است و بخشش است ، نسبت دادید ، بنده نیز به مواردی اشاره دارم.
در آخرین ماه های ریاست جمهوری ترامپ و وزیر امور خارجه اش مایک پمپو ، که سابقا" ریاست (سیا) را در اختیار داشت ، در یک کنفرانس خبری رسانه ای ، اعلام داشتند : اسنادی از سازمان سیا که از حالت طبقه بندی محرمانه خارج شده ، نشان از همکاری گروه طالبان ، پس از سرنگونی دولتش در افغانستان با جمهوری اسلامی ایران را منتشر کرده و ادعا کرده سران این گروه تروریستی ، در ایران پناه گرفتند ، پس از آن عنوان نمودند ، فرد شماره دو طالبان (ابومصری) هنگامی که هویتش برای سیا فاش شد ، به عوامل موساد ماموریت دادند این فرد را در مشهد ، ترور کنند ، پس از آن عوامل موساد این فرد را به همراه دخترش ، در یک محل پر ازدحام در مشهد ترور و متواری شدند . البته شاید کمی جزئیات دقیق نباشد ، چون بنده فقط این مطالب را همان زمان شنیدم بیاد دارم ، هر چند بیشتر این مطالب حاکی از تخیلی بودن این اطلاعات تا صحت آن دارد ، اما تاریخ این وقایع با دولت وقت آنزمان ، بسیار مورد شک و تردید است ، که چگونه این منابع درز پیدا کرده که منبع سیا و موساد به آن دسترسی داشتند و به آن استناد کرده بودند.
از سوی دیگر مورد آقای اسفندیار رحیم مشائی است که زمانی که در سازمان گردشگری بودند ، خانمی که نامش را بیاد ندارم و رزومه خیلی فاجعه باری داشتند و از بستگان بسیار نزدیک با دربار پهلوی ، با 25 هزار دلار (آنزمان) از جیب دولت در هتل لاله پذیرائی کردند و پس از محرز شدن فسادهای اخلاقی و اطلاعاتی رئیس دفتر ، ریاست جمهوری وقت ، نامبرده محاکمه و در زمان محاکمه در دادگاه رفتارهای شنیعی داشتند که بسیار جای تاسف دارد! ذکر این نکات صرفا" بابت توجه به یک گروه نیست ، هر فردی از هر طیف سیاسی ، باید نصبت به مسائل امنیتی کشور خود ، حتی سر سوزنی ، تعصب وطنی و میهنی به خرج دهد و شاهد بی تفاوتی افراد ، نباشیم.
باز خدای متعال را شاهد میگیرم ، به هیچ جناحی تعلق خاطر نداشته ، از باب انصاف خواهشمندم ، به گروهای دیگر هم از این بابت ، اتهام (حالا نه خیانت) بی توجهی وارد شود ، مانند برخورد ناروا با آقای علوی و دخالت مستقیم حضرت آقا!
با توجه به زمان انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری 1400 و هجمه سنگین و پرفشار رسانه های خارجی و عواملش در فضای مجازی!! برای سرد کردن تنور انتخابات و مایوس کردن مردم از حضور در محل اخذ صندوق های آرای مردمی ، از کلیه عزیزان کارشناس تقاضا دارم ، در بیان دیدگاه و تحلیل خود اول ، دشمن شاد نباشند دوم ، محیط جامعه را به نشاط در حضور در انتخابات تشویق کنند . سوم ، از تعصباتی که باعث می شود ، واقعیت پنهان بماند اجتناب کنند و مواردی که حتما" صاحب نظران پر اندیش تر از بنده بر آن واقف هستند ، لحاظ نمایند.
در پایان برای این انتخابات ، حضور حداکثری افراد را آرزومنیم و امیدواریم ، اصلح ترین فرد بر کرسی خیابان پاستور ، ساختمان ریاست جمهوری ، قرار بگیرد.
والسلام
با سلام خدمت عزیزان
این حقیر این مطلب را حدود یک و نیم سال پیش نوشتم و بصورت درد و دل شخصی برای سر دبیر محترم فاش نیوز ارسال کردم
و حتی انزمان تاکید کردم که به خاطر مصالح نظام این درد دل شخصی را منتشر نکنند
حال نمیدانم چرا عزیزمان این متن را انهم بدون تاریخ منتشر کردند بهتر بود منتشر نمیکردند و یا لااقل تاریخ این متن را هم می نوشتند
شاید و به احتمال زیاد به خاطر حوادث هسته ای اخیر ( ۲ حادثه طی یکسال در نطنز ) و ترور شهید فخری زاده و… .. سر دبیر محترم قصدشان این بوده که طی چند سال اخیر که عده زیادی از مردم عادی چون حقیر که دغدغه این مسائل ( نفوذ تا این حد !! ) را داشتند ولی چرا مسئولین رده بالا تا این حد بی توجهی کردند !!
آقای دکتر عزیز با عرض سلام و احترام مجدد
در ابتدا صفای آن دل پاک و زلالتان را عشق است ، که مرقوم فرمودید ، حرف دلی و درد دلی بوده حالا با تاریخ آنزمان یا این زمان ، که جای شک و شبهه ای از باب بی طرفی شما ، وارد نیامده و نخواهد آمد.
بنده حقیر نیز اگر جسارت کردم ، این موضوع را باز کردم ، همان ابتدا اذعان داشتم ، هرگز و هرگز به شما اتهامی وارد نخواهم کرد ، چون در بیان افکار خود ، همیشه یک معیار برای خودم قائلم و همیشه ابراز می دارم ، که بنده دیگران را قضاوت نمی کنم ، چون در مقام قضاوت نیستم و تنها قاضی ، عادل و بیطرف ، خداوند متعال است ، که همیشه و همه جا شاهد بر اعمال ، رفتار و کردار ماست و اگر لحظه ای ، ما را به حال خود بگذارد ، مقام انسانیت و مسلمانی خود را فراموش کرده و به بیراهه می رویم.
البته آقای دکتر همانگونه که فرمودید ، تاریخ درج مطلب شما در این شرایط ، به چند عامل شاخص باز می گردد که از باب مصلحت ، بنده علاقه ای به ذکر آن و موشکافی آن ندارم ، هر چند که علت آن کاملا" محرز است ، هر گاه عده ای در باب مسائل سیاسی روز قرار می گیرند بنابر مصلحت سیاسی روز ، اقدام به انتشار مطالب مورد نظر خود را می کنند ، دیگر این سلائق شخصی و سیاسی ، دخلی به بنده هم ندارد که نیازی به اظهار نظر بنده نیز ، نمی باشد و صلاح مملکت خود را ، خسروان دانند.
نیت شما در بیان (بی توجهی مسئولان رده بالا در نفوذ منابع اطلاعاتی دشمنان نظام) ، کاملا" متین و بجاست ، ایکاش همگان مانند شما از زاویه دلسوزان نظام به این موارد حساسیت به خرج داده ، فارغ از طیف های سیاسی داخلی ، واکنش انجام می دانند ، اما افسوس از افرادی که ابتدا مصلحت جناح خود را ارزیابی و سپس اظهار نظر می کنند ، که این اقدام نه به سود نظام است نه حتی به سود جناح های داخلی ، چون باید در هر اقدام و نظری فارغ از سیاسی کاری ، مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مد نظر قرار دهند و همین غفلت عده ای فرصت طلب ، شاهد عملیات پیچیده داخلی و خارجی دشمنان در فتنه انتخابات 88 بودیم .
البته خود بنده بارها اظهار داشته ام تعلق خاطری به دو جناح ، طیف چپ و راست نداشته و با شرایط اجتماعی فعلی خود ، هیچ علاقه ای به ورود به این جناح ها هم ندارم و همین که اگر خداوند بنده حقیر را بعنوان یک ایثارگر ، این انقلاب و نظام قبول کند ، رضایت خاطر کامل خواهم داشت ، در بحث این موضوع بنده حقیر خود را مرید ، سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی ، می دانم که هرگز وارد میدان سیاسی کاری نشده و اظهار می داشتند ، ورود به سیاست ، ما را از اخلاقیات ، به دور می سازد ، به همین دلیل ، نه درآمد بیشتری می طلبم ، نه پست و مقامی ، به همین شرایط فعلی با وجود کاستی های که به آن نیز وجود دارد ، خدارا شاکرم ، هر چند فقط آقای بهروز ساقی عزیز ، سردبیر محترم سایت فاش نیوز ، در جریان مشکلات شخصی بنده بوده و خود بنده از ایشان تقاضا کردم ، مشکلات شخصی بنده رسانه ای نشود و مشکلات دیگر ایثارگران ، بر مشکلات بنده ارجحیت دارد.
حال عده ای از جناح مقابل ، در راس دولت قرار گرفتند ، با شعارهای ابتدائی تودهای مستضعف جامعه ، که جامعه نیز اقبال نمود و تن به این اعتماد داد ، اما برخی که همیشه در همه تاریخ دیده شده ، یک لحظه به غفلتی دچار و از خود و آرمان خود منفک شد ، و ما را به تکرار تاریخ از زمان مصدق ، بازرگان و بنی صدر نشان داد که شاید این تشابه از اساس درست نباشد ، اما در چند نکته دچار این ابهامات شدیم.
اما باید با قطعیت کامل اعلام کرد ، اگر نبود تذکرات رهبری فرزانه انقلاب ، حضرت آقا ، عده ای با سوار شدن روی موج احساسات مردم ، شاید دچار یک انحراف شده و مسیر رو به جلوی نظام ، دچار آسیب های جدی می شد.
زمانی که مشخص شد افرادی به عمد ، دچار انحطاط شده و باید راه جبران خسارات اقدام خود را درست در جای ممکن نشان دهند ، چنین کاری نکرده در برابر به گونه ای از آنان حمایت هم شد که این تناقض دیگر در ادبیات سیاسی بعد از انقلاب کشور ما ، قابل تحمل نبود و در لحظه مقرر، وفاداران واقعی نظام ، از آنان دیگر تبعیت نکرده و این عده را که حتی در برابر اصلانیت رهبری قرار گرفت ، شدیدا" نکوهش کردند ، که از جمله آنان می توان به واکنش ، ائمه جمعه شهرستان های سراسر کشور نیز ، اشاره کرد.
بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران ، هر قدرتی با هر پشتوانه ای ، در برابر ولایت فقیه قرار گرفت ، سرنوشتی جزء شکست نصیب آنان نشد و ثابت کرد معمار کبیر این نظام ، حضرت امام (ره) با توصیه اکید به وفاداران واقعی نظام به پیروی از ولی فقیه زمان خود ، هرگز پای فراتر نگذارند و این شعار بنیادین انقلاب ، (پشتیبان ولایت فقیه باشید ، تا به این مملکت آسیبی نرسد) و در همین امتداد هوشیاری دلسوزان ، به همراه توصیه های مکرر رهبری فرزانه ، حضرت آقا ، ما را از هزاران گردانه های تاریک و مه گرفته ، به مدینه فاضله برساند.
در پایان از نظرات دلسوزانه شما بار دیگر تشکر کرده ، از سایرین هم تقاضای امر بر بی طرفی ، در بیان نکات ، مصلحت نظام را داشته ، و در آستانه انتخابات پیش رو ، به هوشیاری و انتخاب اصلح ، دعوت می کنم.
والسلام
باسلام خدمت دکتر وددیگر اساتید اهل قلم .ای بزرگوار .شما باید ما کم سوادهها را با نوشته ها ودرسهایتان پند وراهنما باشید.البته قصد جسارت ندارم .شما بزرگوار خود بهتر میدانید که حرف وگفته ها وفکر حرفها خود نعمت خدادای بر مردان پاک ونودوست ووطن پرست است که خداوند به هرکس نمیدهد.شما بزرگواران صدای برحق وپیشگیر هر ظلم در جامعه بوده وهستید.وپیشگیری همیشه بهتر از درمان بوده وخواهد بود که باعث از دست دادن شهید ان والامغام همچون فخری زاده ها وحاج قاسم ها نشویم وهیچ وقت در هر شرایطی دشمن را ضعیف فرض نکنیم .حرف ودرد دل شما بزرگواران راه گشا ی ملت است وهمه ما باید حرف منطق وبی قصد وقرض را در هر پست ومقامی پذیرا باشیم.وکسی که حرف منطق را پذیرا نباشد .حتمی بداند که گمراه خواهد گشت..امثال روحانی نماها ومنفعت طلبان.خداوند من وهمه انان را به راه حق وحقیقت هدایت فرماید ان شاالله .ما منتظر دل نوشته های شما که هر جمله ان راه گشا ی و چراغ راه انسانیت ووطن پرستی هستیم خداوند عمر پاکان رادوچندان کند .در این دنیای بی بند وباری وزرق وبرق پرستی.ان شاالله امین.حضرت حق یارونگهدارتان.
باسلام خدا جای حق نشسته ووطن فروشان یکی یکی رسوا خواهند.شد .این اولیش.وصدای بدی هم بزودی رسانه ای خواههد شد.خداوندا حق را به حقدارش بده.امین .
با سلام وعرض قبولی طاعات وعبادات برادربزگوارم جناب اقای عسگری .جانبازان وایثارگران زیر بیست وپنج درصد وفاقد مشاغل دولتی هم انروزها رزمنده بودند..خدا لعنت کند صددام را خودش گور به گور شد.اما صد اول اسمش بازم به جان رزمندگان بعداز جنگ افتاد وعده ای که این روزها پس از جنگ واقتصاد پر برکت دولت روحانی را در نظر
نگرفته بودند ناخداگاه دری را روی صد صددام گشوده وصد وارد شد.در بسته شد .شد درصد وجان کسانی را که قدرت جوانی ان موقعه وتحمل درد وحتی بازگو کردن مجروحیت را از شرم وحیای وپاکی وصداقت وهمسنگران شهیدشان برزبان هم نمی اوردند.وکار دولتی هم بعد از جنگ کم بود ویا مدرک دیپلم به بالا میخواست .وما هم بخاطر جنگ و وطن وناموس ودین وعقایدی که به اامامان وسالار شهیدان داشتیم.کسرمان امد بار بر دوش دولت انقلابی بگذاریم حالا باگذشت سه دوره واندی از جنگ عوارض ناشی از جنگ یکی یکی بروز ونمایان شده از یک طرف وفشارهای اقتصادی وغیره........از طرف دیگر....ما غیر دولتی ها وزیر بیست وپنج درصد ی ها چه گناهی کرده ایم .که باید از دو سر بسوزیم..تا دیر نشده صدای این باقی مانده ها را به گوش رهبر عزیز ودیگر مردان حق گو وحق طلب برسانید.که بار شرمندگی ما را نزد خانواده هایمان کم شود.ما سوخته دلانیم وباز میسوزیم.فکر ناموس وبی سر پناهی انان شده عذاب الیم من وامثال من .حق یارتان وپایدار وخدمت به خلق خدا چراغ راهتان....یا علی مدد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi