شناسه خبر : 82135
دوشنبه 30 فروردين 1400 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایشگاه مجازی «روایت نقش» برگزار می‌شود

نریمانی از برگزاری نمایشگاه مجازی «روایت نقش» با همکاری موزه مرکزی شهدا و موزه هنر‌های معاصر فلسطین خبر داد.

 

برگزاری نمایشگاه مجازی «روایت نقش» رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، محل برگزاری فیزیکی نمایشگاه را در فرهنگستان هنر اعلام کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه تا دوم اردیبهشت سال جاری بر روی پرتال فرهنگستان هنر به آدرس اینترنتی http://honar.ac.ir قابل رویت است.

وی تصریح کرد: ۴۰ اثر برگزیده نقاشی در دو بخش پرتره شهدا و آزاد، در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است که آثار مربوط به هنرمندانی همچون کیخسرو خروش، مصطفی گودرزی، حبیب‌الله صادقی، کاظم چلیپاف و عبدالحمید قدیریان است.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، موزه‌گردی مجازی را از جمله برنامه‌های این اداره کل برشمرد و افزود: سال گذشته بیش از ۷۰ اثر کلیپ از آثار موزه‌های شهدا تهیه و در فضای مجازی منتشر شد و امسال نیز تهیه و انتشار بیش از ۱۰۰ کلیپ برنامه‌ریزی شده است.

وی برگزاری نمایشگاه از آثار هنری شهدا  در سال گذشته را از جمله فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد و افزود: سال گذشته، نمایشگاهی تحت عنوان «هنر مردان خدا» از آثار خوشنویسی، نقاشی و کاریکاتور شهدای گرانقدر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi