شناسه خبر : 82137
دوشنبه 30 فروردين 1400 , 12:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی عروج سردار حجازی

تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی عروج سردار حجازی: فقدان او حقاً مایه‌ی تأسف و اندوه است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب طی پیامی درگذشت سردار محمد حجازی را تسلیت گفتند و اظهار داشتند: او در همه مسئولیت‌های بزرگی که در سپاه خدمت کرد، سربلند و موفق بود.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت سردار پرافتخار سیدمحمد حجازی را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

با تأسف فراوان خبر درگذشت سردار پرافتخار، سردار سیدمحمد حجازی رضوان‌الله‌علیه را دریافت کردم. عمری سراپا مجاهدت، فکری پویا، دلی سرشار از ایمان راستین و آکنده از انگیزه و عزم راسخ، و نیرویی یکسره در خدمت اسلام و انقلاب، خلاصه‌ای از شخصیت این مجاهد فی سبیل الله است. او در مسئولیت‌های بزرگ و اثرگذار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت کرده و در همه‌ی آنها، سربلند و موفق بوده است.

فقدان او حقاً مایه‌ی تأسف و اندوه است. لازم می‌دانم به همسر گرامی و فرزندان و دیگر افراد خاندان و به دوستان و همکاران ایشان صمیمانه تسلیت عرض کنم و صبر و تسلّا برای آنان از خداوند متعال مسألت نمایم. رحمت و مغفرت و رضوان الهی بر این برادر فقید باد.

سیّدعلی خامنه‌ای
30 فروردین 1400

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi