شناسه خبر : 82138
دوشنبه 30 فروردين 1400 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت سید حسن نصرالله برای درگذشت سردار حجازی

پیام تسلیت سید حسن نصرالله به رهبر انقلاب در پی درگذشت سردار حجازی

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان عروج شهادت‌گونه سردار حجازی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

به نقل از پایگاه خبری المنار، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان با ارسال تلگرافی عروج شهادت‌گونه سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد حسین‌زاده حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

در پیام تسلیت دبیرکل حزب‌الله آمده است: از درگذشت سردار حجازی آن هم زمانی که محور مقاومت به وجود پربرکت ایشان نیاز داشت بسیار اندوهگین هستیم. ایشان برادری بزرگ، پشتوانه‌ای قوی و فداکار، یک الگوی اخلاقی و نیز  فردی روشن‌فکر و باتجربه بود.

سید حسن نصرالله همچنین پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای برای سردار سلامی  فرمانده‌کل سپاه و سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس به‌مناسبت درگذشت سردار حجازی ارسال کرد.

شب گذشته روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار سرافراز، جانباز عالی‌قدر سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی، بر اثر عارضه قلبی خبر داد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: سردار حجازی که در کارنامه خود مدتی مسئولیت سپاه در لبنان را داشت در سال‌های اخیر تجارب ارزنده خود را برای یاری‌بخشی به مدافعین حرم و کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری به‌کار گرفت.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi