شناسه خبر : 82146
سه شنبه 31 فروردين 1400 , 08:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دومین جشنواره قرآن و عترت «شهید فخری زاده» برگزار می‌شود

به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده‌های محترمشان، دومین جشنواره قرآن و عترت «شهید فخری زاده» با محوریت سوره مبارکه فرقان و سیری در نهج البلاغه برگزار می‌شود.
 
دومین جشنواره قرآن و عترت «شهید فخری زاده» برگزار می‌شود
 در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه فراگیری و انس عمومی با قرآن کریم و ایجاد زمینه نشاط و تعالی در بین همکاران و خانواده‌های محترم بنیاد ستاد مرکز و سازمان‌های وابسته و استان‌های سراسر کشور، دومین جشنواره قرآن و عترت با محوریت سوره مبارکه فرقان و سیری در نهج البلاغه توسط مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل توسعه منابع انسانی برگزار می‌شود.
این جشنواره با توجه به شرایط وجود ویروس کرونا به‌صورت غیرحضوری و از طریق سایت آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس https://ec.nahad.ir در پنج بخش «آوایی»، «معارف قرآنی»، «ادبی»، «هنری» و «ویژه»، مصادف با شروع ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند تا روز شنبه مورخ 9 مردادماه 1400 هم‌زمان با عید سعید غدیر خم آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.
شایان ذکر است داوری آثار رسیده در جشنواره 15 مردادماه الی 1 شهریورماه و همچنین اعلام نتایج آثار برگزیدگان در نیمه اول شهریورماه و همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس خواهد بود.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi