شناسه خبر : 82178
چهارشنبه 01 ارديبهشت 1400 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت‌‌نام و اضافه شدن شغل‌محل‌های جدید به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر سال 1400 خبر داد.

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان/ اضافه شدن شغل محل‌های جدید

 به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت‌‌نام و اضافه شدن شغل‌محل‌های جدید به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر سال 1400 خبر داد.

 در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در تاریخ 24 فروردین 1400، با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر اضافه شدن شغل محل‌های جدید به دفترچه راهنمای مذکور (به شرح ذیل)، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ 31 فروردین 1400 برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز یکشنبه مورخ 5 اردیبهشت 1400 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی  www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت ‌نام اقدام نمایند.

ضمناً باتوجه به شغل محل های جدید اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند،  می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi