شناسه خبر : 82192
پنجشنبه 02 ارديبهشت 1400 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماجرای چهارشنبه سیاه؛

شورای شهر تهران، امور ایثارگران شهرداری را منحل کرد!

اعضای شورای شهر تهران که واپسین روزهای حضورشان در این شورا را می گذرانند، در حرکتی پنهانی، عجیب و بی‌موقع...

فاش نیوز -  شورای شهر تهران در حرکتی عجیب و بی‌موقع، اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران را منحل کرد.

به گزارش خبرنگار ما، اعضای شورای شهر تهران که واپسین روزهای حضورشان در این شورا را می گذرانند، در حرکتی پنهانی، عجیب و بی‌موقع، اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران را منحل کردند.

این اقدام غیر ارزشی و مغایر با سیاست های کلی نظام در خصوص ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، حتی اعتراض دکتر رضا جلالی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران را نیز که خود از جانبازان و خانواده معزز شهدا می باشد، در پی داشته است.

به همین خاطر گروهی از ایثارگران از اوایل صبح امروز در مقابل شهرداری تهران حضور یافتند و نسبت به این اقدام ضد ارزشی اعتراض کردند.
 

اینستاگرام
پس به این نتیجه میرسیم که دادگاهی ما نزدیکه !!!
...
هدف از تشکیل امور ایثارگران

این بود که

بچه های جبهه و جنگ
رزمندگان و جانبازان
ادعای سهم خواهی نکنند
و از ادارات دور بشوند.
و این کار به عهده
امور ایثارگران ادارات
گذاشته شده بود .
و موفق شدند :
در فقر و نداری
بچه های جبهه و جنگ
رزمندگان و جانبازان ؟!
...
من این کنار گذاشتنها را زیاد تجربه کردم
معنی و مفهومش اینه که بچه های ارزشی جایگاه درست خودشان را در اجتماع درست نشان داده اند ولی بدخواهان و ادمهای بی اعتقاد این موقعیت درست را برنمی تابند . منفعتشان ایجاب می کند ما را منزوی کنند ...
سکوت نکنید
منم سکوت نکردم .
بزودی نتایج افشاگری ام را به سمع و نظر شما می رسانم . همه فاش نیوزیها ببینند . یا حداقل بشنوند ...
مرگ بر هر چه ایثارگر ستیز است مرگ بر هر چه ضد ارزشی است ...
چه فرقی می کنه شورای شهر و یا امور ایثارگران در شهرداری و دستگاه های دولتی در دست اصلاح طلب ها باشه یا اصول گراها ، فقط ظاهر سازی و سوء استفاده و استفاده ابزاری از اسم ایثارگران و به کام خودشان . فریب و دروغ بس است . اگر انقلابی هستید به وصیت نامه و توصیه های امام راحل و رهنمود های مقام رهبری عمل کنید .
ضمن ابراز تاسف از این اقدام اداره ای بنامایثارگری البته درسایر ادارات هم از اول وجود نداره یکنفربعنوان مشاور ایثارگران که معمولا ضعیفترین اشخاص وپرمشغله ترین را انتخاب میکنندکه جرات حرف زدن نداره باید دولت حداقل یک پست سازمانی بعنوان مسول ایثارگران درنظربگیرندکه جرات نکنن بایک جلسه یک اداره روحذف کنند باید اخرین ظربه رو به جامعه ایثارگران بزننداین اصلاح طلب ها
به بچه های جبهه و جنگ که در دهه 60 در خدمت جنگ بودند می گفتند بسیجی و حزب اللهی . کم کم مردان واقعی جنگ به حاشیه رفتند و بعد از جنگ عده ای با موج سواری سیاسی شدند اصلاح طلب و اصول گرا و غیره . بسیجی و حزب اللهی عنوان و مرکبی برای پست و مقام نبود . عشق و فداکاری بود . مردان جنگ و شهادت هنوز هم بیدارند و فرق خدمت و قدرت را به خوبی می دانند .
خاندان هاشمی بایدحذف شوند.
راه دومی وجودندارد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi