شناسه خبر : 82268
یکشنبه 05 ارديبهشت 1400 , 13:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه چندین بار ه از جانباز کردستان!

غلامرضا نورورزی - معاونت محترم دولت و رئیس بنیاد شهید و نماینده حضرت آقا برادر جناب آقای سعید اوحدی

با عرض ادب و احتراما چه با نامه چه با این اداره محترم فاش نیوز

بارها وضعیت جانبازی خودم با شما بزرگواران و همکارانت چه در اسلام آباد چه در کرمانشاه چه در تهران در تماس کتبی و شفاهی بوده ام سرباز ۸ سال دفاع مقدس جنگ بودم در سال ۱۳۶۲/ ۱ / ۱۳ در جبهه فکه در اثر موج گرفتگی در گردان ۱۴۱ لشکر ۲۱ پیاده حمزه پرده گوشم را از دست دادم.

گواهی بهداری گردان ۱۴۱ داشتم سال ها پیگیری تا در سال ۱۳۹۱ سازمان ایثارگران ارتش ۱۴ درصد جانبازی به من داده و تایید کرده ارتش مجروحیتم تایید کرد. دیوان عدالت تایید کرد و بنیاد شهید هنوز تایید نکرده در حالی که کمیسیون احراز سانحه ماده ۱۲۰ قانون ارتش و شورای عالی پزشکی ۱۴درصد جانباز ایثارگران ارتش به من داده.

آقای رئیس در ایران ما چند قانون داریم مگر قانونی که با قرآن تشکیل بنام خدا حق به من داده شد چرا بنیاد زیر دست شما سرپیچی یا عدالت برای قشر ما مدارک همزمان بالینی نداریم عمل نمی کنند درد می کشیم به آقای رئیس جمهور محترم بگو من یا امثال من معاینه کنند آن وقت با دلگرمی حق به منه حق دار بدهید سرباز ایثار گردان ۱۴۱ پیاده تیپ ۲ لشکر ۲۱ حمزه شماره پرونده در سازمان ایثارگران ارتش ۸۰۹۰ و کد ملى ۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲ و دیوان عدالت هم رای و حق به من به شماره ۶۰۹۹۸۰۹۰۲۶۰۱۳۹۷ رای صادر کرده اگر قانون حق به من داد شما هم حق بدهید درد سر با این وضعیت سرپیچی درست نکنید ۲۸ سال است همکاران شما به من ظلم می کنند اسناد و مدارک دارم پذیرش کنید مرا در بنیاد شهید و درمان کنید اگر خدا حق است این همه ناحق کرده ظلم و ستم، چرا ارتش ۱۴ درصد داد درحالی که ۱۰۰ درصد مجروح هستم حتی بنیاد شهید هنوز ۱۴درصد مرا پذیرش نکرده در کرمانشاه شما بگوید به کدام قانون باید حق به ما بدهد ما عدالت می خواهیم ظلم و ستم از این بیشتر نمی خواهیم. بار بر دوش ما از این بیشتر سنگین تر نکنید.

برابر اصل ۱۵۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی قوه قضاییه قوه ای مستقل است که مسئول تحقق بخشیدن به عدالت بوده و عهده دار وظایفی است که یکی از این وظایف مهم در بند ۲ این اصل از قانون اساسی نظارت و حسن اجرای قوانین ذکر شده است وظیفه ای که در صورتی انجام آن زمینه ساز تحقق عدالت اجتماعی در بین آحاد ایثارگران خواهد بود.

علاوه بر این وظیفه ی کلی در قانون اساسی برای قوه قضاییه بد شمرده شده است. پذیرش و رسیدگی کنید خرج ایاب ذهاب از روستا تا استان از دوش ما قشر کم سواد بردارید اجر شما به حضرت اباعبدالله حسین (ع ) باشد.

ریاست محترم قوه قضاییه حضرت آقا دکتر رئیسی نامه ای که در مورد جانبازی ام در کرمانشاه تحویل نمایندگان شما دادم هنوز رسیدگی در کار نیست و جوابی نگرفتم و حتی پیامکی برایم نیامده تقاضا دارم. رسیدگی و پذیرش در بنیاد شود

ریاست محترم فاش نیوز جمهوری اسلامی تقاضای رسیدگی در مورد جراحت ۱۴ درصد شنوایی در ارتش از دست داده ام و کسی در این مملکت نیست که رسیدگی کند دفترچه درمانی تاکنون به ما نداده اند پول نمی خواهیم ولی درمان می خواهیم.

ریاست محترم قوه قضاییه تقاضا رسیدگی دارم.

در سفر به استان کرمان، 4 درخواست هم با مدرک تحویل دادم ولی جوابی به من ندادند.

اینستاگرام
لعنت بربیعدالتی وظلم لعنت برکسانی که به شماخیانت کردند ولی ازشما به عنوان نردبام استفاده کردند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi