شناسه خبر : 82349
چهارشنبه 08 ارديبهشت 1400 , 17:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امور ایثارگران ها هم کاری نمی کنند!

رحمان - آیا جامعه ایثارگران فقط در اداره ایثارگران شهرداری خلاصه می شود؟ حالا میان این همه مشکلات جانبازان و ایثارگران، اداره کل ایثارگران شهرداری چقدر عزیز شده و یا حساب و کتابی در کار است که ما خبر نداریم. من به عنوان یک ایثارگر و جانباز مگر چه خیری از امور ایثارگران در محل کار خود دیده ام و آیا به امور ایثارگران در دستگاه های دیگر بهاء می دهند که این همه ایثارگران شهرداری را تو بوق و کرنا می کنید.

خیلی از دستگاه ها مثل آموزش و پرورش بیشترین آمار جامعه ی ایثارگری را دارند ولی هیچ حرکت و حمایتی از آنان در امور شغلی و رفاهی آنان انجام نمی شود، بلکه در اجرای حقوق و امتیازات و احکام و پرداخت مطالبه های قانونی آنان کارشکنی هم می شود.

 بعضی ها جامعه ایثارگری را محدود به خود و منحصر به پست خود می دانند. ایثارگران از عدم حمایت و اجرا نشدن قانون مجلس و قانون جامع ایثارگران رنج می برند نه از انحلال یک اداره کل در فلان جا .

اینستاگرام
سلام والله من تا حالا در شهرداری همچین ارگانی ندیدم شایدهم یک عده بیکار انداختندبیرون ۲سال پیش یک وام مسکن میخواستم بگیرم شهرداری پدرم را در آورد این آمورایثارگرانی من ندیدم اگرهم چکارکرده است حالا دلواپسان گذاشتند کرنا ال شد بل شد چهل ساله من جانبازم من ندیدم اگربود چرا نامریی بود ظهور نکردالبته الان از این بقالهازیاد هست بودجه میگیرنددر یک گوشه مگس می پرانند بنده دراین چهل سال این را تجربه کردم هیچکس به رضایی خدا و مردم کارنمیکنه همه مسئولین یابه هم دیگه چاپلوسی میکنند یا تمعلق میکنند یا چیزی گیرشان بیاد یا ارتقاُ و مقام یا حفظ مقام پیدا کنند آنهایکه دلواپس هستنددادمیکشن منافع اش بخطرافتاده وگرنه هیچ ایثارگری در شهرداری همچین امورایثارگران ندیدن بیخود هم شلوغ نکنید این اصل اصولگراها هست هیچوقت از موفیعت خودشون نمیگن چون ندارند همیشه از ضعف دیگران میگن فلانی چکارکرد فلانی چکارنکرد هیچ جناحی هم اندازه اصولگرایان به ایثارگران خیانت نکرد الان هم با رییس شورای تهران دعواشون شده زورشون نمیرسه پای ایثارگران را وسط میکشند
آدمهای بزرگ ازایده های خودش میگه
ادمهایی متوسط ازاتفاقات میگه
آدمهایی کوچک از ضعف دیگران میگه
بدرود
چرا امور ایثارگران در دستگاه ها و ادارات دولتی مدافع حقوق و مطالبات رزمندگان و ایثارگران و جانبازان و خانواده شهداء نیستند . برای مثال اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران چرا مطالبات بازنشستگان ایثارگر ، ماده 51 ( فوق العاده ایثارگری ) را پرداخت نمی کند؟ اگر هم بودجه و اعتباری باشد آن را برای خریدن دستمال کاغذی و دستمال توالت ترجیح می دهند . آیا امور ایثارگران تبدیل به یک اداره تشریفاتی و ظاهری شده است ؟ قوه قضائیه باید برای مسئولان کارنکن که ترک فعل انجام می دهند و حقوق دیگران را ضایع می کنند را مورد بازخواست و پیگرد قانونی قرار دهند .
یکی بگه این شعبات ایثارگران در ادارات چکار میکنند و الکی میز و صندلی رو اشغال کرده اند ....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi