شناسه خبر : 82413
شنبه 11 ارديبهشت 1400 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمام قد، پشت حاج قاسمم

مرتضی قنبری وفا - خدا را شکر می کنیم امروز، شاهد این سخنان شهید سردار سلیمانی هستیم که خط قرمزهای مرز سیاسی کاری و دفاع از نظام و رهبری را تعیین کرده است.

اگر خود بنده، اذعان می دارم، در امورات طیف های سیاسی، بی طرف بوده و خود را مرید حاج قاسم می دانم، امروز وظیفه دارم، تمام قد از شخصیت حاج قاسم دفاع کنم.

 در ابتدا نظری اجمالی داریم به عملکرد سپاه، در پس از انقلاب، سپاه از بدو تشکیل و زمانی که به صورت وزارتخانه فعالیت می کرد، به مبارزه با جریانات مخالف انقلاب پرداخته و با تبعیت از حضرت امام (ره) و اصل ولایت فقیه، خود را حافظ، پاس خون شهدا نامید و زمانیکه فرمان امام در تشکیل ارتش 20 میلیونی، دستور صادر فرمودند، سپاه با ورود به تمام نهادها و دستگاه ها، به این تشکل مردمی، نظم و سامان داد.

پس از آغاز جنگ تحمیلی، سپاه سریعا" اقدام به بسیج ارتش مردمی کرد که داوطلبانه، در جبهه ها حضور داشتند، ولی از آن زمان نیز، در شهرهای دیگر کشور، نسبت به رصد فعالیت های ضد نظام هم می پرداخت، زمانی که کشور در بحران هواپیما ربائی قرار گرفت، حضرت امام (ره) مسئولیت امنیت پروازهای هواپیمائی را به سپاه واگذار کرد که پس از آن دیگر چنین مواردی نداشتیم و فقط استثنا" موردی بود بنام فردی بنام جباری، که خود از خدمه پرواز بوده، ولی در نهایت این هواپیما و مسافرانش، سریعا" به کشور بازگشتند و فقط نامبرده پناهنده شد.

این عملکرد سپاه آبرومند موجبات عزت و افتخار کشور بودند، در زمان سقوط هواپیمای اوکراینی، رسانه های معارض چون بی بی سی، ایران اینترنشنال، صدای فارسی آمریکا و... هجمه سنگینی به راه انداختند، عده ای جوان خام احساساتی، جو گیر شدند، تصاویر حاج قاسم را پاره کردند و شاهد بودیم به چه اندازه به حاج قاسم جفا شد! این تصاویر در این رسانه ها پخش کرده و فضا سازی کردند، حاج قاسم، که اکنون شخصیتش مورد هجمه قرار گرفته، برخواسته از نجابت حاج قاسم است، که دیدیم چه خون دلهایی خورد، ولی دم نزد، سکوت بنده در دفاع از شخصیت حاج قاسم، خیانت به خون شهدا محسوب می شود، حضرت آقا به حاج قاسم لقب (شهید زنده) دادند و خود حاج قاسم به خود لقب (سرباز صفر ولایت) دادند، امروز فریاد حاج قاسم، بابت جریانی است که هر بکجا حرفی زد، او را نظامی، سپاهی نامیدند، او را از امور سیاسی بر حذر داشتند.

 مگر می شود بگویم، نه چپ هستم نه راست، شاهد باشم جریانات موذی، اصل ولایت فقیه و نظام را زیر سئوال ببرند ! قبل از وقوع فتنه 88، هنگامی که دشمن در ذات گرگ خود، لباس بره به تن کرد و با مظلوم نمائی و در ظاهر جبهه اصلاحات، تیشه به ریشه نظام میزد، سپاه به عنوان خاکریز اول مقاومت، در برابر آنان ایستاد و زمانی که بوی این نفاق، فضای کشور را در بر گرفت، سپاه اقدام به انتشار بیانیه ای نمود و به این جریان موذی هشدار داد، در برابر اشخاصی چون مهدی کروبی ملقب به شیخ اصلاحات، به سپاه معترض شده، با اشاره به وصیت حضرت امام (ره) سپاه را به  ورود به جریانات سیاسی متهم کرده و اظهار می دارند، سپاه نباید بیانیه صادر کند و آن را به ضرر سپاه، تلقی می کنند، در برابر سردار جعفری، فرمانده وقت سپاه اعلام می دارند، مصلحت نظام و قانون از وصیت حضرت امام (ره) مهم تر است و بیان می کنند، سپاه هر لحظه ضرورتی ببیند، نسبت به آن اقدام می کند و پس از فتنه 88 و حصر سران فتنه، این گروه هیچ حد و مرزی برای ضربه به نظام و شخصیت رهبری، حضرت آقا نداشته و با مظلوم نمائی، آن گذشته مثبتی در تصدی نخست وزیری یا ریاست مجلس داشتند، بر باد فنا دادند.

امروز خارج از طیف سیاسیون، باید مدافع ارزش های نظام باشیم، برما واجب و تکلیف است از شخصیت و متانت بی نظیر حاج قاسم دفاع کنیم، در غیر این صورت ما باید در مقام یک ایثارگر، که مایه عزت و افتخار ماست، در مقام متهم قرار بگیریم، که چرا شهید داده و جانباز شده ایم!
والسلام

اینستاگرام
شما بی طرفی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نیازی به قضاوت شما و دیگران ندارم ، قاضی فقط خداوند است !
من می دانم و خدای خود ! نزد خداوند و وجدانم ، رو سفیدم ! همین کافیست !!!
طلبه جانباز فرزند جانباز و آزاده ، کشیدن این همه عنوان بابت چیست؟
یک تریلی بگیرید تا بارتان سبک تر شود !!!
چقدر معدود کابرا ن عزیز به به دلنوشته های جانباز عزیز وفا حساسیت دارند بابا همه ما اون سالها ی جنگ خاک جبهه رو خوردیم با هم واسه شهید شدن مسابقه می دادیم الان ....
سرور عزیزم آقای قنبری وفا، درود خداوند بر شما ؛

حاج قاسم مسلمانی متعهد و متخصص و خادم ملت و رهرو راه شهیدان دفاع مقدس بودند.

شهید حاج قاسم ، بدور از اغراض جناحی دو طیف حاکم بر کشور اعم از اصولگرایان و اصلاح طلبان و نیز بیزار از مترفین بودند؛ به لطف خداوند در خدمت اسلام و ملتزم به ولایت ؛ و معتقد به خدمتگذاری به محرومان و مرد جهاد در راه خدا و فرزندی شایسته برای ملت بزرگ ایران بوده و به فضل الهی با مقام رفیع شهادت عاقبت بخیر شدند. سلام خداوند بر او و شهیدان و ایثارگران ..
برادر بزرگوارم جناب سابقی ، عرض ادب و احترام
آنچه شما از شخصیت والای شهید حاج قاسم یاد کردید ، مواردی بود که مد نظر بنده بود ، از اینکه توانستم حق مطلب را اداء کنم ، خرسندم .
برای شما و دیگر عزیزان مخاطب این سایت ، در این شبهای پر فیض قدر ، طلب دعای خیر دارم و بنده حقیر را از دعای خیرتان ، بی نصیب نگذارید . التماس دعا
سلام به تمامی همسنگرانم.
داغی که دشمن با شهادت سردار دلها بر دلهای ما گذاشت تا ابد سرد نمی شه. اما اگر آن شهید عزیز شهید نمی شد عجیب بود. به فرمایش خود آن بزرگوار، اصلاً خودش به دنبال شهادت بود.
یادتان نرفته که، در دوران دفاع مقدس، آنقدر به ماها زخم زبان میزدند، تا جایی که معروف بودیم به« بسیجی شهید جبهه و مظلوم شهر». این حرفها همیشه بود. خدا به تمام بی انصافها، انصاف عطا کنه.
مواظب باشیم، دشمن به دنبال تفرقه و ایجاد فاصله بین ما هست. وحدت خودمونو حفظ کنیم، و همچون سردار دلها گوش به فرمان رهبر عزیز مان باشیم، که در این صورت دل شهید شاد خواهد شد.
به دیپلماسی و سیاسیون می گویم شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه میدان و زمین و در جهاد علیه جبهه کفر و نفاق چنان بنایی استوار و دژی محکم بنا نمود که در ادبیات حقوقی به آن اعیانی گفته می شود. این اعیانی همان دژ تسخیر ناپذیر" لااله الا الله " است ، بنایی به بلندای آسمان و دژی به ایمان دلهای مؤمن و انسان های آزاده . پاداش این رشادت و اخلاص شهادت و قرب به الی الله بود. حاج قاسم را در معرفت و تفکر و عمل نمی شود چیزی جز شبیه امام حسین (ع) دانست . حاج قاسم دل سوخته اشک های مظلومین و یتیمان بود و زخم خورده کج فهمان سیاسی . و عاقبت دعای مظلومین و یتیمان بر بازی کثیف و قمار ستمگران پیروز شد و همه در آن بنای محکم و دژ تسخیر ناپذیر که حاج قاسم به یادگار گذاشت به رسم فرشتگان و بهشتیان همواره بر او "سلام " فرستاده و از روح ملکوتی او درخواست شفاعت می کنند. او به آیه های قرآن عینیت بخشید و مصداق مردان عرصه جهاد و هجرت بود . و دعای مظلومین و اشک یتیمان موجب پاداش خداوند به او شد یعنی شهادت .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi