شناسه خبر : 82507
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 , 14:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دو بال اقتدار ملی

فاش نیوز - ماهیت عملکرد سیاسیون و نظامیان متفاوت از یکدیگر است. سیاسیون و نظامیان مکمل یکدیگر هستند و در یک مسیر و هدف گذاری شده از سوی قانون، در کنار هم هستند. این دو قشر برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پا به عرصه گذاشته اند. تقسیم کار و تفکیک قوا و حتی دمکراسی با دارا بودن محاسن بالا، معایبی هم دارند، اما مورد پذیرش جوامع واقع شده و از آنها بهره می‌گیرند.

در یک جامعه‌ی پویا و موفق همه‌ی شغل‌ها در جایگاه خود دارای ارزش هستند. نظامیان بر طبق قانون، پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را عهده‌دار می‌باشند. توانمندی‌های دفاعی و اقتدار نظامی کشور همواره پشتوانه‌ای یرای سیاست خارجی است.
مقامات سیاسی و دیپلمات‌ها که در عرصه‌ی دیپلماسی و مذاکره، خطوط مقدم سیاسی را شکل می‌دهند، با اقتدار و اعتماد به نفس و تسلط از منافع ملی دفاع می کنند.
جمهوری اسلامی ایران هم به مردان میدان، و هم به مذاکره کنندگان و مردان عرصه دیپلماسی نیازمند است و هردو گروه، به شرط این که به وظایف خود درست و مسئولانه عمل کنند، از سرمایه‌های کشور هستند.

همدلی و وفاق حول منافع ملی، رمز رشد و پیروزی ملت است.

ابراهیم شعبانلو

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi