شناسه خبر : 82533
جمعه 17 ارديبهشت 1400 , 14:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خاطره جالب از شناسایی سید حسن نصرالله در یک مراسم

خاطره‌ای از حضور دبیرکل حزب الله لبنان در یک مراسم و شناسایی‌اش توسط یکی از افراد حاضر در آن منتشر شده است.

خاطره جالب از شناسایی سید حسن نصرالله در یک مراسم توسط مردم

 سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان پس از شهادت سید عباس موسوی به این سمت منصوب شد. او در طول این سال‌ها به دلیل تهدیدات اسرائیل زندگی سخت و محافظت شده‌ای را تجربه کرده است. به خاطر وجود همیت تهدیدات کمتر در بین مردم حاضر شده و اغلب سخنرانی‌هایش نیز به صورت ویدئو کنفرانس صورت می‌گیرد.

در ادامه خاطره‌ای جالب از حضور او در یک مراسم و شناسایی‌اش توسط مردم آمده است.

«پیش از جنگ ۲۰۰۶ در یک مراسمی سید حسن نصرالله حضور داشت و سخنرانی کرد. آن موقع مثل الان اینقدر مورد تهدید نبود و شخصا در مراسم و مجالس حاضر می‌شد.

یکی از دوستان می‌گفت بعد از مراسم که همه داشتند برمی‌گشتند خیلی راه شلوغ بود. یک ون جلوی ما بود که مثل بقیه ماشین‌ها پرچم زده بودند و سرود پخش می‌کردند.

یکی از همشهری‌ها هم با خانواده‌اش داخل ماشینش بود و دختر بچه آنها، در پنجره ماشین کناری که شیشه دودی بود، سایه دست سید حسن را دید و از انگشترش را شناخت. فریاد زد سید حسن اینجاست. تا این صدا بلند شد مردم ریختند دور ماشین که سید حسن را ببینند.

همزمان در ون باز شد کلی محافظ ریخت بیرون. ماشین‌های اطراف را با دست بلند می‌کردند و از داخل جاده کنار می‌زدند تا راه برای ماشین سید باز شود. از پشت سر هم عده‌ای مسلح دویدند و جلوی مردم را گرفتند و آمدند سراغ ماشینی که سید را کشف کرده بود! یکی از محافظان مسلح، شوهر خواهر همان صاحب ماشین بود یعنی شوهر عمه دختر بچه و آن‌ها را شناخت و خلاصه اوضاع به خیر گذشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi