شناسه خبر : 82549
شنبه 18 ارديبهشت 1400 , 13:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به همت یک جانباز نخاعی

بیست و دومین دوره‌ی مسابقات قرآن کریم در دزفول برگزار شد

لازم به ذکر است در این مراسم که هرساله برگزار می‌شود، استعدادهای قرآنی در گروه سنی کودکان و نوجوانان و جوانان شناسایی...

فاش نیوز - آیین اختتامیه بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم شهر منتطران با حضور گروه کثیری از علاقمندان قرآن کریم، در مسجد جامع این شهر برگزار گردید.

بر اساس گزارش همکار ما از اهواز، مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن کریم شهر منتطران با حضور گروه کثیری از علاقمندان قرآن کریم در شامگاه پنج شنبه 16 اردیبهشت‌ماه جاری با حضور خیل علاقمندان قرآن کریم در مسجد جامع این شهر، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

از ویژگی های به‌یادماندنی این مراسم، که به همت جانباز نخاعی، فریدون غلامی، برگزار شد، حضور محمدامین صادقی، قاری ممتاز کشوری، و علی ظفری، حافظ کل قرآن بود که با صوت زیبای‌شان بر معنویت این مراسم افزودند.

همچنین غلامرضا عباسی و کعبی، از قاریان برجسته استان خوزستان به تلاوت آیاتی از آیات قرآن مجید پرداختند و گروه تواشیح هیئت فاطمیون شهرستان اندیمشک نیز با اجرای تواشیح و مناجات ، حضار را به فیض رساندند.

لازم به ذکر است در این مراسم که هرساله برگزار می‌شود، استعدادهای قرآنی در گروه سنی کودکان و نوجوانان و جوانان شناسایی می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi