شناسه خبر : 82630
دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 , 13:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شما که همه واکسن زده اید!

جامانده شیمیایی - دولت محترم، جناب اوحدی
بنده از روز اول بعنی آبان ماه ۹۹ که در اخبار گفته شده بزودی جانبازان شیمیایی واکسن می گیرند، خبرها را دنبال می کنم، بهمن ماه،۱۴ اسفند، ۲۸ اسفند، فروردین و اخیرا باز این وعده داده شد.

تمام کشورهای گروهای پرخطر در اولویت هستند و در کشور ما شاید پس از کادر درمان جانباز و حتی مجروح شیمیایی بیشترین خطر را دارند،قطعا خودتان هم این موضوع را می دانید.من یک سوال دارم!! با تمام احترامی که برای تمام مردم ایران و تمام جانبازان قائل و واکسن را حق طبیعی همه می دانم، اما آیا یک جانباز شبمیایی که مشکل اصلی او ریوی است( حتی با کمترین درصد) لیشتر در معرض خطر قرار دارد یا پاکپانان عزیز و رانندگان تاکسی؟ جانباز فطع عضوی که از نظر داخلی بدن سالم است اما درصد بالاتری دارد بیشتر در معرض خطر قرار دارد یا شیمیایی ها؟
مگر کل مصدومان شبمیایی در کشور چند نفر هستند؟ مگر ویروس هم درصد شناسه؟

آیا واقعا خبر ندارید یا اینکه بدایتان اهمیتی ندارد که جانباز شیمیایی با یک سرما خوردگی کوچک هم حالش وخیم می شود؟ چرا هیچکس به فکر ما نیست؟
ما زیر ۲۵ درصدی ها که اصلا جانباز محسوب نمی شویم و به جز یک بیمه نصفه نیمه چیزی نداریم که فکر کنید با بیمارشدن و مرگ ما بار مالی دولت و بنیاد کمتر خواهد شد!!!

از همه اینها مهمتر این است که آنقدر از بام تا شام در خبرها وعده داده اید که دیگر آبرویی برایمان نمانده، حتی اقوام نزدیک هم باور نمی کنند که ما واکسن نزده ایم و می گویند هر روز و شب در اخبار میگه کل جانبازان واکسینه شده اند، با این زخم زبان ها چه کنیم؟ که متهم هستیم به خوردن کل بودجه کشور،؟ یعنی ما هم چوب را می خوریم هم پیاز....

قسمتان می دهم به بیمار دشت کربلا امام زین العابدین (ع) اگر قرار نیست برامون خدمتی انجام بدهید اینقدر دادار دودور نکنید و وعده سر خرمن ندهید...‌به خدا خسته شدیم از این همه دروغ و وعده....راستی مگر دروغ گناه کبیره نیست؟

اینستاگرام
سلام به جانبازان و خصوصا جانبازان شیمیایی وجانباز شیمیایی عزیزی که سؤال کرده مگر دروغ گناه کبیره نیست! چرا برادرم هست فقط برزخ ودوزخ وجهنم ازآن جانبازان، عزیز برادر جنابعالی تاحال بجز از لسان مقام معظم رهبری شنیده اید که همه از جنگ فارغ شده اند الا جانبازان و خانواده هایشان، این دولت رو بی خیال بذار دولت بعدی بیادو مصنونیت قضایی حضرات برداشته بشه اونوقت...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi