شناسه خبر : 82632
دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 , 13:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقای مسئول! حقوق مرد خانه را قطع نکنید!

محمدرضا دهقانی - خدمت شما بزرگواران قانون گذار خواستم عرض کنم خدمتتان یا شما نمیدانید رزمنده کیست و رزمندگان در چه شرایطی و با چه اعتقادی زندگی می کنند یا نمی خواهید بدانید و هر کدام باشد فرقی به حال رزمنده نمی کند که سخت دلمان به حالتان می سوزد برای ان روزی که پیری گریبانتان را خواهد گرفت و اقازاده هایتان هر کدام در پی خوش گذرانی خودشان خواهند رفت و همسرانتان که با پول باد اورده خود را بزک کرده واز شما جوانتر مانده اند و دیگر برای شما اهمیت و ازرشی قائل نیستند و پسندتان نمی کنند ان روز که دبر نیست دیدن دارد.

پس تا دیر نشده به درگاه خداوند توبه کنید و از رزمندگان که مظلومترین قشر جامعه هستند حلالیت طلب کنید چرا چنین میگویم اعمالتان نشان می دهد.

چرا بازهم اشتباه قانون نوشتید چرا بازهم اشتباه قانون گذاشتید؟ مگر در جمهوری اسلامی ایران قانون نمیگوید نفقه به عهده مرد است مگر نمی گوید پرداخت مهریه به عهده مرداست و واجب مگر قانون نمی گوید تحت هر شرایطی چه زن کار کند چه کار نکند چه ثروتمند باشد چه نباشد خرجی و خورد و خوراک و پوشاک و مسکن و هزینه های زندگی به عهده مرد است حالا شما که نام خود را قانون گذار گذاشتید برای چه قانون را اشتباه و برعلیه رزمنده مینویسید تا رزمنده را ریشه کن کنید و اثری از اثار جهاد و ایثار و شهادت باقی نماند.

 عرض می کنم شما قانون گذاشتید رزمنده معسری که بیمه پرداز است واز جایی درامد دارد کمک معیشت این رزمنده باید قطع شود باشد برای چه باچه عقلی قانون گذاشتید که اگر همسر رزمنده بیمه پرداز باشد کمک معیشت رزمنده باید قطع شود به چه علت با چه عقلی چنین قانونی نوشتید طبق روال همیشه حتما به این خاطر که رزمنده را ازاینکه هست خارو ذلیل تر کنید و همسر رزمنده بگوید مرد من چه چیز تو را باید تحمل کنم و به چه چیز تو رزمنده که شوهر هستی دلم را خوش کنم کار که نداری حقوق که نداری دولت هم که ارزشی برایتان قائل نیست.

واقعا چه قانونی است که اگر همسر رزمنده بیمه پرداز باشد کمک معیشت به رزمنده تعلق نگیرد وقطع کنید به اینکه به مسکن رزمنده به امرار معاش رزمنده به رفاه اجتماعی رزمنده فکر کنید قانون میگذارید که هر خانواده با زبان بی زبانی جهت حمایت از رزمنده تلاش کند محکوم به نابودی است مگر این قانون شما غیرازاین را میگوید دو سال پیش کمک معیشت رزمنده را ایثارگران  قطع کرده هنوز وصل نکرده پس باز هم ثابت کردیم که ما جنگ را درست رفتیم شما بازهم اشتباه قانون نوشتید وبازهم اشتباه قاتون گذاشتید.

لذا از کسانی که این قانون را نوشتند که اگر همسر رزمنده بیمه پرداز باشد کمک معیشت رزمنده قطع شود را اصلاح کنند و رزمندگان را به زندگی آرام برگردانید تا عذاب خداوند گریبان خود وخانواده واطرافیانتان را به خاطر ظلم یه این مردان بی ادعا نگرفته توبه کرده ودر قانون گذاریتان دقت کنید واین قانون را اصلاح وبه قانون جامع ششم توسعه ایثارگران عمل کنید مخصوصا ۵درصد رزمندگان را اعطا نمایید به مسکنشان برسید به وضیعت معیشتیشان رسیدگی کنید ویاری کنید تا رزمنده با افتخار به خانواده بگوید من یادگار هشت سال دفاع مقدس هستم.

لطفا ای اقایان  کمی تفکر ای کسانی که دستی در کار دارید به داد رزمندگان برسید پس نگویید میخواستید به جنگ نروید ما جنگ را درست رفتیم شما بازهم قانون را اشتباه نوشیتید در پایان صلوات میفرستیم به روح پر فتوح امام شهیدا حضرت امام خمینی رحمت اللاه علیه ودعا میکنیم برای سلامتی رهبر معظم انقلاب حضزت امام خامنه ای ودعا میکنیم برای فرج اقا امام زمان عج تعالی فرجه الشریف

اینستاگرام
دوست عزیز زمانی همه اینها کارگر وکارمند وطبقه3جامعه بودند واز 10 کلمه ایی که می گفتند 8تای آن مستضعف و کوخ نشین و.......بود اما بعد از گذشت 40سال همه آنها ارباب وسرمایه دار ودکتر و....شده اند وکلمه مستضف را فراموش کرده اند وفرزندان و نوادگانشان در اروپا وآمریکا زندگی می کنند !!!! پس قانون را برایه خود و به نفع خودشان می نویسند وبعد از 40 سال که دیگر روی گفتن کلمه مستضعف را ندارند به آن رنگ ولعاب داده اند واسممان را گذاشته اند معسر ویا قشر آسیب پذیر ویا زیر خط فقر و دهک پایین و..........!!!! عزیز دل به اینا دل مبند ودل خوش نکن که دروغگویی ونیرنگ در ذاتشان نهادینه شده وفساد تمام وجودشان را فرا گرفته !!!!پس این چند سال یا چند روز باقی مانده را به امید خدا ونه امید به خلق خدا در حد توان با عزت پشت سر بگذاریم و برویم که دیگر اینجا برایه ما جایی نیست !!!!
با احترام .به همه کارمندان :مگر یک نفر که کارمند دولتی از امتیاز حضور داوطلبانه در جبهه برخوردار نمیشه !؟ چرا میشه وشده ..انواع رتبه یا ارشدیت وردیف حقوقی خاص حضور در جبهه را دارد. پس باید بگوئیم چرا چون حقوق میگیرد .بابت جبهه هم امتیاز میگیرد.نه حقشه باید بگیرد.ولی بنده خداهایی که شغل دولتی ندارند .برای او مانع التجمع قائل شدید.یعنی کارمند دولت هردو را یکجا میتواند داشته باشد ولی یک معسر نباید داشته باشد.هیچ ربطی به همدیگر ندارد.جبهه رفته دارا است یا نداره .حقشه باید بگیر.اصلا مشکل از آنجاست که اسمشو معسر یعنی آدم غریبی که جبهه رفت !!!!! مسئول محترم این چه قانونیه .؟؟تازه خیلی ها ده سال پازده سال حتی بیست سال .بیمه پرداخت که نزد تامین اجتماعی مسکوت مانده .رزمندگان به قول شمامعسر هیچ استفاده ای از آن نمیکنند.وقانون گذار هم فکری به حال این مشکل عزیزان نمیکند
مگر چفدر کمک معیشت مبدهید که که انتظار دارید حق کارکردن برای رزمنده وخانواده اش نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi