شناسه خبر : 82642
سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 , 09:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کمیسیون ناجا احوال مرا درک نمی کند!

 اسکندربیک محمدی - مورد ادعا: اعتراض به رای کمیسیون شورای عالی پزشکی ناجا که از تاریخ 20/7/1368 در آن شورای عالی محترم با کلیه مدارک لازم مسبوق به سابقه می باشد:

مقام عالی پایگاه خبری فرهنگ تحلیلی ایثار و شهادت اسلامی ایران فاش نیوز
با سلام

در خصوص صورتجلسه کمیسیون احراز جانبازی، با اجازه حاصل از مادتین بند الف 87 ،بند یک و سه و تبصره ماده 4 ،ماده 8 ،12،17 ،21وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ـ بنیاد شهید و امور ایثارگران قاعده لاضررو...

مقدمه : اینجانب یاد شده (فرمانده گروه ) در مناطق جنگی /عملیاتی کشور در منطقه اشنویه حضور داشتیم. در محور عملیاتی اشنویه بر اساس برخورد موج انفجاری تله دشمن در مورخه 7/9/1361 دچار موج گرفتگی شده و به علت ادامه داشتن عملیات و شهادت همرزمان ادامه پیگیری پرونده ممکن نگردیده که از عوارض ان بعدها دچار اختلال عصبی ،خلقی،پرخاشگری ،اضطراب ،کاهش شنوایی پس از ترومای جنگ تحمیلی واقع گردیده ام.

(ج- جانباز: به کسی اطلاق می‌‌شود که سلامتی خود را در راه تکوین، شکوفایی، دفاع و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و کیان جمهوری اسلامی ایران، استقلال و تمامیت ارضی کشور، مقابله با تهدیدات و تجاوزات دشمن و عوامل ضد انقلاب و اشرار از دست داده و به اختلالات و نقصهای جسمی یا روانی دچار شود)

دفاعیات:
1- بستری بالینی بیمارستان شهید بهشتی ارومیه مورخ 22/6/1363 به علت تشخیص هالوسیناسیون ارجاعی از طرف بهداری گردان عملیاتی به دنبال سردرد مزمن
2- در مورخه 26/9/71 پس از دفاع مقدس از طرف بهداری به بیمارستان رازی تبریز ارجاع و با 15 روز مداوا و 2 روز استراحت پزشکی ترخیص شدم
3-ضمیمه بودن تست PTSD مثبت مورخه 14/5/1398
4-گواهی پزشکان متخصص روانپزشکی مراکز تخصص
5-عدم قرینه بودن تست شنوایی مورخه 4/6/1398
6- در تهران به علت احراز شدن مشکل من به جای تست PTSD، تست MMPI گرفته شده و عدم درج نمره SRT در شنوایی سنجی تهران درصورت لزوم استعلامگردد..

 مسئولینی که وظیفه حمایت و و اجرای قانون را دارند، احساس تکلیف نمی کنند. سازمانی که ما در ان خدمت کرده ایم شاهد تمام واقعیات است نه (آقای دکتر اسکندرلو کارشناس کمیسیون بدوی و تجدید نظر) که همان لحظه در کمسیون فرمود من درک نمی کنم احوال شما را: لذااعتراض صدور حکم مقتضی را دارم مساعدت آن حضرتعالی موجب امتنان خواهد بود .

امام خمینی قدس ‏سره نیز می‏ گویند: «مجموعه قانون برای اصلاح جامعه کافی نیست، برای این که قانون مایه اصلاح و سعادت بشر شود به قوه اجرائیّه و مجری احتیاج دارد... اصولاً قانون و نظامات اجتماعی، مجری لازم دارد.

در همه کشورهای عالم و همیشه این‏طوری است که قانون گذاری به تنهایی فایده ندارد... به همین جهت اسلام همان‏طور که قانون گذاری کرده، قوّه مجریه هم قرار داده است.»

شهید شیخ فضل اللّه‏ نوری در اهمیت و ارزش قانون در حیات اجتماعی انسان می‏ نویسد: «حفظ نظام عالم محتاج به قانون است.  هر ملتی که تحت قانون داخل شدند و برطبق آن عمل نمودند، امور آنها به استعداد قابلیت قانونشان منظم شد).»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi