شناسه خبر : 82652
سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نخاعی مازندرانی به شهدا پیوست

جانباز نخاعی گردنی «علی اصغر علیزاده» از جانبازان شهرستان بابل پس از تحمل سال‌ها رنج و درد ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست...

فاش نیوز - جانباز نخاعی گردنی «علی اصغر علیزاده گودرزی» از جانبازان شهرستان بابل پس از تحمل سال‌ها رنج و درد ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

شهید علی اصغر علیزاده پس از چند دهه صبر بر رنج مجروحیت و استقامت بر راه شهدا و ایستادن در پای ارزش‌ها، سرانجام روز گذشته مزد شهادتش در راه خدا را دریافت کرد. 

این جانباز شهید که از فعالان عرصه ورزش و سرپرست تیم والیبال نشسته جانبازان معلولین شهرستان بابل بود، ششم آذر سال ۱۳۴۴ در بابل متولد و در سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم به درجه جانبازی نائل شد.

مراسم تشییع پیکر این جانباز شهید پنجشنبه 23 اردیبهشت بعد از نماز عید فطر از مصلای بابل به سمت زادگاهش روستای درزیکلای آخوندی برگزار می‌شود. همچنین مراسم وداع با پیکر این جانباز شهید شامگاه سه‌شنبه 21 اردیبهشت در روستای درزیکلای آخوندی بابل برگزار خواهد شد.

فاش نیوز ضمن تسلیت به خانواده گرامیش، تنها فرزندش و همچنین جامعه‌ی جانبازان نخاعی، برای آن عزیز سفر کرده غفران رحمت الهی و برای بازماندگان صبر آرزومندیم.

 

اینستاگرام
روحش شاد
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi