شناسه خبر : 82762
یکشنبه 26 ارديبهشت 1400 , 13:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سختی های یک همسر جانباز۷۰%

جهانشاه فولادی - من همسر جانباز ۷۰ جهانشاه فولادی هستم. همسرم پای چپ از زیر زانو قطع وپای راست ازکجا فقط دو انگشت داره وپای راست از دو طرف کف تیرخورده نمیتونه پای راستش زمین بذاره ۳موج گرفتگی شدید گرفته و بارها فشارها دیکس کمر و زانو درد داره اینقدر شیر داره میگیره که شب ها از صدای اه و ناله خواب ازهمه کارگرفته.

ازسمت چپ لگنش گراف برداری کردن که گودی عمقی سمت چپ به وجود اومده که توی خواب روی پهلوی چپ نمیتونه بخوابه و مشکلات دیگه باتوجه به اینکه ۱۲سال زمینگیر شده و به سختی تا دستشویی میره اما چندین سال پیگیر افزایش حق پرستاری هستیم حتی مرحوم شهیدی هم دستور افزایش رادادن ولی کسی عمل نکرد.

حدود ۶۰سال سن داره طوری شده خودمون وبچه ام بیشتر ناراحتی اعصاب گرفتیم اطرافیان جانباز صدمه زیادمیبین. بعد از۳۶ سال جانبازی درد ومشکلات کسی توجه نمیکنه
از اصفهان رسیدگی کنید

اینستاگرام
مسئولان متولی بنیاد شهید ، شما را چه شده!
اگر رزمنده و جانبازی حرفی میزند ، هزار توجیه می آورید ، این مدرک نداره ! این درصدش پائین است ! و ...
خب به داد خانواده جانباز 70 درصد نمی توانید برسید ، در بنیاد را تخته کنید ! این ساختمانها ، این همه تشکیلات ، میز و صندلی و کارمند ، برای چیست !
آیا حقوقی که مدیران بنیاد می گیرند ، که به زعم عده ای ، که از حقوق جانباز نخاعی هم بیشتر است ، آیا لقمه هایتان به راحتی با بزاق شما ، آمیخته و پائین می رود ! اصلا" کک شما می گزه ! ما که باور نداریم !
پس از ریاست آقای اوحدی و اینکه شاهد بودیم چند حرکت جدی ، در امر خدمات رسانی بنیاد انجام شد ، ما امیدوار بودیم بنیاد ، از خواب زمستانی خود ، در آمده باشد ، ولی الان ماه دوم بهار هم به پایان رسیده و بنیاد ، توجیهات خودش را تکرار می کند !
آقای اوحدی ، شما را قسم دهیم ! نفرین کنیم ! چه بگوئیم ! بیش از سه دهه از پایان جنگ گذشته ، شما از تامین داروهای جانبازان هم عاجزید ! ما نمی گوئیم بگذارید بروید ! این سخن برای دوران آقای شهیدی بود ، ما شما را قبول داریم و به رسمیت می شناسیم ، شما هم از خانواده های ایثارگران و از جنس ما هستید ! چرا قوانینی که همه پروسه هایش انجام شده ، اجرا نمی شود ! آیا ایثارگران باید منتظر احیای برجام باشند تا تحریم ها برداشته شود ، صندوق دولت ، بار مالی آن را تامین کند ! اصلا" به ما چه ! این که می شود سیاسی کاری ! دیپلماسی وزارت امور خارجه چه ربطی به ایثارگران دارد !
آقای اوحدی بسم الله ...! ما تمام قد پشت شما هستیم ! شما بگوئید ما چه بکنیم ...!!!
سلام کشور مدیون این عزیزان است واز سرمایه کشور کمک شود 1- وام بلاعوض به کلیه جانبازان که فقط از بنیاد حقوق میگیرند هر درصد دو ملیون 2- همسر جانباز خود پیر شده ودیگه نمیتونه دنبال فاکتورو...بره حقوق ویژه ایثار به فیش به مبلق 70 درصد حقوق جدا برای همسر باشد وربطی به حقوق جانباز نباشد 3- برای همسر جانباز 50وبلاتر حقوق اندک انان صرف قسط ودرمان و.. میشود که اگر اضافه نشود قیامت مسئولند از مسئول فعال بنیاد تقاضای همکاری داریم هیچکس مخالف نیست برای این گروه همه عمر دنبال فاکتور کپسول قرص دفترچه بیمه وبنیاد وتعویض لباس و.لگن و امپول وبرای خودشان هم قرص اعصاب بودند اعلام کنید طلبکاری ده جنگ که واقع طلبکارند .. جانباز 25 ومشاوره مدرسه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi