شناسه خبر : 82885
سه شنبه 22 تير 1400 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولتتان تمام شد و نفرت بجای ماند!

مگر می شود که یکی مستاجر باشد و یکی دو تا بچه کوچک هم داشته باشد و بــا حداقل حقوق زندگی کند و از این حداقل حقوق هم به فقرا و محرومین کمک کند؟...

فاش نیوز- عمر دولت تدبیر و امید تمام است در حالی که بدترین تصویر ممکن را از خود به جای گذاشت تصویری که تا سال ها مورد لعن و نفرین مردم خواهدبود.

روزگاری به دنبال گمنامی می گشتیم و خودمان بودیم که دنبال آن بودیم اما یک وقتی مخاطب فکر نکند که این موضوع سوژه فیلم یا سریال است اما نه خودمان بودیم! با این تفاوت که کنار بندگانی از بندگان خاص خدا(شهدا)زندگی می کردیم و هر کاری می کردیم صادقانه مبنایش گمنامی بود، چرا که این حالت مرسوم آن دوران بود.

حالمان خوب و مساعد بود و دلبستگی و وابستگی نداشتیم. همه افکارمان در این خلاصه می شد که امام راحــــل و خدای تبارک و تعالی از ما راضـــــی باشد. این مهم را کسی به ما آموزش نداده و اکتسابی بود و از شهدایی که شاخص و بر ما ارجحیت داشتند، کسب کرده بودیم.

اگر چــه امروز درک این موضوع خیلی مشکل شده است و جوانان ما گاهی درس های دفاع مقدس را می خواهند به افسانه ربط بدهند ولی درنهایت صداقت عرض می کنم که خدا گواه است همه آن مرهون حضور شهدایی چون باکری، برونسی، همت، متوسلیان  و... که از نظر شرایط سنی از ما بزرگتر بودند اما فقط سن و سالشان بزرگ نبود بلکه قدرت فهم و تفکرات خدایی و ایثارگری و منش و گفتارشان و در یک جمله تکاملشان در همه ابعاد بر ما ارجحیت داشت.

اگر امــــروز دریافتی حقوق شهیدی چون باکری، همت وهمه شهدائی که کادر رسمی سپاه و حقوق بگیر بودند را مـــا ببینیم و با احکام دیگران مقایسه کنیم، صادقانه دچار تشویش خاطر خواهیم شد یا اینکه بطور کلی به همه چیز شـــک خواهیم کرد و موضوع برای ما قابل هضم نیست.

مگر می شود و یا امکان دارد که یکی بتواند مستاجر باشد و یکی دو تا بچه کوچک هم داشته باشد و بــا حداقل حقوق زندگی کند و از این حداقل حقوق هم به فقرا و محرومین کمک کند؟

ما می گوئیم نمی شود ولی شهدا این کار را کردند و اسناد همه این ایثارها در همه نقاط این سرزمین موجود است و این را توضیح دادم تا به اصل موضوع برسیم.

در ابتدای انقلاب مردم به دلیل ظلم وستم هایی که دیده بودند از صفر تا صد پای انقلابشان ایستادند. اگرچه توضیح اینکه چه شد و چه گذشت و چه به روز مردم آمد، از حوصله مخاطب خارج است وگرنه یک مثنوی هفتاد من می شود.

از شهریور 59 تا پایـــــان جنگ، همه آن تلاطمات، همه آن بدبختی ها و خون دل خوردن ها به خاطر ایــن بود که شرافت و ناموس ما در آرامش باشد. ولـــــی با کمال تاسف باید گفت که این طور نشد و فقط دردها را شهدا، جانبازان و ایثارگران کشیدند.

مردم بارها و بارها شنیده انــد که به خاطر دو دختر خرمشهری که در چنگال بعثی های کثیف گیر افتاده بودند، چهار جوان رعنا جان خود را فدا کردند تا آنها را آزاد کردند.

متاسفانه امروز امتداد همان زنان، در کف خیابان ها یا در صف روغن و مرغ ادامه یافته است و باید منتظر یک فاجعـــه بزرگ انسانی برای امرار معاش برخی باشیم. حقیری چـــون من که از منظر بیرون از سیستم، شاهد این وقایع تلخ هستم، راهی جز فریاد وامصیبتا سرداده است.

40 سال از بهترین سال های این انقلاب در دستان اصلاح طلبان بود اما خبر ندارند که مردم این سرزمین چقدر از آنها در طول این سال ها تنفر پیدا کرده اند چرا که با یــک برنامه کاملا تعریف شده که اصلش ضدولایت بوده باعث بروز این بدبختی و فلاکت در کشور شده اند.

همین امروز در خیابان های شهر ناموس مردم را در صف مرغ که طول آن بیش از چند ده متر است مشاهده می کنیم. اما چرا باید این گونه باشد. مگر مرغ تحریم شده است؟ یا اینکه ما از کشورهای غربی تهیه می کنیم تا برای مصرف آن انقدر گرفتار مشکلات بشویم؟

آیا این درست است که مردم به دلیل عدم توان خرید گوشت و مرغ باید در زیر آفتاب در خیابان تجمع کنند؟ تا بلکه مرغی آن هم با مبلغی باور نکردنی خریداری کنند. این کجایش منشور اخلاقی نظام است؟ اگر چه نظامی که حقیری چون من شاهد پیدایش و شروعش بودم و افرادی چون پدرم با کامیون اجاره ای، همه اقلام مورد نیاز مردم را در سپاه "بازفت" (منطقه ای عشایری) به دست مردم می رساند را از نزدیک شاهد بودم.

همه تاکید امام این بود که نیازهای مــردم را تامین کنید و در طول هشت سال جنگ نابرابـــر و نداشتن حتی وسایل کافی برای دفاع اما مردم معیشتشان این چنین سخت نبود، اگر این برنامه ریزی نیست، پس چیست؟

 جناب آقای جهانگیری چه جوابی دارید به مردم بدهید؟ شما که در وزارت کشور ادای بچه های یتیم را در می آورید و اشک ریزان با بغض گلویتان ندا سر می دهید که برای حـــــل مشکلات مده اید. مگر هشت سال معاون اول حسن روحانی نبوده اید؟ مگر نه این که همین معضل به واسطه مدیریت ناسالم شما ایجاد شده است؟ البــــته مردم شعورشان بیشتر از من و شماست و خوب متوجه می شوند که داستان چیست.

بنابراین باید از خدای سبحان بترسید، دولتتان تمام شد اما بدترین تصویر ممکن را از خودتان به جای گذاشتید، تصویری که باعث خواهد شد تا ده ها سال دیگر مورد لعن و نفرین مردم باشید.

والسلام من اتبع الهدی

رضا امیریان فارسانی

اینستاگرام
جانا سخن از زبان ما میگویی ....
آقا رضای گل سلام مشکل اصلی این دولت این بود که بحث تدین در آن کم رنگ بود برای اوج گیری وپرواز درست ومدیریت اصولی باید انسان دو بال تدین وتعهد وتخصص را با هم داشته باشد زیرا هر بال لنگ بزند پرواز غیرممکن یا بصورت غیر اصولی خواهد بود حرکات نمایشی دولت واین که پست های کلیدی وحساس را بصورت تام الاختیار بدست یک جوان خام سپردن به بهانه جوان گرایی نتیجه اش میشود همین که الان دولت دست به گریبانش هست وقتی جوانی که جنس مرمی فشنگ را نمیداند در بنیاد شهید مدیر میشود وباید برای جانبازان وایثارگران خدمت کند وبرنامه ریزی کند می شود همین وضعیت موجود این دولت اگر سیاه نمایی نکنیم تقریبا به ایران حمله کردند چون این سطح از بی تدبیری بنام تدبیر ونا امید کردن اقشار مردم بنام امید میشود گفت این حرکات از پیش تعیین شده بوده وهمچون قوم مغول وتاتار به فرهنگ ومعیشت واقتصاد این مردم حمله کردند وانصافا خوب هم از پس کار برآمدند چون توانستند سفره مردم را نابود کنند وامیدشان را به یاس مطلق تبدیل نمایند بسیار مشکلاتی بودند که ریشه آن در داخل کشور بود همچون مرغ وگوشت وپوشک وفلان وفلان چه ارتباطی به تحریم داشت سالها وقت وانرژی دولت را در برجام هدر دادند ودرخت تحریم ها بجای موز چغندر داد چون از ابتدا بذر چغندر کاشتند چون اعتماد بی جا به دشمن کردند وامتیازات را یک جا اعطا کردند به امید امتیاز . اعتماد بی جا به بیگانه کردند تا اعتماد به خودی ونتیجه شد فرصت سوزی . یک انتقاد هم به اصولگراها و همچنین ولایی ها ودلسوزان هم وارد است که چرا فقط نظاره کردند چرا دادستان ها وقضات وبازرسی های مجلس جلو این تاراج را نگرفتند مگر این قماش چند درصد از کل مردم هستند مردم که همان نسل اول انقلاب وجنگ هستند و الان هم آنهایی که دلسوزند همان حرکات شهدا وایثارگران ودلسوزان زمان جنگ وانقلاب را انجام میدهند از قدیم گفتند ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود بر برگان . انشاا... که جناب رئیسی بتوانند این کم کاری دولت فخیمه روحانی را جبران کنند وخونی تازه به رگ مظلومان ومستضعفان بدمند فی الحال که حال مردم کشورمان خوب نیست ونیاز به مرحمی دارد امید که این سید بزرگوار مرحم دل خسته مردم بشود انشاا...
سلام و عرض ادب و احترام به محضر جناب فارسانی عزیز بله تمام فرمایشات شما درست هست حقیر وبسیاری از همرزمان دیروز وهمدردان امروزمان ازروز نخست تشکیل دولت پرزیدنت فریدون نه در دور دوم بلکه از روز اول در دور اول چنان رفتارهای ناشایست در دولتش دیدیم وازهمان روز فقط لعن و نفرین کردیم چراکه چاره ای نداشتیم، عرض شود درهمین دولت پرزیدنت فریدون بارها امام خامنه ای فرمودند همه ازجنگ فارغ شده الا جانبازان و خانواده هایشان این جمله حضرت آقا باعث شد دولت پرزیدنت فریدون دشمنی اش را باجانبازان علنی کند وانصافا چه بروزمان که نیاوردن، لعن و نفرین جانبازان همیشه بدرقه راهتان وتوشه آخرتتان هرچندکه دولت فخیمه جناب فریدون مگر به خدا ایمان و به روز رستاخيز اعتقادی داشته ولی مگرنخوانده ایدیانشنیده ایدپیشنیان شماها که بامردمانش دشمنی کرده به چه عقوبتی گرفتار امیدواریم همچون پیشنیان درهمین دنیا مجازات باشدکه درس عبرتی برای دیگران شده.
به نام خدا برادر حسن عزیز سلام سلام بر ارواح طیبه و مطهر همه شهدا و پدر شهیدمعززتان برادر بزرگوار و ارزشی مادامی که طیف فرزندان شهدا که باید بر اساس گفتمان امام راحل و منویات مقام معظم رهبری در صحنه باشند خود را از صحنه کنار می کشند و از دور ناظر بر اعمال هستند وقتی که می بینند در جهت خلاف مرام پدرانشان عمل می‌شود و انتقادی نمی کنند و یا گاهاً اگر هم انتقادی می‌کنند با اسامی مستعار و غیرقابل هویتی است دشمن که همین دولت حسن روحانی است نهایت سوء استفاده را از موضوع میبرد دوست عزیزم همیشه دشمن کار کرده و می کند مگر در دفاع مقدس در جنگ تحمیلی دشمن هجوم نیاورد و مملکت را قصد تصاحب داشت اگر پدران ما و دوستان شهید ما هم همفکر و همسو و هم تراز با ما عمل می‌کردند به نظر شما امروز اقتداری داشتیم حسن عزیز باید باهمه توان ایستادیک مثال ساده وعامیانه میزنم تامغزمطلب بازبشود(براساس لطفی که خدای سبحان به این حقیر داشته یک ته صدایی عنایت نموده گاهی وسط نمازهای یومیه دزمسجدخادم مسجدمیکروفن رامی آوردوبه حقیرمیدهدتاتعقیبات نمازراهمراه دعای سلامتی آقاامام زمان بخوانم وقتی ما دعامیخوانیم بخصوص چندنفری ازنمازگزاران که یادگاران دفاع مقدس هستندمیگویندمنقلب میشویم وگاهاتکریم میکنندیکی ازنمازگزاران خیلی راضی نیست که من انجام مستحب میدهم یکی دیگرازنمازگزاران انسانی ساده لوح است ساده بتمام معناوقتی میکروفن راخادم جلوحقیرمیگذاشت تااعلام تسبیحات اربعه میکردم ونمازگزاران تسبیح میگفتندکمی زمان میبردمن می دیدم این برادرساده روح وروانمان می آیدمیکروفن راازجلومن میبردمیگذاردجلوکسی دیگریکی دوسه بارتکرارکردمن گفتم برادرچراتامن میروم به سجده میکروفن رابرمیداری باهمان دنیای سادگی وصداقتش گفت حاجی من که برنمیدارم فلانی بمن میگویدتارفت بسجده میکروفن رابردارخوب بزرگواراینجایعنی خانه خداست ومردم میروندآنجاسبک بشونداینجاآخرین نقطه اتصال باخداست ونامحرم ونااهل اینکارهارامیکندحال تصورکن همین ادم بیماردرسیستم اداری باشدچه مصیبتی به پامیکندهمین طبری هازنجانی ها ووووازهمین جنس هستندواین مصائب راببارمی آورنددلیلش هم این است که ماتیزنیستیم بهوش نیستیم ورودنمیکنیم مطالبه گری نمیکنیم احقاق حق نمیکنیم وقتی مادورمیگیریم خودمان رانامحرم نااهل نهایت سواستفاده رامیکندپس اگرمیخواهیم حافظان وپاسداران خوبی باشیم بایدصحنه راحتی برای یک لحظه هم ترک نکنیم
سلام برادر رضای عزیزم بله درست میفرمائید ما ایثارگران باید میدان را خالی نکنیم وگرنه نااهلان با تمام توان تتمه آبرو واقتدار نظام را که حاصل خون شهدا و امام راحل وخون دل خوردن مقام معظم رهبری مدظله العالی است را خواهند بلعید هرکی در هر موقعیتی که هست اداری باشد یا مسجدی کشاورز باشد یا کاسب فرق ندارد صحنه را نباید خالی کرد میدان را خالی ببینند باقی مانده اعتماد مردم شریف را خواهند بلعید همانطور که مستحضرید جریان مخالف در فضای مجازی بشدت دنبال عضو گیری هستند برهه برهه ای حساس است باید بهوش باشیم وبگوش منویات مقام عظمای ولایت تا از تلاطم توفان با اعتماد به ناخدا به سلامت گذر کنیم انشاا...
سلام برادر عزیز حرفهای دلسوزانه شما حرف دل من هم هست اما مگر از دولت لیبرالها انتظار دیگری هم می شود داشت ؟ اما دردناکتر از این وضعیت این هست که امروز افراد دلسوز در سیستم وسازمانهای انقلابی هم مظلوم وغریبند و مسئولان در این سازمانها هم رنگ و بوی لیبرالها را گرفته اند
با دست خالی شاه خائن را بیرون کردیم.
با دست خالی جنگ جهانی تحمیلی را بردیم.
با دست خالی و با تیپا اصلاح طلبان را بیرون میکنیم.
اگر لازم بدانیم محاکمه...
ودرصورت لزوم اعدام های.....انقلابی..........
و...
اگرآقااجازه بفرمایند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi