شناسه خبر : 83042
شنبه 08 خرداد 1400 , 12:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تیرماه برگزار می شود

آزمون استخدامی ایثارگران در آموزش و پرورش

آزمون استخدامی ایثارگران در وزارت آموزش و پرورش، در تیرماه امسال برگزار می شود...

فاش نیوز - آزمون استخدامی ایثارگران در وزارت آموزش و پرورش تیرماه امسال برگزار می شود.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، «قاسم احمدی لاشکی» معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش، در حاشیه جلسه علنی با اعلام این خبر در خصوص جذب نیروهای ایثارگر در سال جاری اظهار داشت: قاعده استخدام ایثارگران برای همه دستگاه های دولتی یکسان است و وزارت آموزش و پرورش هم از این قاعده مستثنی نیست و طبق روال اداری، آموزش و پرورش هم هر آنچه که در این زمینه مسئولیت دارد را انجام خواهد داد.

  معاون پارلمانی وزارت اموزش و پرورش خاطر نشان کرد: سهمیه 25 درصد و سهمیه 5 درصد استخدام ایثارگران را بر اساس ماده 28، در آزمون هایی که برگزار خواهیم کرد، لحاظ می کنیم و ظرفیت هیچ سهمیه ای را برای ایثارگران خالی نگذاشتیم مگر اینکه در آنجا ظرفیت لازم پر نشده باشد.

 احمدی لاشکی یادآور شد: بنابراین در 4700 ردیف استخدامی ما، چون ظرفیت جذب ایثارگران برای پر کردن آنها به طور کامل وجود نداشته و تاکنون پر نشده، در آزمون بعدی که احتمالا در تیر ماه برگزار می شود، فرصت مناسبی برای جذب نیروهای ایثارگر خواهد بود.

  معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: در مورد بازگشایی مدارس، هر تصمیمی که ستاد کرونا اتخاذ کند، ما هم تابع آن هستیم؛ چرا که وزارت آموزش و پرورش، عضوی از ستاد است. در این چهارچوب، وزارتخانه ملزم به رعایت پروتکل ها است و تیم های مختلفی در سطح استان و شهرستان ها نظارت های لازم را بر روی اجرای پروتکل های آزمون در دو تا پایه نهم و دهم انجام می دهند.

اینستاگرام

...

هر سال ماه رمضان به نانوایی بغل خانه مان

چند بار پول می دادم
که به مردم نان نذری بدهد .

امسال پول ندادم و به فقرا دادم

نانوا هر چه صبر کرد
دید از من خیری نمی رسد .

طاقتش تمام شد

روزهای آخر ماه مبارک رمضان بود

به من گفت

می خواهی ۲ عدد نان نذری به تو بدهم

گفتم به فقیر
من مال خودم را بخورم شکر میکنم.

وقتی خانه رسیدم

آی خندیدم

آی خندیدم

همه نانوایی ها می نویسند
( نان نذری دارند)
این نمی نویسد .

البته مهم نیست
من پولش را به مردم فقیرداده بودم .
...
بدهکار شده بودم .
خدا رحم کرد .
...

...

هیچ کشوری که به دریا دسترسی دارد

نباید کمبود آب شرب داشته باشد

آب دریا را شیرین کنید

و به مردم بدهید

و از تنبلی و ظلم دوری کنید .
...
با سلام من خواهر شهیدم و همسر جانباز ۲۰ درصد و دارای ۲۹سال سابقه کار و همسرم ۳۲ سال در اموزش و پرورش با توجه به اینکه سالها خدمت کرده ایم ولی از هیچ امتیازی در این مجموعه برای بچه هامون استفاده نکرده ایم هیچ وقت از اموزش و پرورش امتیاز زمین یا خونه نگرفته ایم دو شیفت کار کرده ایم و با حداقل حقوق ساخته ایم الان فقط یک خواهش دارم پسرم که دارای مهندسی عمران هست رو بکار دولتی بگیرید چرا شرکت نفت اداره برق بانک و .... یکی از فرزندانشان رو بعد خودشان بکار میگرفتن غیر اموزش و پرورش این تنها ارزوی من و شوهر جانبازم است اگه میخواهید واقعی برای یه جانباز کاری کنید بسم اله
چرا برای فرزندان بازنشستگان جانباز فرهنگی بدون آزمون و سهمیه بندی کذایی ردیف استخدامی در نظر نمی گیرید ؟ فرزندان آقازاده که نیازی به استخدام در آموزش و پرورش ندارند . فقط خود فرهنگیان راضی اند که فرزندانشان به استخدام آموزش و پرورش در بیایند . سختی کار و حقوق پائین برای فرزندان ایثارگر و شغل ها و پست های اقتصادی و سفارشی برای آقازاده ها . خسته نباشید . ایثارگران و جانبازان خون دادند و خدمت کردند و فرصت طلب ها به سفره مردم و جانبازان دست درازی و نان شان را آغشته به خون .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi