شناسه خبر : 83090
دوشنبه 17 خرداد 1400 , 14:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتخاب و رای ارزشی

برای داشته های مان ارزش قایل شویم و در جهت حراست از ارزش های نظام مقدس اسلامی باید در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با همه وجود تلاش کنیم.

فاش نیوز- برای داشته هایمان ارزش قائل شویم و در جهت حراست از ارزش های نظام مقدس اسلامی باید در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با همه وجود تلاش کنیم. 

دشمن به شدت در حال توطئه است و قصد دارد در مسیر انقلاب اسلامی با فعالیت خبیثانه خود، موانعی ایجاد کند که اگر به هوش نباشیم و حواسمان را جمع نکنیم، خیلی زود دیــر می شود.

اما چرا قدر داشته هایمان را باید بدانیم و برای آنها ارزش قائل شویم و در جهت حراست از ارزش های نظام مقدس اسلامی باید در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با همه وجود تلاش کنیم؟ به خاطر اینکه خدایی ناکرده ممکن است در این مسیر لغزشی داشته باشیم که ممکن است بعدها نتوانیم آن را جبران کنیم.

اگرچه لغزش پیش روی ما، مشکلات اقتصادی است که با مدیریت جهادی و انقلابی قابل حل است اما این امر مهم نیازمند مدیریتی با دیدگاه انقلابی است. ما بعد از گذشت 43 سال از عمر انقلاب در این دوره، واقعیت ها را به طور واقعی لمس کرده ایم.

 فهمیده ایم که چه کسی دوتابعیتی است و چه کسی تابعیتش فقط ایرانی است. ما دیگر فریب الفاظ به کار گرفته شده توسط برخی از نامزدها را نخواهیم خورد و برای آنها ارزشی قایل نیستیم؛ چرا که چهره مسببان وضعیت امروز برای ملت ایران کاملا شناخته شده است.

مردم، عاقل، بالغ و فهیم هستند و اگر هم گاهی انتخابی می کنند که عواقب آن باعث خسارات به کشور می شود، در حقیقت مقصر نیستند چرا که آنانی تقصیر دارند که افراد مساله دار را تائید کرده اند.

اتفاقا در این دوره از رقابت های انتخاباتی، تفاوت انقلابی و انقلابی نماها کاملا مشخص شده است و وابستگان به جبهه انقلاب اسلامی که از انتخابات جا ماندند، با تمکین به مقررات و قانون نظام مقدس اسلامی، آب سردی را بر پیکره گر گرفته دشمنان ریختند.

آنها نشان دادند که مسیر هنوز همان خط امام  راحل در سال 57 است که در آن خون های ریخته شده به پای نهال انقلاب بر مصالح گروه ها، احزاب و افراد و حتی شئونات فردی ارجحیت دارد.

 وقتی سرداری که بزرگترین قرارگاه عملیاتی کشور را هدایت می کند و مورد تشویق رهبری و همه بزرگان قرار گرفته است در واکنش به تائید نشدن خود در انتخابات با منشی انقلابی و تفکری جهادی می گوید چه من باشم و چه نباشم باید جبهه انقلاب پابرجا بماند، این تفکر همان تفکر شهید باکری و شهید همت و مصداق کلام امام راحل است که در کوره انقلاب این گونه انسان ها پخته می شوند و به جز خدمت به خلق به چیز دیگری فکر نمی کنند.

تکلیف امروز ما، بودن در این مسیر است، امروز دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته است تا چهره های خدومی مانند ابراهیم رئیسی را تخریب کند و او را به مسائلی ربط بدهد که برای همه نامفهوم است.

وقتی یک انسان با خشوع و خضوع و دور از هر غرور کاذبی می گوید من با یتیمی بزرگ شده ام و درد را با بدنم کشیده ام و آن از رسانه ها ندیده و نشنیده ام یعنی اینکه آمده ام تا درد هم‌دردانم را مرهم باشم.

اینجا حجت تمام می شود و کار به مرحله نهایی می رسد و تکلیف را بر همه ما روشن می کند که باید به پای صندوق های رای برویم و با مشارکت حداکثری دو موضوع مهم را به دشمن در حال توطئه تفهیم کنیم.

اول اینکه ما برای داشته هایمان که اقتدار و امنیت است، ارزش قائل هستیم. دوم اینکه گرچه شما در اتاق های فکرتان هشت سال به مبارزه با مردم پرداختید و هرچه فشار بود را بر گرده آنها فرو آوردید اما ما پاسدار خون شهیدانیم و از بازی فتنه انگیز شما متنفر هستیم.

سخن آخر اینکه ملت ایران با تمام توان پای آرمان های انقلاب ایستاده است و اجازه نمی دهد ارزش ها، اقتدار و امنیت آن را برهم بزنید. چرا که این ایستادگی با پرداخت هزینه های سنگینی مانند شهادت، اسارت و تکه تکه شدن در مقابل گلوله تانک های دشمن حاصل شده است، همچنانکه امام راحل فرمودند"ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد".

والســــــلام من اتبـع الهدی

| رضاامیریان فارسانی

اینستاگرام
درودبر رضاامیریان فارسیانی باقلم خوش لحنش. مناظره هارا دیدیم، و بداخلاقیهای دومعلوم الحال را که ازاول معلوم بود باقصدمقابله باآقای رئیسی آمده اند.خوب شد تامردم درست ظاهروباطن این لیبرالهای غرب محور را ببینندوبشناسند، تازه مثلا این دونفر خوبشان بوده و صلاحیتشان محرزشده، پس وای بحال دیگرانشان که هشت سال سرنوشت مردم وکشورونظام دستشان بود و کمرمردم رازیربارگرانی و تورم و رکود شکستند تا بلکه ازانقلاب ونظامشان پشیمان شوند ودربرابرزیاده خواهی امریکاوغرب سرتسلیم فرودآورند، اما زهی خیال باطل، که این ملت همان ملتیست که هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل کرد و دربرابررژیم تادندان مسلح صدام بعثی مقابله نمود و شهیدوجانبازوآزاده دادند اما تسلیم نشدند. حالا هم وقتی میبینند مردم به آقای رئیسی اقبال نموده و منتظرش هستند به خیال خودشان درمناظره ها میخواهندتمرکزش را بهم بزنند و نگذارندبرنامه هایش را ارائه دهد. اینها هرکاربکنند مردم آقای رئیسی و جلیلی و قاضی زاده هاشمی را دوست دارند اما به رئیسی رای میدهند چون عملکرد و شجاعت و تعهد و دیانت و پرکاری اش را دیدند. آقای رئیسی خارچشم دشمنان نظام و انقلاب است، رانت خواران و چپاولگران بیت المال ازرئیسی ناراحتند، امریکا وغرب ازرئیسی ناراحتند، اما به امیدخدا روز28خرداد پای صندوقهای رای حاضرمیشویم و به رئیسی اصلح رای میدهیم، ان شاءا... .
باسلام بر رهبرکبیرانقلاب وهمه خدمت گذاران راه ومکتب امام ره .اری ای رهبر فرزانه ما همان کهنه سربازان مکتب امام ره هستیم.واز عهد وعقیده خود هرگز روی نخواهیم گرداند.وتا اخرین نفس پای قول وقرار ی که با امام ره وهمرزمان شهیدوهمسنگران بسته بودیم .وحافظ خون شهدا خواهیم بود وهمین حالا اعلام امادگی دفاع از میهن اسلامی ودین وناموس وولایت اماده هرگونه جان فشانی در خدمت امر ولایت هستیم.ودشمنان این مرز وبوم چه خارجی وچه داخلی را با حضور گسترده پای صندوق های رای سرکوب خواهیم کرد.ومرد قانون وتوانمند ودلیر وبی باک را با ارای زیاد بر روی دستان بالا میبریم .تا چشم احزاب خود فروخته کور وکور تر شود .انشاالله وتمام احزاب باید بدون هیچ شرط وشروط مطیع امر ولایت باشند .وحول یک محور برای سر بلندی ایران تلاش کنند ودیگر ملت اجازه به اقازاده پروری واختلاص اموال بیت والمال نخواهند داد واز رییس جمهور احتمالی اینده جناب قاضی واقضات رییسی شدیدان با متخلفان بر خورد کند.وهر کسی بعد از پست کاری با حقوق های نجومی حزبی را اعلم نکند.مگر مدیریت یک سازمان چه گره ای از درد مردم باز کرده که حقوق ماهانه یکصد میلیون دریافتی دارد وکارگر زحمت کش با عرق جوین شرمنده خانواده باشد .پس گروه واحزاب برای خود باند فساد وسرمایه داری وتسویب قانون را برای غارت وچپاول اموال کارگر زحمت کش وبیت والمال وبا بازی با کلمات ویکی به نعل ویکی به میخ راه انداخته .وبعد از غارت چهار تا تبسره به پای قانون بسته وراه را باز تر برای خود میکنند.ملت دیگر ابدیده شدندودیگر شگرد وبازی شما را فول فول شدند.حالا وقت جواب وراستی ازمای فرا رسیده.باید جوابگو اعمال وعملکرد خود باشید.شما که مرد عمل نبودید.از این به بعد تماشا کنید عمل کرد مردان انقلابی را..انشاالله .با کمک ودست توی دست همین کهنه سربازان مکتب امام ره.که بیرون گود نشسته بودن وناظر بر اعمال شما .با امر رهبر وارد گود شده اند تا به شما فرهنگ ایثار واز خود گذشته گی را ثابت ودر تاریخ ثبت دوباره کنند.ما دل سوختته گان دل شکسته ایم.وابدیده شده در کوره های سختی .واز هیچ تلاش وکوششی برای سازندگی نمی هراسیم.ما چه در زمان دفاع مقدس.وچه با صبر وتحمل سختی ها در طول این چهل سال.امتحان پس دادیم وننگی را بر دوش نمیکشیم.نه دنبال قدرت هستیم .نه دنبال ثروت.وبانان خالی هم خدمت میکنیم.ووظیفه خدمت به این امت شریف را جزو ارکان اصلی دانسته ومیدانیم .ووظیفه دینی وانسان وانسانیت.برای تکامل انسان میدانیم.خدمت به خلق خدا برای رضای خدا.انشاالله خداوند ما را لایق بداند برای خدمت به خلق خدا.امین.حق یارتان ای پاکان.
باسلام ..ما اگر صدای بلند میکنیم .از بی عدالتی درجامعه است .واز بی تدبیری انانی که فقط شعار را خوب اموخته اند.ودرعمل هیچ جزغارت جیب مردم .من به عنوان یک سرباز وطن پرست از مجلس انقلابی باز نگری در تسویب چند قانون را دارم .وباید از ریشه جلوی چپاول را گرفت.یک قانون کارگری واستخدام .پیمانکاری وشرکتی وغیره وغیر انتفاعی قانون یکسان باشد.نهه جیب سرمایه داران را پر وپر ترکند .قبل از تسویب نمایندگان توسط صدا وسیما پخش واز مردم نظر خواهی شود وبعد باز تاب انرا برسی وتسویب شود.ودر زمان اجرا اسان واحتیاج به ماده وتبسره نخواهد داشت.ویک درصد احتمال بد بینی را از نماینده گان دور سازد ونباید نماینده ای ناراحت شود.وسو مدیریتی را از بین میبرد وهر شخص واز عهد کار ارجاع شده بر نیامد .مجلس سریع شخص بهتر وکار بلد تری را جایگزین سازد .نماند تا اخر دوره کاری .تا بد را بدتر کند وجولان دهد وپیگیر قوامین در طول سال باشد وناظر بر عمل کرد مجری قانون .اگر کسی بدون حیله وکلک کار کند .هیچ وقت ناراحت نخواهد شد.باید خدمت شفاف واطلاع رسانی شود برای عموم.وبوجه هرپروژه گام بهه گام برسی شود تا از بریز وبپاش ها جلو گیری شود .هر خدمت گذار در عمل کرد خود صادق باشد.وارض یابی شود وبعد بها به شخص دهند.وکارای هرفرد در هیته کاری مشخص شده خود نشانگر تلاش او خواهد بود وخواستن بهری کاری هرفرد نشان خدمت بگیرد وااز خدمت گذاران تقدیر شود وپست وسمت در راستای کارش باللاتر رود.وپست های بالاتر نظارت بیشتر می طلبد. باید انقلابی پیش رفت تا دست عوامل خود فروخته از ارکانهای نظام .بریده شود باید دست در دست یکدیگر داده ونقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم.وگوش به فرمان امر رهبری گام به گام وبا صداقت ویکرنگی اگر طی یک دوره چهار ساله ایران وایرانی اگر سرافراز نشد .وپیشرفت حاصل زحمات بی دریغ برابری وبرادری خواهد بود .وکوری چشم دشمنان این مرز وبوم .هر فرد صادقانه خدمت کند وباز تاب عمل کردخود را در جامعه ببیند .و لذت ان شادبودن همه ایرانی خواهد بود و ان زحمت را نمی توان قیمت . گذاشت. وشادی هر خانواده خود رضایت خدارا به دنبال دارد وفراوانی نعمت.انشاالله دشمن را پای صندوق رای سرکوب خواهیم کرد .حالا نوبت مردان انقلابی رسیده که از پشت پرده بیرون بیایند ودل امت اسلام را شاد کنند با عمل کرد خود.ان شاالله.امین حق نگهدارتان ای حق جویان امت.یا علی باید گفت وکمر همت را بست .تا ایثار را بر جهانیان دو باره اثبات کنیم.یا حق .حضرت حق نگهدارتان .ای رهبر فرزانه امادیم اماده .گوش به فرمان امر ولایتیم.از خداوند طول عمر با عزت برای شما می طلبیم.خداوند نگهدار شما باشد.انشاالله امین.یاحق.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi