شناسه خبر : 83134
چهارشنبه 12 خرداد 1400 , 10:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت فرمانده ارتش برای شهادت دو خلبان ارتش

امیر سرلشکر موسوی به مناسبت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش پیام تسلیتی صادر کرد.

 

فرمانده کل ارتش شهادت دو خلبان نیروی هوایی را تسلیت گفت در پی شهادت دو تن از خلبانان شجاع نیروی هوایی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی به فرمانده نیروی هوایی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
الذین آمنوا وهاجروا وجاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده محترم نیروی هوایی

شهادت دو تن از خلبانان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ کیانوش بساطی و سروان حسین نامنی، بار دیگر نسیم ایثار و شمیم جوانمردی را در دل و جان رزمندگان ایران سربلند اسلامی احیا کرد.

شهادت این دو فرزند برومند امت نستوه و صبور، یادآور سال‌های سربلندی مردانی است که سوار بر جنگند‌های آهنین بال، بار‌ها با سعی و صفای باطنی خود، مروه ماندگاری این نظام الهی را رقم زدند.

کارنامه درخشان پایگاه هوایی دزفول که با نام بزرگ مردانی همچون شهیدان بابایی و اردستانی و ده‌ها عملیات امید بخش و پیروزی آفرین سال‌های سربلندی عجین گشته امروز با حضور جوانان انقلابی، ولایی و شجاع، همچون شهیدان بساطی و نامنی درخشان‌تر شده است.

اینجانب شهادت آن همرزمان عزیز؛ خلبانان جان برکف نیروی هوایی الهی را به جنابعالی، خانواده معظم ایشان و کارکنان شریف نیروی هوایی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و آرزوی سلامتی و صبر برای بازماندگان را از درگاه الهی خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
سلام خدا و ملت بزرگ ایران بتمام شهدای عزیز ایران اسلامی از جمله این دو شهید عزیز خلبان به تازگی پر کشیدند رحمت خدا برتمام شهدای ارتش قهرمان خانواده بزرگ ارتشیها از جمله ایثارگران این سازمان مقدس مضلوم هستند باید دولتمردان و مجلس محترم بفکر بیکاری خانواده این عزیزان بصورت ویژ رسیدگی شود فقط امنیت و کار از این پرسنل میخواهند در مقابل ان روحیه و رفاع ضعیفتر از ایثارگری پرسنل ارتش میباشد نسبت بتمام ارتش های منطقه چه از نظر حقوقی و امکانات رفاهی من خودم جانباز 60درصد بازنشسته ارش هستم بنظر من تنها سازمان پاک و مخلص در کشور جمهوری اسلامی ارش قهرمان و سپاه مضلوم میباشد باید بصورت ویژه به ان توجه شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi