شناسه خبر : 83198
دوشنبه 17 خرداد 1400 , 10:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجدید میثاق جانبازان ورزشکار با آرمان‌های امام

تیم دوچرخه سواری جانبازان در آستانه ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.
 
جانبازان ورزشکار با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند

 همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) کاروان دوچرخه سواری جانبازان که از یک هفته پیش از حرم ملکوتی امام رضا(ع) به سمت حرم امام راحل حرکت کرده بود صبح روز پنجشنبه ۱۳ خرداد در مرقد مطهر امام (ره) مورد استقبال کارکنان و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ قرار گرفتند.
دوچرخه سواران آزاده و جانباز پس از نثار گل و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل عازم شهر مقدس قم و حرم حضرت معصومه(س) شدند و در روز 15 خرداد وارد شهر قم خواهند شد.
 قیام 15 خرداد نهضتی خودجوش و مردمی بود که در تهران و قم و برخی از شهرهای دیگر در اعتراض به دستگیری امام خمینی(ره) در  ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ اتفاق افتاد و نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران در برابر حکومت ستم‌شاهی به شمار می‌رود که استمرار یاد و خاطره آن به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 انجامید.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi