شناسه خبر : 83273
چهارشنبه 19 خرداد 1400 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد شهید کرمانشاه پاسخ دهد!

درسال ۱۳۹۱ شعبه های ۳۷ و ۲۴ تجدیدنظر دیوان عدالت هم مجروحیتم را تایید کردند ولی هنوز بنیاد شهید اسلام آباد غرب در کرمانشاه و تهران به علت اینکه مدارک بالینی همزمان نداشته ام مرا پذیرش نکرده است! بیایید با نام و یاد خدا معاینه ام کنید.

دولت محترم، مجلس محترم، کمیسیون های اجتماعی و اصل نود مجلس و فراکسیون رزمندگان و ایثارگران

سلام علیکم

اینجانب غلامرضا نوروزی، سرباز و رزمنده ارتشی 8 سال دفاع مقدس هستم. طبق مدارکی که دارم و برایتان بارها فرستادم در 4 عملیات شرکت داشته ام. در روز سیزده بدر سال 1362 در جبهه جنوب فکه مجروح شدم.

ارتش با کمیسیون های مربوط به صورت سانحه و احراز مجروحیت و جانبازی، توسط شورای عالی پزشکی ارتش 14درصد جانبازی برایم تایید شده است و کمیسیون ماده 120 قانون نیروهای مسلح نیز آن را تایید کرده است.

با ارائه شکایت، درسال 1391 شعبه های 37 و 24 تجدیدنظر دیوان عدالت هم مجروحیتم را تایید کردند ولی هنوز بنیاد شهید اسلام آباد غرب در کرمانشاه و تهران به علت اینکه مدارک بالینی همزمان نداشته ام مرا پذیرش نکرده است! بیایید با نام و یاد خدا معاینه ام کنید.

در این مورد ارتش برای تعیین درصد 2 بار مرا احضار کرد که هر دو بار مجروحیت مرا تایید و درصد دادند.

شماره پرونده ام در سازمان ایثارگران ارتش 8090 در سال 1391 می باشد.

هنوز برای من اقدامی نشده و برای صدمین بار تقاضای رسیدگی از مسیولین نظام، مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و بنیاد شهید دارم.

خدا را خوش می آید چون ما رزمندگان مدارک همزمان بالینی نداریم از حق و حقوق تعیین درصد و جانبازی افتاده باشیم؟ امیدوارم به داد من برسید تا اقدام قانونی شامل حال من رزمنده بی کس بشود. هنوز جای جراحت و پارگی در بدنم وجود دارد.

سن من الان نزدیک 60 سال می باشد. شما عزیزان هم اقدام خداپسندانه انجام دهید و برای بنده که 29سال است هر روز پیگیری می کنم پیگیر باشید. چرا من سرباز وطن و ملت ایران و امام و رهبری و دولت ایران اسلامی حق درمان و پذیرش در بنیاد شهید ندارم. قضاوت با شما؟

سرباز خط شکن و توی سنگر و خاکریزهای دفاع مقدس، جمعی گردان 141 تیپ2 لشکر 21حمزه بودم و دارای کارت ایثارگری 21ماه خدمت می باشم. مسئولین محترم؛

خدا را در نظر داشته باشید و به وضعیت من رسیدگی کنید، محض رضای خدا، حق به حقداریم بدهید.

| غلامرضا نوروزی از کرمانشاه

اینستاگرام
واقعا هم دولت هم بنیاد شهید به این سرباز رزمنده ایثارگر هشت سال دفاع مقدس اگر پذیرشش و یا درمانش نکرده خیانت کرده اند.واقعا ظلم است
سلام چرا در خصوص جانبازان فاقد مدارک بالینی اقدامات لازم بخوبی پیگیری نمی شود چمنی از لشکر 181 کرماشاه کد ملی 2668431247
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi