شناسه خبر : 83305
سه شنبه 25 خرداد 1400 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامزد اصلح را انتخاب کنیم

در هر کشور شحص اول مملکت را رای دهندگان انتخاب می کنند اگر خوب بود مردم انتخاب کردند اگر بد باشد خودشان خواستند.

فاش نیوز - در هر کشور شحص اول مملکت را رای دهندگان انتخاب می کنند اگر خوب بود مردم انتخاب کردند اگر بد باشد خودشان خواستند.

اما در کشور ما تا وقتی به وعده های کدخداها دل ببندیم دچار چالش و مشکلات فراوانی خواهیم شد، چرا که اشتباه یک پزشک زیرخاک دفن و ‏اشتباه مهندس روی خاک سقوط می کند اما ‏اشتباه رای دهنده چهار سال روی زمین راه می رود و ممکن است کشوری را به نابودی سوق دهد.

جمهوری اسلامی توسط روسای جمهور خود باخته، عقب نمی افتد بلکه از سوی کسانی دچار چالش می شود که به کاندیداهای غیر متعهد رای می دهند.

بر این اساس تدبیر به اسم نیست بلکه به مرام و مسلک است و کسی که به سلاح خُدعه شکست نخورد به هیچ سلاحی شکست نمی خورد. بالعکس کسانی که زود فریب می خورند زود هم شکست خواهند خورد.

آمریکائیان اول می خواهند بر باورها و اراده ها غالب شوند بعد کشور را فاتح شوند.

مردم ایران سیاستمدار متعهد و ارزشی زیادی ندارند تا رهنمون شوند بنا بر این سیاستمداری می خواهند که متعهد، سیاس، دلسوز و دلواپس مردم و نظام باشد. مرد عمل باشد و مرد عمل بودن به توهین به مردم، بی تدبیری، خودسری نیست به نجابت،  صداقت، غیرت و  انقلابی بودن است.

مردم اگر از این به بعد بصیرت انقلابی برای رای دادن نداشته باشند که به کاندیدای اصلح رای بدهند در آینده دچار چالش خواهند شد. امروز یکی از اهداف آمریکا، غرب و نفوذی های سازش کار خائن در دولت اصلاح طلب روحانی، چیره شدن بر باورهای مردم  است چرا که آنها می خواهند اول بر باورها  غالب شوند سپس کشور را قبضه کنند.

سخن آخر اینکه در بین نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کسانی هستند که می توانند در آینده برای اقتصاد و ایجاد اشتغال در کشور از طریق خود کفائی و رونق و جهش تولید برنامه ریزی و تحولی در وضعیت معیشت مردم ایجاد کنند پس با درک صحیح از وضعیت موجود کشور به نامزد اصلح رای بدهیم.

| داریوش احمد رضا بهمنیار

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi