شناسه خبر : 83314
شنبه 22 خرداد 1400 , 10:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه ۲۰۰ نفر از علمای اهل‌سنت و ائمه جمعه و جماعات گلستان به رهبر انقلاب

اهل‌سنت حضور حداکثری در انتخابات خواهند داشت

 

نامه 200 نفر از علمای اهل سنت و ائمه جمعه و جماعات گلستان به رهبر انقلاب/ اهل سنت حضور حداکثری در انتخابات خواهند داشت

گروه استان‌ها ـ ۲۰۰ نفر از علمای اهل‌سنت و ائمه جمعه و جماعات گلستان در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب، ولایت فقیه و آرمان‌های امام(ره) اعلام و از همه مردم به‌ویژه اهل‌سنت برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.

با نزدیک شدن به روز برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیش از 200 نفر از علمای اهل‌سنت استان گلستان و ائمه جمعه و جماعات این استان با ارسال نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر بر حضور در انتخابات تأکید کردند و وفاداری و پایبندی خود را به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و آرمان‌های امام خمینی(ره) بیان داشتند.

در این نامه با اشاره به اینکه چشم آزادی‌خواهان جهان و مظلومان و ستمدیدگان عالم به انقلاب اسلامی ایران است، تأکید شده است: چشم این ملت‌ها به گام‌های استوار و حرکت تعالی‌بخش ملت عزیز ایران اسلامی است. استکبار جهانی و ظالمان و مستکبران با تمامی ابزار و امکانات خود اعم از خیال خام تفرقه بین مذاهب اسلامی و القای حس ناامیدی در میدان هستند تا جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را گرفته و مانع این حرکت تحول‌آفرین باشند.

علمای اهل‌سنت و ائمه جمعه و جماعات استان گلستان با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه علاج دردهای مزمن جامعه حضور حداکثری در انتخابات است، افزودند: مردم اهل‌سنت استان گلستان همان‌طور که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران با معماری حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از فرامین حضرتعالی چهره‌ای درخشان داشته و دارند و با تقدیم شهدا بالاخص شهدای روحانی این استان و جانبازان پرافتخار و حضور فعال در تمامی عرصه‌های انقلاب تاکنون، بیان می‌کنیم بیش از پیش مطیع رهنمودهای حکیمانه حضرتعالی بوده و در تحقق وحدت و یکپارچگی در بین مذاهب اسلامی هستیم و ضمن حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی 1400 از تمام مردم شریف ایران به‌ویژه اهل‌سنت برای حضور حداکثری در انتخابات پیشِ‌رو دعوت می‌نماییم.

به نقل از تسنیم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi