شناسه خبر : 83316
شنبه 22 خرداد 1400 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خبر داد

تمام فرودگاه‌های نظامی اسرائیل در تیررس موشک‌های مقاومت است

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی چند هفته پس از شکست این رژیم در برابر جنگ 12 روزه غزه دیروز اعلام کرد تمام فرودگاه‌های نظامی این رژیم در معرض خطر موشک‌های مقاومت فلسطین قرار دارد.

اخیرا مقاومت فلسطین و در عملیات 12 روزه «سیف القدس» شکست سنگینی بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد. با گذشت زمان ابعاد تازه‌ای از این شکست منتشر می‌شود. مثلا، «آمیکام نورکین» فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی را درباره جنگ با گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه، رسانه‌ای کرده است.
«نورکین» در مصاحبه با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی (ماکو)، ضمن تأیید اینکه نبرد «شمشیر قدس» با پیروزی مقاومت فلسطین به پایان رسید، گفت:‌ «فرودگاه‌های نظامی اسرائیل در معرض تهدید موشک‌های حماس قرار دارند. آنها حتی [در جنگ اخیر] تلاش کردند جنگنده ما را هم با موشک سرنگون کنند». طبق گزارش فارس، وی در تلاش برای احیای آبروی رفته این رژیم بعد از اعلام آتش‌بس یکجانبه با نوار غزه و پذیرش شکست در برابر مقاومت فلسطین، مدعی شد: «توافقی میان جناح‌های فلسطینی و اسرائیل، با میانجیگری مصر، در مورد آتش‌بس بین دو طرف حاصل شد».
درگیری رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین در ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد و پس از ۱۲ روز پایان یافت. در این درگیری‌ها بیش از چهار هزار موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد و ضعف گنبد آهنین در رهگیری و انهدام آنها باعث خسارات مالی و جانی زیادی در شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین شد. در جریان این جنگ، پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی یکی از مهم‌ترین اهداف موشک‌ها و راکت‌های گروه‌های مقاومت فلسطینی بودند که حتی در فواصل بسیار دور از نوار غزه نیز هدف قرار‌داده شدند. از سوی دیگر، «محمود الزهار» از رهبران جنبش حماس تأکید کرده که نابودی رژیم صهیونیستی، «منفعت مشترک» سوریه، لبنان، حماس و مقاومت فلسطین است. الزهار به شبکه خبری المیادین گفته این طرف‌ها باید برای آزادی کل فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی، با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. وی تصریح کرد، پیامدهای نبرد «شمشیر قدس» علیه رژیم صهیونیستی و شرکای آن بسیار زیاد است و این رژیم در جنگ مذکور، شکست خورد. الزهار با بیان اینکه این نبرد، ادعاهای واهی صهیونیست‌ها مبنی بر شکست‌ناپذیری آنان را نقش بر آب کرد، تصریح کرد، نبرد آینده، سرنوشت‌ساز خواهد بود. وی با تأکید بر اینکه فلسطینیان حاضر در اراضی اشغالی ۱۹۴۸، مجددا در حال ایفای نقش هستند، درباره جنبش فتح نیز گفت که این جنبش در این مرحله نیز در برابر رژیم صهیونیستی سلاح به دست نخواهد گرفت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi