شناسه خبر : 83325
شنبه 22 خرداد 1400 , 12:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران سند حقانیت نظام اسلامی هستند

جامعه ایثارگری هیچگاه صحنه را خالی نکرده است و سیزدهمین دوره انتخابات یکی از صحنه های مهم و تاثیرگذار...

فاش نیوز - رئیس مجمع نمایندگان استان تهراتن ایثارگران را سند گویای انقلاب اسلامی دانست و بر لزوم تکریم آنان به عنوان نماد ایثار و اقتدار ایران اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه جلسه علنی مجلس، با گرامیداشت یاد و خاطره ایثار و فداکاری ملت ایران در طول چهار دهه انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایثارگران سند گویای انقلاب اسلامی و دلیل بر حقانیت نظام اسلامی می باشند و همیشه در صحنه بوده و هستند.

این نماینده با اشاره به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: بنا براین در صحنه انتخابات بودن ایثارگران در دوره کنونی بسیار پر معنی و مهم است و آن اینکه تا پای جان درهر شرایطی ایستاده و الان هم در صحنه هستیم.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه جامعه ایثارگری هیچگاه صحنه را خالی نکرده است و سیزدهمین دوره انتخابات یکی از صحنه های مهم و تاثیرگذار کشور است متذکر شد: در شرایط کنونی از جامعه ایثارگری می خواهیم همچون گذشته با حضور پر شور خود در صحنه انتخابات 28 خرداد، از اقتدار و سربلندی نظام اسلامی که سلامتی و عمر خود را برای اعتلای آن فدا کردند حمایت کنند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم حضور پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تاکید کرد: ملت فداکار و ایثارگر ایران اسلامی همانند دوره های قبل در انتخابات ریاست جمهوری حضور گسترده ای باید داشته باشند و با رای خود، دشمنان انقلاب اسلامی را نا امید و مایوس کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را بالاترین مظهر حضور مردم در صحنه و مردمسالاری اسلامی عنوان کرد و افزود: حضور مردم و جامعه ایثارگری در پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری پیام بسیار مهمی برای جهانیان است که ملت ایران همیشه در صحنه است و این حضور، دوستان ما را دلگرم و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی، نماینده مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابر این، حضور مردم و ایثارگران در صحنه انتخابات می تواند به این معنا باشد که ملت ایران صریح‌تر، قاطع‌تر و پرشورتر از گذشته، از نظام و اهداف بلند آرمان های انقلاب اسلامی حمایت خواهد کرد.

نماینده مردم استان تهران در بهارستان در خصوص نگاه رییس جمهور منتخب به موضوعات ایثارگری اظهار داشت: رییس جمهور منتخب باید بداند که ایثارگران صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و ما اگر اکنون بر روی صندلی های سبز مجلس شورای اسلامی تکیه زده ایم و رییس جمهور بر صندلی ریاست نشسته است، باید بداند که پایه های آن بر روی موج خون شهدا و از برکت ایثار جانبازان، خانواده های معظم شهدا، آزادگان و رزمندگان است.

*معرفی

اینستاگرام

...

رزمندگان عزیز

گفت است .

نگفت حقوق بگیرند .

گرسنگی را ادامه دهید .
...
چرا همیشه از ایثارگران تعریف میکنند ولی به وقت عمل هیچ,نزدیک به یک سال تقریباً سهام فرزندان شهید را در بورس نابود کردند بااین همه زمین واقعا به چه درد میخورد سی سال سهامدار این ولی قطره ای از توفیق به همه گفته این ولی هیچ کاری نکردند
جناب اقای سید تقوی بزرگوار ما در انتخابات مثل زمان جنگ شرکت میکنبم.با قلب پاک به وصیت نامه امام و رهبری توجه مبکنبم.ولی الان مزدیک به سی و دو سال است زمانی که اقا به ایلام امده من مدارک همزمان بالبنی نداشتم و مجروح شدم. تمام مدارک های با اسناد ارتش مجروحیتم دوبار تایید شده ولی بنیاد شهید پزونده ام در استان کرمانشاه و تهران راکد کردند. شورای عالی پزشکی سازمان ایثارگران ارتش دوبار درصد به من داده . بار اول در سال ۹۱ به شماره پرونده ۸۰۹۰ با دوم در سال ۶۷ در بیمارستان ارتش سنندج.مدارک تحویل گردان ۱۴۱ تیب ۲۲۱ مراغه دادیم.هنوز هیچ اثری برای ما مسسئولین انجام ندادند.اگر مجلس در گذشته تصویب و دولت اجرا کرده و ستاد کل نیروهای مسلح به پادگان های نظامی قسمت ایثارگران ابلاغ کرده چرا ما را پذیرش و درمان نمیکنند. روزی یک بهانه در نیاورند.اقدام و اجرا کنند. سرباز ایثارگر ارتش غلامرضا نوروزی
کدملی ۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲
درود بر عزیزان فاش نیوز که همواره پشتیبان سربازان امام و رهبری هستند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi