شناسه خبر : 83329
شنبه 22 خرداد 1400 , 15:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اندر احوال پدر موج گرفته و پسر رنج دیده!

عدالت - پدر اینجانب حدود 80ترکش در بدن دارد بجز آنهایی که از بدنش با جراحی درآورده است.
موج گرفتگی پدر اینجانب بسیار شدید است و در همان سال های جنگ و در سال 1380نیز در کمیسیون که تشکیل شده کد جانبازی که به اعصاب پدر من داده اند بیش از 25درصد موج گرفتی باید داشته باشد اما با وجود مدارک بالینی و اسناد موجود تنها 10درصد از اعصاب و روان دارد و به خاطر 80ترکش در بدنش جالب اینجا میباشد که تنها 10درصد از ترکش ها با چنین حجمی دارا میباشد.

 عزیزان باید بگویم پدر اینجانب یک بار هم به بنیاد مراجعه نکرده و دنبال درصد و هیچ چیزی نیست و تنها اینجانب برای استفاده از امتیازاتی که فکر میکردم وجود دارد تلاش برای گرفتن درصد واقعی پدر کردم ، که در مورد موج گرفتگی پزشک مربوطه کمیسیون با توجه به دیدن حال ناخوشایند پدرم چنین میگوید: که از کجا معلوم این حال از موج گرفتگی جبهه باشد و ممکن است به هر دلیلی باشد ممکن است به علت تصادف بوجود آمده باشد.

که در پاسخ به ایشان گفتم: اولا پدر اینجانب تصادفی نداشته است، دوما با چنین حجم ترکش چطور این صحبت را میکنید ببینید انفجار چقدر به پدرم  نزدیک بوده که حدود 80ترکش در بدن خود دارد، که ایشان گوشش بدهکار نبود و کار خود را کرد و تنها 10 درصد، با وجود کمیسیونی که سال 80گرفته شده و درصد موج پدرم را بیش از 25درصد زده بود به موج گرفتگی پدرم اختصاص داد.
در مورد ترکشها نیز با وجود نامه های متعدد از پزشکان مجرب و معتمد بنیاد شهید  دال بر محدودیت حرکتی در مچ پا ،زانوی پا و کتف چپ،  اما هیچ کدام را قبول نکردند!!! و تنها 10درصد به ترکشهای پدرم که در اندام مختلف بدنش به نوعی در تمام بدنش وجود دارد دادند.
((مچ ،ساق،  زانو،  ران پای راست_ و ساق و ران پای چپ _ و دست راست کتف راست و شانها و سینه و دندها و شکم، هردوطرف بدن چپ و راست ))
عزیزان خواستم برای حق پرستاری اقدام کنم گفتند باید مشکل جانباز  (زیر 50درصد) برای دریافت حق پرستاری غیر مرتبت با مجروهیت باشد.
 به کارشناس مربوطه گفتم تمام بدن پدر من ترکش است چگونه این محدودیت ها که در حرکت و زندگی روزمره دارد را بی ارتباط با مجروحیت ارایه دهم؟!!!!!
عزیزان باید بگویم خبر شهادت پدرم را داده بودند و ایشان را در اجساد شهدا گذاشته بودند که امدادگری متوجه حیات  پدر بنده میشود و ایشان را از فیض شهادت محروم میکنند _گرچه از این موضوع و این اتفاق اینجانب خوشحال میباشم که سایه پدر بر سرم است.  اما پدرم میگویید ای کاش به جمع شهدا پیوسته بودم که شاهد چنین روزهایی برای کشور و هم رزمانم نبودم.
عزیزان خواستم برای استخدام از قوانین ایثارگری استفاده کنم در بنیاد شهید  اینجانب را زیاده خواه بی سواد و… خطاب کردند ،
با تلاش در محل کار پدرم مشغول به خدمت  شدم و خواستم از قانون تبصره 2ماده 21قانون جامع و دیگر قوانین برای تبدیل وضعیت از شرکتی به رسمی یا استخدام به صورت رسمی استفاده کنم که در محل کار، اینجانب را مورد  تمسخر قرار داده و به ایثارگران توهین کردند.

تازه فهمیدم این قوانین  حکایت آش نخورده و دهن سوخته است که  فقط بر روی کاغذ است و باعث نگاه بد غیر ایثارگران به امثال ما که فکر میکنند ما در رفاه کامل هستیم شده است
 اما نمی دانند که قوانین ایثارگری اجرا نمیشود و فقط نوشته شده اند .

قول احیای جایگزینی یکی از فرزندان ایثارگر بجای پدر را داده بودند چی شد پس!!!؟
دیگر امیدی به مسئولین و رئیس هایی که می آیند و میروند در بنیاد شهید در فراکسیون ایثارگران و... ندارم

ایثارگران عزیز موفق و پیروز باشید
با تشکر از سایت فاش نیوز

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi