شناسه خبر : 83331
دوشنبه 24 خرداد 1400 , 15:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

محاسبه میزان ذخیره مرخصی ایثارگران

اینجانب جانباز 30% از کارافتاده کلی و در سازمان دولتی حالت اشتغال و متقاضی بازنشستگی با سنوات ارفاقی هستم.(25 سال سابقه پرداخت بیمه تامین اجتماعی دارم+ 5 سال ستوات ارفاقی) ​ ​چند سوال برای بازنشستگی جانبازان حالت اشتغال داشتم و لطفاٌ راهنمایی بفرمائید. 1- محاسبه ذخیره و پرداخت مرخصی سالیانه چند روز است؟ 30 یا 15روز؟ 2- به جانباز حالت اشتغال به ازای هرسال چند ماه پاداش سنوات پرداخت می شود؟ 60 روز یا 45 روز با تشکر

- چون در ذیل ماده (84) قانون مدیریت خدمات کشوری تأکید شده، پانزده روز از سالی سی روز مرخصی کارکنان در هر سال قابل ذخیره می باشد، لذا در نظر برخی افراد و مدیران این تصور به وجود آمده است که در محاسبه میزان ذخیره مرخصی ایثارگران ناشی از ذخیره مرخصی سالیانه شهدا و جانبازان مشمول قانون حالت اشتغال و یا ذخیره مرخصی ناشی از اعمال مواد (9) و (11) قانون تسهیلات استخدامی مفاد ماده (84) قانون مدیریت خدمات کشوری ملاک عمل قرار گرفته و در نتیجه سقف مرخصی قابل ذخیره برای ایشان نیز در هر سال بیش از پانزده روز در سال نخواهد بود.

بر این اساس  چون در ذیل ماده (84) قانون مدیریت خدمات کشوری تأکید شده، پانزده روز از سالی سی روز مرخصی کارکنان در هر سال قابل ذخیره می باشد، لذا در نظر برخی افراد و مدیران این تصور به وجود آمده است که در محاسبه میزان ذخیره مرخصی ایثارگران ناشی از ذخیره مرخصی سالیانه شهدا و جانبازان مشمول قانون حالت اشتغال و یا ذخیره مرخصی ناشی از اعمال مواد (9) و (11) قانون تسهیلات استخدامی مفاد ماده (84) قانون مدیریت خدمات کشوری ملاک عمل قرار گرفته و در نتیجه سقف مرخصی قابل ذخیره برای ایشان نیز در هر سال بیش از پانزده روز در سال نخواهد بود.

***

بنده جانباز سی درصد اعصاب روان و دارای همسر و ۵فرزند و دوفرزند معلول و مستاجر هستم خیلی مدت است که درخواست حضوری و غیرحضوری جهت دریافت کمک کردم. اما متاسفانه پاسخی نشنیدم و دیگر باید تی خیابان  زندگی کنم. اخر چرا جواب نمی دهید من پدری بالای ۶۲سال و جانباز ۶۰ماه جبهه هستم  باید چه کنم؟

- مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران که دسترسی به منابع کافی دارند در این مورد باید آستین همت بالا زده و مشکل این جانباز و سایر جانبازانی که در تنگناهای مشکلات معیشتی گرفتار شده اند را را برطرف کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi