شناسه خبر : 83334
یکشنبه 23 خرداد 1400 , 09:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری نخستین همایش سراسری مقام دختران شاهد

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین همایش سراسری بزرگداشت مقام دختران شاهد و ایثارگر هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر خبر داد.
 
نخستین همایش سراسری بزرگداشت مقام دختران شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
سردار یعقوب سلیمانی ضمن تبریک سالروز ولادت کریمه اهل‌بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) عنوان کرد: برگزاری همایشی برای بزرگداشت مقام دختران شاهد و ایثارگر و تجلیل از دختران سرآمد جامعه ایثارگری در حوزه‌های مختلف، از برنامه‌ها و اهداف بخش فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جدید بود که سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر مناسبت خوبی برای تحقق این هدف و برگزاری همایش سراسری شد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام اینکه نخستین همایش سراسری بزرگداشت مقام دختران شاهد و ایثارگر روز یکشنبه 23 خردادماه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود اضافه کرد: نخستین همایش علاوه بر تهران به‌صورت هم‌زمان و وبیناری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
وی مدعوین اصلی و عمده تجلیل شوندگان در این همایش را فرزندان دختر شهدای مدافع حرم اعلام کرد و افزود: تجلیل از نخبگان علمی (دختران شاهد و ایثارگر حائز رتبه زیر 100 در کنکور سراسری) و قهرمانان ورزشی ملی و المپیکی جامعه ایثارگری از دیگر اهداف مهم این همایش سراسری است.
سلیمانی در پایان گفت: با توجه به برگزاری این همایش در دهه کرامت، ارتباط وبیناری با ۲ استان خراسان رضوی و قم در طی همایش هم پیش‌بینی شده است.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi