شناسه خبر : 83344
دوشنبه 24 خرداد 1400 , 09:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور ایثارگران در انتخابات پیام مثبتی برای مردم است

قاعدتاً مطالبات ایثارگران و به خصوص قوانین ایثارگری که تاکنون بر زمین مانده، باید از جمله مواردی باشد که در اولویت کارهای رییس جمهور اینده قرار بگیرد...

فاش نیوز- عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ایثارگران صاحبان اصلی انقلاب اسلای هستند و حضور آنها در انتخابات می تواند پیام بسیار مثبتی برای قاطبه مردم داشته باشد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمد تقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش و حضور جامعه ایثارگران در صحنه انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: یقینا حضور عزیزان ایثارگری که جان و سلامت خود را برای ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران هدیه کردند و از مهم ترین داشته و هستی خود گذشتند، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا می تواند بسیار موثر، تاثیر گذار و مشوقی برای حضور سایر اقشار باشد.

 عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان یادآور شد: پیش بینی من این است که همانطور که ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده معظم شهدا تاکنون با ایثار و فداکاری خود نظام جهوری اسلامی را بیمه کردند، در ادامه راه و در انتخابات سرنوشت ساز روز 28 خرداد نیز بار دیگر در صحنه حاضر شده و با رای خود دشمنان اسلام و ایران را ناامید و مایوس خواهند کرد.

 عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش رییس جمهور منتخب در مقابل وظایف محوله در جامعه ایثارگری، متذکر شد: قاعدتاً مطالبات ایثارگران و به خصوص قوانین ایثارگری که تاکنون بر زمین مانده است، باید از جمله مواردی باشد که در اولویت کارهای رییس جمهور اینده قرار بگیرد.

 حجت الاسلام نقدعلی با اشاره به وضعیت داخلی و بین المللی کشورمان و لزوم روی کار آمدن یک رئیس دولت مقتدر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز احتیاج به رئیس جمهوری انقلابی و فساد ستیز دارد تا با فساد سیستماتیکی که در دستگاه‌های دولتی رسوخ و جا خوش کرده و ضرر و زیان جبران ناپذیری به کشور وارد کرده، مبارزه کند.

 عضو فراکسیون روحانیت مجلس یازدهم متذکر شد: متاسفانه برخی از افرادی که به عنوان کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند، کسانی هستند که در سال های گذشته بسیاری از مناصب دولتی را در  ید قبضه خود داشته اند و در تبلیغات، وعده آینده و معیشت بهتر را به مردم می‌دهند در حالیکه کارنامه اعمال گذشته آنها نشان می دهد ناتوان تر از آن هستند که به وعده های داده شده جامعه عمل بپوشانند.

 نماینده خمینی شهر در بهارستان با اشاره به دغدغه های موجود در جامعه و نقش مجلس شورای اسلامی در توجه ویژه به معیشت و مشکلات اقتصادی تصریح کرد: رفع مشکلات معیشتی مردم، مقابله با گرانی، اشتغال جوانان، رفع معضل بیکاری، ایجاد اشتغال و ... از جمله موضوعاتی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی یک سال گذشته و از زمان تشکیل مجلس انقلابی همواره توجه ویژه ای به آنها داشته اند.

*معرفی

پایان

اینستاگرام
اقای محترم شرکت در انتخابات وظیفه است ولی بعد از پیروزی یک نفر هیچ به هیچ من در مورد تخلفات موسسه شاهد نوشتم که چطور سهام فرزندان و همسران شهید را در عرض یکسال نابود کرد و هیچ مقامی چه دولتی و غیر دولتی در مقابل ان نیستاد به100 نماینده انقلابی در همین فاش نیوز نوشتم هیچ واقعا در مجلس چکار میکند که به تخلفات یک شرکت 10 میلیارد دلاری مانند موسسه اندوخته شاهد نمیرسید
ایثارگران دفاع مقدس حضوردرصحنه را بعنوان میعادگاه باهمرزمان شهیدشان میدانند و دراین42سال هیچگاه خلف وعده نکردند و نمیکنند. شناسنامه های ایثارگران جانبازوآزاده دفاع مقدس و انبوه آثارمهرانتخاباتی سندگویای وفای به عهدشان باشهیدان است. درهرانتخاباتی خودمان را درمحضرشهدا احساس میکنیم و برگ رای خودرا طوری می نویسیم که خشنودی آنهارا بدنبال داشته باشد، پس رای خودرا حرام نمی کنیم، میدانیم تک تک آراءما اثرگذاراست وقتی اصلح را بشناسیم و اسمش و شماره اش را روی برگ رای بنویسیم. تک تک برگهای رای درجمهوری اسلامی بعنوان اسناد درپرونده اخروی ما ثبت خواهدشد. اکنون سال1400است، و روزسرنوشت ساز28خرداد اسمی رادربرگ رامینویسیم که مرضی خداوند و حضرت ولی عصر عجل ا...فرجه و خشنودی امام راحل رضوان ا...علیه و رضایت رهبرمعظم انقلاب و شادی همرزمان شهیدمان باشد. بله، در28خرداد1400 فرشتگان می نویسند که چه هدفی داشتیم و دربرگ رای چه نوشتیم، برگهای آراء که نتیجه خون صدهاهزارشهید و جانباز و آزاده هست، این برگ رای را پاس میداریم، ان شاءا... .
نماینده بزرگوار سلام.شما زحمت میکشید درد رزمندگان را لمس میکنید.فکری برای من یا امثال من سرباز رزمنده ارنش در سال ۶۱ تا۶۳ به مدت ۲۱ ماه کارت ایثارگری دارم و مدعی مجروحیت خودم شدم. حدود سی و دو سال بیشتر است تاوسازمان ایثارگران ارنش ۱۴درصد جانبازی با کمیسیون های احراز سانحه و شورای عالی پزشکی و ماده ۱۲۰ قانون ارتش تایبد کرد ولی هنوز بنیاد شهید ماده ۲ و ۱۶ به علت ابنکه مدارک همزمان بالینی ندارم پرونده مرا راکد کرده اند.شما اقدام بفرماییین ماهم ایثارگران و رزمندگان سرباز ارنش برای اینکه به دشمنان اسلام ضربه بزنیم در انتخابات صد در صد شرکت میکنبم و ایثارگرانه هم کمک میکنیم.غلامرضا نوروزی سرباز ایثارگر ۱۴درصد بی ثمر ارتش که بنیاد شهید هنوز قبول نکرده
این همه گفتید ایثارگران صاحب انقلابن کو کجا که ما نمیبینیم تا کی میخواهید حرف بزنید به گفتهاتان عمل کنید بس دیگه اینهمه ما را سر کار میگذارید خدا نگذره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi