شناسه خبر : 83369
سه شنبه 25 خرداد 1400 , 13:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور مردم، ضامن پیروزی

در طول چهل و سه سال عمر انقلاب هر کجا مردم ورود کردند، پیروزی و هر کجا خواص سکانداری کردند، شکست نصیب کشور شد...

فاش نیوز- در طول چهل و سه سال عمر انقلاب هر کجا مردم ورود کردند، پیروزی و هر کجا خواص سکانداری کردند، شکست نصیب کشور شد.

 بنابراین با در پیش روی بودن انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، وظیفــــــــه امــروز ملت ایران خطیــرتر از دوران دفاع مقدس است. چرا که اگر چه دیــروز در یک جنگ سخت قرار گرفته بودیم و دستمان خالی بود. اما ایمانی قوی و عزمی راسخ داشتیم و در هیاهوی جنجالی همه جهان قد علم کرده و با اهدای خون بهترین یاران و دوستان از معبرهای سخت و نفس گیر جنگ عبور کردیم.

جسم و جان بهترین جوانان ما در مقابل گلوله های آتشین کالیبرهای آلمانی، انگلیسی و آمریکایی قرار داشت و میدانی به وسعت همه مرزهای ایران بود، هر چند که دشمن شهرها را تصرف و با همه قدرتش پیش آمده بود.

ارتش که آن روزها تنها یگان سازمان یافته رزمی کشور بود، با همه توان و قدرتش جانفشانی می کرد ولی کمتر موفق می شد. خیانت های بنی صدر هم راه را برای تهاجمات بیشتر هموار و شهرها همچنان دردست دشمن بود.

هر آنچه برنامه ریزی می شد به نوعی با شکست مواجه بود تا اینکه مردم پای در رکاب نهادند و به ندای "هل من ناصر ینصرنی" امام راحل لبیک گفتند. اگر چه نزدیک به۶۰۰روز خرمشهر در اشغال دشمن بود اما با طراحی عملیات بیت المقدس، حماسه آزادی آن رقم خورد.

در این دوران بود که سپاه، یگان های مردمی را سازماندهی و اعزام کرد. اینجا بود که ایثار و ایثارگری رنگ و بوی واقعی به خود گرفت. جوانان دلاوری که از قبل در معرکه جنگ بودند، به فرمان امام راحل زمام جنگ را در دست گرفتند. جوانانی که برخی از آنها هجده تا سی سال داشتند و حاج احمد ،اقا محسن و حسن آقا ،حاج ابراهیم، باکری، برونسی، شاهمرادی و امیریان از جمله این جوانان بودند.

این جوانان غیور و دلاور با یک فرمان رعد آسا و کلام نافذ امام راحل که فرمود "خرمشهر باید آزاد شود"، در سوم خرداد وعده الهی را محقق کردند و با ایثار و فداکاری خرمشهر مظلوم آزاد شد.

بر این اساس است که در طول چهل وسه سال از عمر انقلاب، هر کجا مردم ورود کردند پیروزی نصیب کشور شد و هر کجا خواص بی خاصیت سکانداری کردند، تبدیل به هشت سال حکومت دولت دوازدهم و ابراز انزجار و نفرت مردم ازدولت شد.

 متاسفانه بسیاری از افراد وقتی که قلم به دست می گیرند، حقایق را نمی گویند و برای بقای خود بر مسند ملاحظه کاری و حفظ ظاهر می کنند. در حالی که واقعیت امر این است که در شرایط فعلی کشور، یک بار دیگر باید خودمان را در میدان نبرد حق علیه باطل احساس کنیم و نگذاریم جریان اصلاحات یکبار دیگر یا برای چهارسال و یا هشت سال دیگر مردم فهیم و غیرتمند ایران را زیر فشار اقدامات خود له کنند.

 هموطن، اینک در شرایط فعلی باید با یک همت خدایی و بسیجی وار پای صندوق های رای برویم و اصلح ترین فردی که با فساد، رانت، آقازادگی و اشرافی گری مبارزه می کند را انتخاب کنیم، چرا که داستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با داستان ماه مبارک رمضان وجه تشابه بسیار زیادی دارد.

به طور مثال بعد از آخرین روز ماه مبارک رمضان، حقیری چون من نتوانست در این ماه خود سازی و آنچه تعریف قرآن است را کسب کند. بر این اساس در روز آخر ماه مبارک رمضان اشک در چشمان و اضطراب همه وجودم را فرا گرفته بود.

انتخابات ریاست جمهوری هم همین است چرا که اگر خدایی ناکرده به پای صندوق های رای نرویم و از این فرصت تاریخی استفاده نکنم، فردای روز، عدم مشارکت ما جریان دشمن غدار را قوی و ما را مغلوب خواهد کرد. آن وقت است که شب ها تا صبح باید درد بکشیم. از همه مهم تر این است که ممکن است اقتدار و امنیت ما را هم بگیرند.

سخن آخر اینکه وقتی جریان کدخداپرست حاکم شد، کدخدا هم باید بیاید و تبدیل به کشوری مانند عراق، سوریه و یمن خواهیم شد، پس خیلی وقتها خیلی زود دیرمی شود.

والسلام من اتبع الهدی

رضاامیریان فــــــارسانی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi