شناسه خبر : 83378
سه شنبه 25 خرداد 1400 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار یعقوب سلیمانی بامشاورین وزرا در امور ایثارگران

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: جایگاه مشاورین وزرا در امور ایثارگران در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار مهم و حیاتی و فارغ از مسائل سیاسی و اداری است.
 
مشاورین وزرا در امور ایثارگران نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند

 یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران روز دوشنبه ۲۴ خرداد با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و جمع‌آوری اسناد فرهنگی دستگاه‌های اجرایی در محل هتل هویزه برگزار شد.
سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت گفت: با توجه به رسالت مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازم است تعامل خوبی بین این مجموعه با سایر دستگاه‌ها وجود داشته باشد که خوشبختانه در دوره اخیر شاهد این تعامل و هم‌افزایی هستیم.
وی افزود: ایثار و شهادت رمز اصلی حفظ و پاسداری از اسلام است و همه ما وظیفه داریم در حفظ و ترویج این فرهنگ بکوشیم. جایگاه مشاورین وزرا در امور ایثارگران در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار مهم و حیاتی و فارغ از مسائل سیاسی و اداری است.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی بنیاد براساس اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم انجام می‌شود افزود: امیدواریم در این مسیر از مشارکت و ظرفیت‌های موجود در وزارت‌خانه‌ها و سایر دستگاه‌ها نیز به خوبی استفاده شود.
سلیمانی در ادامه ضمن اشاره به رویکردها و سیاست‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، به تشریح بخشی از فعالیت‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.
در ادامه این جلسه سید مستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، داود نورچه‌ای مدیرکل تبلیغات و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و رضا رحیمی نسب دبیر شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران به بیان نظرات خود در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت و جمع‌آوری اسناد فرهنگی دستگاه‌های اجرایی پرداختند.
مشاورین وزرا در امور ایثارگران نیز در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi